Кафедра музичного мистецтва естради та джазу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Становлення національної школи сольного виконавства на саксофоні у Китаї(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Лі ШенпінУ цьому дослідженні збігаються практична спрямованість автора на оволодіння інструментом на засадах мистецького синтезу національної китайської та української шкіл гри на саксофоні. Зважаючи на недостатність вивчення історії розвитку китайської саксофонової школи в аспекті формування академічного мистецтва і впливів на нього інших принципів музикування ХХ ст. (зокрема, синтезування з західноєвропейським виконавським досвідом), актуальність означених аспектів дослідження є безумовною.Документ Вокальна творчість Майкла Бубле: композиторський та виконавський аспекти(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Ма ГоліНаукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза. Актуальною є також ідентифікація певного комплексу виконавських прийомів виконавця, які впливають на процес та результат виконавської інтерпретації у стильовому аспекті, що сприяє як подальшому розвитку теорії стилю та виконавського музикознавства, так і педагогічній і виконавській практиці.Документ Французький мюзикл: жанрово-стильові параметри(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Хе ЧанцзюньМатеріал дослідження утворюють мюзикли «Нотр-Дам де Парі» (Notre Dame de Paris), «Ромео і Джульєта» (Romeo et Juliette), «Моцарт» (Mozart l'Opera Rock), «Легенда про короля Артура» (La Légende du roi Arthur). В даній магістерській праці вперше систематизовано особливості авторської інтерпретації жанрового канону мюзиклу, властивих йому традицій та новацій.Документ Імпровізація як складова виконавського мистецтва саксофоністів Європи та Китаю(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Чжан ХаотінВ дослідженні вперше був здійснений аналіз та порівняння індивідуальних виконавських стилів Якопо Таддеї та Лю Юаня, як представників двох різних світових культур, з акцентом на якості їх імпровізаційної майстерності. Вперше в світовій практиці проаналізовано твір К. Лоба «Бібоп». Уточнено роль імпровізаційності в творі китайського композитора Аньлун Хуаня «Китайська рапсодія №3». Набуло подальшого розвитку виявлення закономірностей виникнення китайського джазу, як самобутнього синкретичного стилю.Документ Специфіка вокальної драматургії у бродвейському мюзиклі початку ХХІ століття (на прикладі "Світло на площі" Адама Ґеттеля) Лі Цзіньсю(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Лі, ЦзіньсюВ роботі вперше узагальнено інформацію про творчу постать та композиторський доробок Адама Ґеттеля, здійснено цілісний аналіз мюзикла А. Ґеттеля «Світло на площі» («The Light in the Piazza») (2003), подальшого розвитку набули дослідження жанрової типології бродвейського мюзиклу ХХ–початку ХХІ століття.Документ George Shearing “Lullaby of birdland”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Kurt Peche “Swing renaissanse”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркеструДокумент Noble Ray “Harlem Nocturne”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитаціїДокумент Volante Illio “Fattore Jam”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркеструДокумент Бас-гітара у контексті еволюції джазового мистецтва(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Онищенко, Антон ІгоровичМагістерська розкриває причини завдяки чому ми чуємо електробас в сучасній музиці. Завдяки чому з’явилися удосконалені технічні прийоми. Та чому бас-гітара стала сольним інструментом. Дане дослідження може сприяти глибшому розумінню джазового мистецтва та способів його сприйняття й оцінки, водночас зосереджуючи увагу на бас-гітарі та її значення на джазову культуруДокумент Рапсодія для саксофона: жанрово-стильові особливості (на прикладі творів К. Дебюссі та А. Вайнейна)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Чуріков, Віктор ВікторовичВ дипломній роботі магістра розглянуто феномен жанру рапсодії для саксофону; надано структурно-композиційний та драматургічний аналіз Рапсодії А. Вайнейна; представлено огляд творчості та розглянуто особливості стилю А. Вайнейна як представника бельгійської композиторської школи; надано порівняльну характеристику виконавських інтерпретацій Рапсодії А. ВайнейнаДокумент Джазовий альбом «Day Dream» Татевік Оганесян: стильова та виконавська проекції(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Усіченко, Анна ІгорівнаМатеріал дослідження представлений студійним аудіозаписом джазового альбому «Day Dream» 1986 року. Наукова новизна отриманих результатів полягає у комплексному погляді стильової та виконавської специфіки джазового альбому «Day Dream» Т. Оганесян, зокрема в системі індивідуального виконавського стилю співачкиДокумент Феномен творчості Ела Джерро в контексті естрадно-джазового вокального виконавства ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Сєідов, Гідаят Аріф-оглиЗа словами Е. Джерро, джаз, як найживіша і найдинамічніша музика на світі, постійно змінюється, як і його слухачі, тому вдосконалення методів дослідження виконавської стилістики сучасних естрадно-джазових композицій на прикладі творчості Е. Джерро складає наукову новизну отриманих результатів магістерської роботиДокумент Джазова труба в імпровізаторсько-виконавському стилі Діззі Гіллеспі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ромах, Олег ПетровичДана робота є першим досвідом комплексного вивчення особливостей відтворення «образу» джазової труби в імпровізаторсько-виконавському стилі Д. Гіллеспі. У ній вперше систематизовані основні органологічні характеристики труби; надано історіографічний екскурс щодо джазової труби включно з характеристиками стилів основних персоналій; охарактеризовано стиль Д. Гіллеспі як одного з фундаторів напряму bebop; проаналізовано найпоказовіші зразки імпровізаторсько-виконавського стилю Д. ГіллеспіДокумент Джазові новації американських піаністів ХХІ століття (на прикладі творчості Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Новиков, Артем ОлександровичМатеріалом дослідження послугували наукові публікації, аудіо та відеозаписи творів «Moon River» та «Hide and Sick» Джейкоба Колієра, відео з майстеркласів та конференцій по аранжуванню цього митця. До наукової аналітики потрапили також альбоми « In My Element » та «Сroved» Роберта Гласпера і його інтерв’ю. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві досліджено творчість відомих сучасних виконавців Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера у контексті новаторства та впливу на розвиток американського джазового мистецтва ХХІ століття, проаналізовано авторську музику та аранжування, висвітлено окремі сучасні концепції регармонізації, стилістичної обробки та фактурного втілення за допомогою сучасних засобів та програм створення і обробки музичних композиційДокумент Поетика анімаційного мюзиклу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Гіренко, Маргарита ВіталіївнаДане дослідження є першим досвідом спеціального вивчення поетики анімаційного мюзиклу. У ній вперше обґрунтовано феноменологічну специфіку анімаційного мюзиклу як явища музично-театрального та екранного мистецтв; виявлено специфіку жанру в анімаційних мюзиклах через призму взаємодії в них компонентів різних мистецтв; виділено композиційні та жанрові особливості, надано систематизацію вокальних номерів та відзначено здобутки жанруДокумент Жанро-стильові трансформації в інтепретаціях джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Васильконова, Вікторія ВікторівнаМатеріал дослідження представлений аудіо- та відеозаписами джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза у виконавських інтерпретаціях Керрін Еллісон (1992 р.), Джорджа Бенсона (1977 р.), а також сучасні аранжування Азізи Мустафазаде (2014 р.), вокального ансамблю Afro blue (2012 р.) та інтерпретація Дженіфер Гадсон (2021 р.). Наукова новизна отриманих результатів полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. АхбезаДокумент Синтез стилів у творчості гурту "Дахабраха" (на прикладі композицій "Ягудки" та "Русалочки")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Чижова, Катерина АнатоліївнаМета магістерської роботи – виявити синтез стилів у творчості гурту «ДахаБраха». Наукова новизна вбачається у відсутності спеціальних досліджень, присвячених творчості гурту «ДахаБраха», особливості їх викладу пісенної творчості, перетворення жанру автентичної української пісні в стилі етнохаосДокумент Джазова стилістика у сучасному виконавстві на тромбоні(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Цимбал, Сергій СергійовичМета дослідження – виявити основні атрибути джазової стилістики, які характерні для сучасного виконавства на тромбоні. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше композиторський доробок сучасних американських композиторів (Р. Пізлі, Е. Річардс) розглядається в контексті джазової стилістики, оскільки, не дивлячись, на те, що опуси для мідних духових широко затребувані у виконавській практиці, у коло зору вітчизняних дослідників досі вони не потраплялиДокумент Втілення стилю бібоп у творчості Елли Фітцджеральд (на прикладі інтепретацій деяких композицій)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Плужнікова, А. Ю.Мета дослідження – обґрунтувати вокально-виконавські особливості стилю бібоп в творчості Е.Фітцджеральд. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що у вітчизняному музикознавстві вперше розглянута творчість Елли Фітцджеральд в контексті стилю бібоп; виявлено особливості використання скету в різні періоди виконавської діяльності співачки; проаналізовано феномен її творчої особистості; проведено комплексний аналіз композицій в контексті вокально-виконавської специфіки в бібопі