KhNUAR

KhNUAR - Kharkiv National University of Arts Repository

Вітаємо!

Ласкаво просимо до Електронного архіву Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського!

Репозитарій (KhNUAR ) наповнюється науковими та навчально-методичними матеріалами, роботами здобувачів вищої освіти (за умови наявності рецензії наукового керівника) та іншими документами, створеними співробітниками університету.

Розміщуйте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії KhNUAR, сприяйте підвищенню рейтингу університету.

Ознайомтесь з положенням про репозитарій

Кількість документів у репозитарії: 832

Photo by @inspiredimages

Розділи

Виберіть розділ, щоб переглянути його колекції.

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Варіантність і варіантна форма у музиці ХХ століття
    (Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського, 2022) Александрова, Оксана Олександрівна
    В монографії комплексно досліджується варіантність як специфічний метод художнього моделювання авторського світобачення у конкретному музичному творі. Виявлено генезу варіантності у сучасній музиці та композиційні закономірності варіантної форми; розроблено, теоретично обґрунтовано та практично реалізовано модель аналізу варіантної форми та її класифікація. Положення та практичні висновки можуть бути використані у композиторській практиці, в подальшому науковому осмисленні композиторської творчості кінця ХХ ст., у діяльності викладачів теорії та історії музики, студентів та аспірантів мистецьких вишів.
  • Тип елементу:Документ,
    Оповідь про Манон Леско в історичному просторі оперного жанру
    (Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського, 2025) Мізітова, Аділя Абдулівна
    Навчальний посібник є першим в українському музикознавстві виданням, в якому висвітлюються різні інтерпретації літературного сюжету про Манон Леско в оперних творах ХІХ та ХХ століть на засадах жанрового підходу та принципу переоцінки цінностей. Посібник буде корисним здобувачам ступеня вищої освіти бакалавр галузі знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 025, B5 «Музичне мистецтво» при вивченні окремих тем дисципліни «Історія світової музичної культури», а саме: «Творчі надбання в жанрі симфонії та музичному театрі другої половини ХХ – початку ХХІ століть», «Творчість композиторів-романтиків першого покоління», «Композитори-романтики третього покоління», «Розвиток музичної культури в перші десятиріччя ХХ століття».
  • Тип елементу:Документ,
    Особливості роботи піаніста у камерно-інструментальному ансамблі
    (Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського, 2025) Волик, Олексій Олексійович
    У методичних рекомендаціях висвітлено основні аспекти роботи піаніста в камерно-інструментальному ансамблі: аналіз партитури, інтерпретація, динамічна та темброва адаптація, ритмічна стабільність, комунікація й психологія взаємодії. Окрему увагу приділено дистанційній роботі з викладачем.
  • Тип елементу:Документ,
    Малер Ґ.”Аdagietto” П’ятої симфонії у фортепіанних транскрипціях: принцип вибору фактурних рішень
    (Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського, 2025) Воскобойніков, Яків Володимирович
    Методичні рекомендації “Аdagietto” П’ятої симфонії Ґ. Малера у фортепіанних транскрипціях: принцип вибору фактурних рішень» з дисципліни «Основи фортепіанної транскрипції» спрямовані на формування умінь і навичок транскрибування симфонічної музики для фортепіано та будуть сприяти найбільш ефективній самостійній роботі здобувачів освіти. Фортепіанні транскрипції “Аdagietto” (4 ч.) П’ятої симфонії Ґ. Малера є художньо самодостатніми прикладами фортепіанної творчості, які представляють для здобувачів освіти еталонні принципи транскрибування симфонічної музики для фортепіано.
  • Тип елементу:Документ,
    Верменич В. Чорнобривці
    (Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського, 2025) Шнирьова, Анастасія Євгенівна
    Нотне видання може бути використано в межах навчальної дисципліни «Фах» (оперно-симфонічне диригування), «Виконавсько-педагогічна майстерність» (оперно-симфонічне диригування), «Читання оперно-симфонічних партитур», «Оркестрова практика», «Оркестровий клас (групи)» для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальностями 025 Музичне мистецтво, В5 Музичне мистецтво.