Магістерські роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 302
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оперна творчість Г. Ф. Генделя в сучасній виконавській практиці режисерського театру (на прикладі опери "Альцина")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Єфремова, Валерія АндріївнаОб’єктом дослідження є оперна творчість Г. Ф. Генделя, зокрема, вокальний стиль композитора в опері «Альцина», яка вивчається на предмет виконавської специфіки та інтерпретаційних підходів до її прочитання в сучасному режисерському театрі. За аналітичний матеріал обрано клавірну версію «Альцини» Г. Ф. Генделя, відео та аудіо запис постановки опери у версії англійської режисерки Кеті Мітчелл, а також Лідії СтайєрДокумент "Думка" П. І. Чайковського в транскрипції для баяна: текстологічний і виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Копайгородський, Василь ВолодимировичМета дослідження – виявити особливості транскрибування і виконавських інтерпретацій баянної версії «Думки» П. І. Чайковського через порівняльний аналіз музичних текстів (оригіналу і транскрипції) і виконавських рішень твору. Наукова новизна отриманих результатів в даній роботі полягає в тому, що вперше висвітлено особливості художньої інтерпретації «Думки» П. І. Чайковського у різних варіантах виконавського прочитання на баяні через їх порівняння.Документ Фортепіанна музика Мілія Балакірєва в жанрово-стильовому та виконавському аспектах(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жадан, Олександр ІвановичМета дослідження: надати цілісну картину досліджуваного феномену – фортепіанної творчості М. Балакірєва в жанрово-стильовому та виконавському аспектах. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що дана робота є першим дослідженням стильової специфіки творів М. Балакірєва, завершених після творчої кризи, а також першим україномовним дослідженням, присвяченим фортепіанній творчості М. Балакірєва взагалі. В ній вперше проаналізовано низку його творів для фортепіано, які дотепер не потрапляли до поля зору науковцівДокумент Новаторство та спадкоємність музичної традиції у творчості Вл. Золотарьова та В. Зубицького(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Махно, Тарас СтаніславовичМета дослідження − виявити новаторські та спадкоємні риси творчості композиторів на ґрунті аналізу індивідуального та національного стилю. Наукова новизна отриманих результатів даної роботи полягає в тому, що вона являється одним із перших досліджень формування правильного звучання та виконання творів Вл. Золотарьова. Вибрані твори композитора розглянуто також з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму різними виконавцямиДокумент Творчість композиторів-перкусіоністів кінця ХХ – початку ХХІ ст.: жанрово-стильовий та виконавський аспекти(2020) Бондаренко, Олена ОлександрівнаМета дослідження – виявити стильові та жанрові особливості творів композиторів-перкусіоністів Новітнього часу в аспекті новаційності, яка потребує не тільки розгляду технології виконавства, але й психології творчості виконавства на ударних інструментах. Об’єктом моєї магістерської роботи є творчість сучасних композиторів-перкусіоністів; предметом – творчий стиль сучасних композиторів-перкусіоністів як універсальних музикантів: бразильця Нея Розауро (композитора й виконавця в одній особі) та інших представників різних генерацій та шкіл: серба Небойши Живковича та американця Ерла Хетча.Документ Виконавська інтерпретація скрипкових фантазій Г. Ф. Телемана в контексті HIP(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Холодкова, Олена СергіївнаМета дослідження – виявити виконавську специфіку фантазії Г. Ф. Телемана в аспекті історично інформованого виконавства. У даній роботі вперше проаналізовано дослідження зарубіжних музикознавців, які написані англійською мовою і на сьогодні не є перекладеніДокумент "П'ять пісень на вірші Сервантеса" К. Паласіо: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Манченко, Віталій ПетровичМета дослідження – виявити специфіку вокальної стилістики пісенної спадщини К. Паласіо. