Кафедра музичного мистецтва естради та джазу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра музичного мистецтва естради та джазу за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ George Shearing “Lullaby of birdland”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Kurt Peche “Swing renaissanse”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркеструДокумент Noble Ray “Harlem Nocturne”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитаціїДокумент Volante Illio “Fattore Jam”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркеструДокумент Ансамбль тромбонів в контексті сучасного виконавського мистецтва (на прикладі творів українських та зарубіжних композиторів)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Мартьянов, Євгеній ВячеславовичМета дослідження – виявити специфіку ансамблю тромбонів в контексті сучасного виконавського мистецтва. Данна магістерська робота є одним із перших дослідів комплексного підходу до виконавських проблем, що виникають у жанрі ансамблів тромбонів. У роботі вперше запропоновано історіографічний огляд витоків та процесів становлення тромбонового мистецтва в музиці різних епох та стилів, розглянуто органологію тромбона в аспектах його виконавського звукообразу та техніки гриДокумент Бас-гітара у контексті еволюції джазового мистецтва(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Онищенко, Антон ІгоровичМагістерська розкриває причини завдяки чому ми чуємо електробас в сучасній музиці. Завдяки чому з’явилися удосконалені технічні прийоми. Та чому бас-гітара стала сольним інструментом. Дане дослідження може сприяти глибшому розумінню джазового мистецтва та способів його сприйняття й оцінки, водночас зосереджуючи увагу на бас-гітарі та її значення на джазову культуруДокумент Взаємодія академічного та джазового мистецтва в опері Дж. Гершвіна "Поргі і Бесс"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гунько, Марина ВалеріївнаМета дослідження – виявити аспекти взаємодії академічного та джазового мистецтва на прикладі опери Дж. Гершвіна «Поргі і Бесс» як зразка американської музичної культури. Практична значимість роботи полягає у тому, що її матеріали можуть бути використані у навчальних курсах з історії зарубіжної музики, історії естрадно-джазового мистецтва; в педагогіці та виконавській практиціДокумент Виконавська специфіка композицій для саксофону Філа Вудса та Андрія Чмута(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Волочнюк, Марина ВікторівнаМета дослідження полягає у висвітленні специфіки трактування саксофону в музичному мистецтві XX-XXI століття на прикладі творів композиторів-практиків. Наукова новизна отриманих результатів полягає у дослідженні специфіки саксофонних творів композиторів-практиків на прикладі Сонати для саксофона альта та фортепіано Ф. Вудса та «Moving Forward» А. ЧмутаДокумент Виконавський стиль Джона Патітуччі як відображення універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогодення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Карбовський, Владислав ЮрійовичОб'єктом дослідження є інструментально-басове виконавство в джазі, а предметом – втілення універсалізму басового виконавства на прикладі виконавського стилю Дж. Патітуччі. Мета дослідження – охарактеризувати виконавський стиль видатного контрабасиста і бас-гітариста Джона Патітуччі як прояв універсалізму басового виконавства в джазі сьогодення. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що вона є першим досвідом дослідження виконавського стилю Джона Патітуччі як прояву універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогоденняДокумент Вокальна творчість Майкла Бубле: композиторський та виконавський аспекти(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Ма ГоліНаукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза. Актуальною є також ідентифікація певного комплексу виконавських прийомів виконавця, які впливають на процес та результат виконавської інтерпретації у стильовому аспекті, що сприяє як подальшому розвитку теорії стилю та виконавського музикознавства, так і педагогічній і виконавській практиці.Документ Втілення стилю бібоп у творчості Елли Фітцджеральд (на прикладі інтепретацій деяких композицій)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Плужнікова, А. Ю.Мета дослідження – обґрунтувати вокально-виконавські особливості стилю бібоп в творчості Е.Фітцджеральд. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що у вітчизняному музикознавстві вперше розглянута творчість Елли Фітцджеральд в контексті стилю бібоп; виявлено особливості використання скету в різні періоди виконавської діяльності співачки; проаналізовано феномен її творчої особистості; проведено комплексний аналіз композицій в контексті вокально-виконавської специфіки в бібопіДокумент Вібрафон в джазі ( на творчості Г. Бертона)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Леоненко, Владислав ДмитровичМета – виявити функцію вібрафона в джазі з технологічного та художнього аспектів. