Кафедра оркестрових струнних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових струнних інструментів за Ключові слова "американські композитори"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концерт для скрипки з оркестром ор. 14 С. Барбера у виконавській традиції(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Стеценко, Катерина ЮріївнаМета дослідження – виявити специфіку виконавського втілення Концерту для скрипки з оркестром ор. 14 С. Барбера у інтерпретаційних концепціях Іссака Стерна і Гіла Шахама. В роботі систематизовано та проаналізовано наявні підходи до дослідження творчості С. Барбера; здійснено порівняльний аналіз виконавських версій Концерту для скрипки з оркестром С. Барбера (зокрема, версії І. Стерна та Г. Шахама); представлено аналіз обраного музичного твору в аспекті оригінального втілення виконавцями авторського задуму скрипкового концертуДокумент Музика шуму у творчості Джона Кейджа на прикладі «Living room music»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Агєєнкова, Аліна ОлексіївнаУ магістерській роботі розглядаються партитура «Living room music», виконавські прочитання та композиційні особливості твору, порівняльний аналіз виконавських версій «Living room music» ударно мовними квартетами: удосконаленим ударним ансамблем ORCAM/Secciónpercusión ORCAM enconfinamiento та міжмистецьким колективом Чаутауки/Chautauqua Inter-Arts Collective. Дослідження є одним із перших досвідів аналізу «Living room music» у виконавському аспектіДокумент Рецепції творчості Джона Кейджа в сучасній українській камерно-інструментальній музиці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Жданова, Ліана СтепанівнаМета дослідження – розкрити типове та індивідуальне в інтерпретаціях сучасними українськими композиторами творчості Джона Кейджа. Аналітичний матеріал дослідження складають тексти музичних та теоретичних творів Джона Кейджа, нотні тексти та аудіозаписи виконань творів В. Вишинського «CAGE. Meditation on strings and beyond them», С. Луньова «CAGE-соната» та С. Вілки «Meditation on John CAGE’s name». Наукова новизна дослідження полягає в його інтерпретологічному ракурсі, зосередженості на засобах діалогічної взаємодії сучасного композиторського і виконавського мислення з мистецькими феноменами ХХ сторіччя. Вперше, зокрема в означеному ракурсі, здійснено докладний аналіз камерно-інструментальних творів сучасних українських авторів та запропоновано можливі шляхи виконавського втілення музичних ідей цих творівДокумент Скрипкова соната Е. В. Корнгольда: досвід системного аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Капустинська, ЮліяМета дослідження: введення творчої постаті Еріха Корнгольда в українське мистецтвознавство, розгляд феномену особистості композитора та його ранньої діяльності, аналіз скрипкової сонати G-dur. Результати даного дослідження представляють собою один з перших досвідів аналізу скрипкової творчості Е.В.КорнгольдаДокумент Скрипковий концерт Дж. Адамса: жанрово-стильовий аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Восканян, Регіна СергіївнаМета дослідження полягає у виявленні композиційних особливостей, специфіки трактовки жанру та шляхів взаємодії із традицією у Скрипковому концерті Дж. Адамса. У роботі запропоновано одну з перших у вітчизняному музикознавстві спроб аналізу Концерту для скрипки з оркестром Дж. Адамса в аспекті взаємозв’язку класичної традиції жанру та форми XX століттяДокумент Скрипкові концерти Ф. Гласса: композіційний та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Миронова, Катерина ОлексіївнаМета дослідження полягає у виявленні характерних композиційних рис у скрипкових концертах Ф. Ґласса та визначенні загальних особливостей їх виконавської інтерпретації. У роботі запропоновано одну з перших у вітчизняному музикознавстві спроб аналізу Першого та Другого скрипкових концертів Ф. Ґласса в аспекті взаємозв’язку класичної репетитивності із традиційними формами та виконавськими традиціями інструментального концертуДокумент Інструментальне тріо у творчості Жана Франсе та Еріка Івейзена: композиторський задум та жанрово-стильове втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Зима, Ірина ДмитрівнаМета дослідження – обґрунтувати жанрово-стильові принципи інструментального тріо у музичній культурі Європи та США останньої третини ХХ – початку ХХІ століть на прикладах зразків тріо для кларнета, альта і фортепіано Жана Франсе (Франція) та Еріка Івейзена (США). Наукова новизна отриманих результатів дослідження пов’язана з упровадженням у науковий обіг досі не досліджених зразків камерно-інструментальної творчості кінця ХХ – початку ХХІ століть Ж. Франсе та Е. Івейзена, творчість яких представляє значний інтерес для української музичної науки, а також виконавської практики сьогодення