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у тому, що в ній представлений повний композиційний аналіз усіх пісень збірки і досвід виконавського аналізу однієї з «П'яти пісень на вірші Сервантеса» К. Паласіо, а також систематизований і доповнений відомостями матеріал про вокальну творчість композитораДокумент Клавірна творчість Г. Ф. Генделя як складова виконавської практики ХХ-ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ледзінська, Валерія ДмитрівнаМета дослідження – виявити місце творчого доробку композитора у сучасній виконавській практиці та стисло окреслити базові виконавські стратегії її інтерпретації .Матеріалом дослідження є уртекст клавірної сюїти vol.1 №7 g-moll HWV 432 Г. Ф. Генделя та виконавські версії Ф. де Луки, О. Бамон, М. Боргштеде, К. Хогвуда. Наукова новизна отриманих результатів визначена тим, що вперше клавірна спадщина Г.Ф. Генделя представлена як важлива частина сучасної музичної практики шляхом вивчення маловідомих в Україні виконавцівДокумент Нові напрями сучасного оригінального репертуару для бандури (на прикладі творчості Г. Матвіїва та Т. Старенкова)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Коновал, Ганна АнатоліївнаМетою дослідження є репрезентація нових напрямів оригінальної музики для бандури, представлених творчістю Т. Старенкова і Г. Матвіїва, а також висвітлення її жанрово-стильових характеристик. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше в українському музикознавстві висвітлено та узагальнено стильові риси музичної творчості для бандури Т.Старенкова і Г.Матвіїва через характеристику окремих їх творівДокумент Альтова соната в творчості Пауля Гіндеміта, Богуслава Мартіну і Ребекки Кларк: жанрово-стильова специфіка та інтерпретаційні підходи(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Скворонська, Анастасія ГригорівнаМета дослідження – розкрити жанрово-стильові особливості та інтерпретологічні підходи до прочитання сонати для альта і фортепіано в європейській музиці першої половини ХХ сторіччя. Вперше в українському виконавському музикознавстві здійснено аналіз сонат для альта і фортепіано Б. Мартину, Р. Кларк, а також А. Бакса. Європейське альтове мистецтво першої половини ХХ ст. висвітлено як системний історичний об’єкт, що єднає в собі виконавське середовище, композиторський доробок у сфері альтової музики, засади альтової освіти, реалії нотного видавництва тощоДокумент Жанр сонати в фортепіанній творчості В. Косенка(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Бандурченко, Тетяна ОлегівнаМета дослідження полягає у визначенні особливостей жанру сонати в творчості В. Косенка та закономірностей його розвитку, що дозволить виявити принципи композиторського індивідуального стилю митця. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що фортепіанні сонати розглянуто у взаємодії композиторського та виконавського тексту, як об’єкт інтерпретації видатних піаністів.Документ Хорова творчість М. Скорика: жанровий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Філімоненко, Юрій АнатолійовичМета дослідження – виявити жанрову та виконавську специфіку хорової творчості М. Скорика на прикладі циклу «Три українські весільні пісні» та поеми-кантати «Гамалія». Наукова новизна даної роботи полягає у тому, що в ній вперше узагальнено специфіку хорової творчості М. Скорика, а також визначено жанрову та виконавську специфіку циклу «Три українські весільні пісні» та поеми-кантати «Гамалія»Документ Твори для гітари А. Андрушка(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Левченко, Дар'я ФедорівнаМета дослідження полягає у комплексному вивченні та виявленні жанрово-стилістичних та виконавських особливостей творчого доробку для гітари сучасного львівського композитора А. Андрушка. