Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на флейті"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Втілення семантики флейти-piccolo в композиторській практиці XVIII – XXI століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Макаров, Анатолій ГеннадійовичМета дослідження — виявити специфіку семантики флейти-piccolo в концертних творах. Матеріалом дослідження є партитури та аудіозаписи Концерту для флейти-piccolo a-moll А. Вівальді, Piccolo Concerto А. Дормана (2001), Концерту для флейти-piccolo з оркестром Дж. Манукяна (2002), Piccolo Concerto Т. Гудмена (2007), Концерт для флейти-piccolo з оркестром Л. Лібермана (1996). Наукова новизна отриманих результатів даного дослідження пов'язана з дослідженням репертуару флейти-piccolo, зокрема концертних творів А. Дормана, Дж. Манукяна, Т. Гудмана, Л. ЛіберманаДокумент Жанр концерту для флейти епохи пізнього романтизму на прикладі твору В. Блодека: композиторська та виконавська інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Вербіна, Наталія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є інструментальна творчість Вілема Блодека, предметом – жанр пізньоромантичного концерту для флейти з оркестром В. Блодека у виконавських інтерпретаціях Карла Бернарда Себона та Яна Гецла. Наукова новизна результатів полягає у першій спробі в українському музикознавстві дослідити композиторську та виконавську специфіку відомого концерту чешського композитораДокумент Жанрово-стильова специфіка творів для флейти Жака Ібера(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Кузьменко, Микола ОлексійовичЗавдання дослідження - систематизувати відомості про розвиток флейтового мистецтва Франції, охарактеризувати творчий шлях Ж. Ібера та виявити базові параметри музичного мислення композитора. Наукова новизна отриманих результатів даного дослідження пов’язана з досвідом виявлення особливостей стилю Ж. Ібера та дослідженням його творів для флейти в аспекті виконавського аналізуДокумент Музика для флейти композиторів Франції першої половини ХХ століття: жанрово-стильовий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Рябуха, Ірина СвятославівнаМета пропонованого дослідження – визначити жанрово-стильові принципи творів для флейти французьких композиторів першої половини ХХ століття з урахуванням принципів виконавської інтерпретації. Дана магістерська робота являє собою зразок дослідження творів для флейти композиторів Франції першої половини ХХ століття на матеріалі різножанрових зразків (від мініатюри solo до інструментального концерту). Вперше послідовно розглянуто основні виконавські принципи низки знакових флейтових творів французьких композиторів обраного періоду. Отримала подальший розвиток категорія звукового образу флейти як когнітивний інструмент у його взаємозв’язку з художньою інтерпретацією та інструментально-технічними особливостями виконанняДокумент Фантазії для флейти у творчості французьких композиторів кінця ХІХ– І половини ХХ століття: жанрово-стилістичні та виконавські аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Андрєєва, Юлія АндріївнаМатеріалом дослідження обрано твори, які репрезентують жанр флейтової фантазії французьких композиторів першої половини ХХ століття, а саме: «Фантазію на теми з опери Ж. Бізе “Кармен”» Ф. Борна, «Велику фантазію» на теми з опери А. Тома «Міньйон» П. Таффанеля, «Фантазії» для флейти та фортепіано Г. Форе та Ф. Гобера. Вперше класифіковано флейтові фантазії за ознакою наявності чи відсутності програмної основи, систематизовано ключові ознаки жанру, виявлено спільні та відмінні стилістичні риси для обох його різновидів, а також особливості інтерпретації фантазій для флейти та був представлений цілісний аналіз флейтових фантазії П. Таффанеля, Ф. Борна та Ф. Гобера, який до даної роботи не був представлен в українському музикознавствіДокумент Флейта в контексті пасторальної традиції європейської музики(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Ян ЦзінМатеріалом дослідження обрано твори для флейти, що презентують художній феномен пасторалі в інструментальній традиції європейської музики (на прикладі української музичної культури останньої третини ХХ–ХХІ століть), серед яких: зразок пасторалі для флейти solo з Хорового концерту «Сад божественних пісней» Івана Карабиця, «Пастораль» для флейти solo (2010) Золтана Алмаші, «Маленьке тріо» для флейти, скрипки й фортепіано (2015) Богдана Сінченка. Висновки дослідження полягають у виявленні жанрово-стилістичних та інтерпретаційних особливостей творів для флейти, що увиразнюють атрибутивні якості пасторалі, ширше – пасторальну традицію.