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що даний аспект, а саме творчість Г. Бертона є малодослідженою і несе в собі як історичну так і пізнавальну функцію в художньому та технологічному аспектіДокумент Джазова стилістика у сучасному виконавстві на тромбоні(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Цимбал, Сергій СергійовичМета дослідження – виявити основні атрибути джазової стилістики, які характерні для сучасного виконавства на тромбоні. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше композиторський доробок сучасних американських композиторів (Р. Пізлі, Е. Річардс) розглядається в контексті джазової стилістики, оскільки, не дивлячись, на те, що опуси для мідних духових широко затребувані у виконавській практиці, у коло зору вітчизняних дослідників досі вони не потраплялиДокумент Джазова труба в імпровізаторсько-виконавському стилі Діззі Гіллеспі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ромах, Олег ПетровичДана робота є першим досвідом комплексного вивчення особливостей відтворення «образу» джазової труби в імпровізаторсько-виконавському стилі Д. Гіллеспі. У ній вперше систематизовані основні органологічні характеристики труби; надано історіографічний екскурс щодо джазової труби включно з характеристиками стилів основних персоналій; охарактеризовано стиль Д. Гіллеспі як одного з фундаторів напряму bebop; проаналізовано найпоказовіші зразки імпровізаторсько-виконавського стилю Д. ГіллеспіДокумент Джазовий альбом «Day Dream» Татевік Оганесян: стильова та виконавська проекції(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Усіченко, Анна ІгорівнаМатеріал дослідження представлений студійним аудіозаписом джазового альбому «Day Dream» 1986 року. Наукова новизна отриманих результатів полягає у комплексному погляді стильової та виконавської специфіки джазового альбому «Day Dream» Т. Оганесян, зокрема в системі індивідуального виконавського стилю співачкиДокумент Джазові новації американських піаністів ХХІ століття (на прикладі творчості Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Новиков, Артем ОлександровичМатеріалом дослідження послугували наукові публікації, аудіо та відеозаписи творів «Moon River» та «Hide and Sick» Джейкоба Колієра, відео з майстеркласів та конференцій по аранжуванню цього митця. До наукової аналітики потрапили також альбоми « In My Element » та «Сroved» Роберта Гласпера і його інтерв’ю. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві досліджено творчість відомих сучасних виконавців Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера у контексті новаторства та впливу на розвиток американського джазового мистецтва ХХІ століття, проаналізовано авторську музику та аранжування, висвітлено окремі сучасні концепції регармонізації, стилістичної обробки та фактурного втілення за допомогою сучасних засобів та програм створення і обробки музичних композиційДокумент Жанр сонати для труби та фортепіано в творчості американських композиторів другої половини ХХ століття (на прикладі творів Х. Стівенса та Е. Евайзена)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Горобець, Олександр СергійовичМета дослідження полягає в розгляді та усвідомленні композіційно-драматургічних особливостей Сонат для труби з фортепіано Х. Стівенса та Е. Евайзена. Практичне значення отриманих результатів матеріалів магістерського дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані у лекційних курсах "Історія зарубіжної музики", "Методика навчання гри на спеціальному інструменті" для студентів духових кафедрДокумент Жанро-стильові трансформації в інтепретаціях джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Васильконова, Вікторія ВікторівнаМатеріал дослідження представлений аудіо- та відеозаписами джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза у виконавських інтерпретаціях Керрін Еллісон (1992 р.), Джорджа Бенсона (1977 р.), а також сучасні аранжування Азізи Мустафазаде (2014 р.), вокального ансамблю Afro blue (2012 р.) та інтерпретація Дженіфер Гадсон (2021 р.). Наукова новизна отриманих результатів полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. АхбезаДокумент Новації у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Курбацька, Софія АндріївнаМета дипломної роботи магістра полягає в дослідженні новацій у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що систематизовані стилістичні напрямки та персоналії джазового саксофонного виконавства початку ХХІ століття, проаналізовано особливості стилю та музичну драматургію твору «Звуки предків» Кенні ГарреттаДокумент Поетика анімаційного мюзиклу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Гіренко, Маргарита ВіталіївнаДане дослідження є першим досвідом спеціального вивчення поетики анімаційного мюзиклу. У ній вперше обґрунтовано феноменологічну специфіку анімаційного мюзиклу як явища музично-театрального та екранного мистецтв; виявлено специфіку жанру в анімаційних мюзиклах через призму взаємодії в них компонентів різних мистецтв; виділено композиційні та жанрові особливості, надано систематизацію вокальних номерів та відзначено здобутки жанру