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому вперше запропоновано характеристику композиторського стилю А. Андрушка на підставі вивчення творчого доробку як для гітаристів-професіоналів, так і для юних виконавців з урахуванням її жанрово-стилістичних і виконавських особливостей. Окрім того, у праці систематизовано відомості про феномен дитячої музики в аспекті жанрово-стилістичного комплексу та розглянуто гітарну музику для дітей у контексті композиторського стилю А. АндрушкаДокумент Жанр сонати для труби та фортепіано в творчості американських композиторів другої половини ХХ століття (на прикладі творів Х. Стівенса та Е. Евайзена)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Горобець, Олександр СергійовичМета дослідження полягає в розгляді та усвідомленні композіційно-драматургічних особливостей Сонат для труби з фортепіано Х. Стівенса та Е. Евайзена. Практичне значення отриманих результатів матеріалів магістерського дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані у лекційних курсах "Історія зарубіжної музики", "Методика навчання гри на спеціальному інструменті" для студентів духових кафедрДокумент Скрипкова соната Е. В. Корнгольда: досвід системного аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Капустинська, ЮліяМета дослідження: введення творчої постаті Еріха Корнгольда в українське мистецтвознавство, розгляд феномену особистості композитора та його ранньої діяльності, аналіз скрипкової сонати G-dur. Результати даного дослідження представляють собою один з перших досвідів аналізу скрипкової творчості Е.В.КорнгольдаДокумент Християнські мотиви в оперній драматургії європейських та російських композиторів ХІХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Бурцев, Микита ВікторовичМета дослідження –обгрунтувати виконанавські інтерпретаціі під кутом духовної точки зору. В даній роботі зроблена спроба детального наукового дослідження та структурування християнських мотивів в оперній творчості композиторів західноєвропейської та російської традиції ХІХ ст. Результати дослідження допомогають вокалісту звернути увагу на малодосліджувану проблему виконання партій, які так чи по іншому пов’язані з християнством та у приділенні уваги до способів її вирішення під кутом інтерпретаційних тонкощів на ґрунті духовного аналізу оперного тексту задля підвищення виконавського мислення при виконанні оперних творівДокумент Виконавський стиль Джона Патітуччі як відображення універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогодення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Карбовський, Владислав ЮрійовичОб'єктом дослідження є інструментально-басове виконавство в джазі, а предметом – втілення універсалізму басового виконавства на прикладі виконавського стилю Дж. Патітуччі. Мета дослідження – охарактеризувати виконавський стиль видатного контрабасиста і бас-гітариста Джона Патітуччі як прояв універсалізму басового виконавства в джазі сьогодення. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що вона є першим досвідом дослідження виконавського стилю Джона Патітуччі як прояву універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогоденняДокумент Скрипкові концерти Ф. Гласса: композіційний та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Миронова, Катерина ОлексіївнаМета дослідження полягає у виявленні характерних композиційних рис у скрипкових концертах Ф. Ґласса та визначенні загальних особливостей їх виконавської інтерпретації. У роботі запропоновано одну з перших у вітчизняному музикознавстві спроб аналізу Першого та Другого скрипкових концертів Ф. Ґласса в аспекті взаємозв’язку класичної репетитивності із традиційними формами та виконавськими традиціями інструментального концертуДокумент Фортепіанні твори Б. Лятошинського та В. Бібіка : аспекти фактурно-гармонічного комплексу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Стасюк, Мирослава ДмитрівнаМета дослідження — виявити особливості фактурно-гармонічного комплексу у фортепіанному стилі вищеназваних композиторів. Дана робота є першим досвідом дослідження фактурно-гармонічного комплексу у циклах «Відображення», «Шевченківська сюїта» Б. Лятошинського та фортепіанних сонатах В. БібікаДокумент Твори М. Регера для скрипки соло композиційно-стилістичний та інтепретаційний аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Березовська, Надія ОлександрівнаМета дослідження – виявлення жанрово-стилістичних та композиційно-драматургічних параметрів опусів М. Регера для скрипки соло, а також – виконавських завдань та специфіки інтерпретації цих творів. В роботі запропонований один з перших досвідів докладного цілісного аналізу жанрово-стильових, композиційно-драматургічних та виконавських особливостей творів М. Регера для скрипки соло. Вперше піднімається питання особливостей інтерпретації цієї музики сучасними виконавцями