Кафедра музичного мистецтва естради та джазу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра музичного мистецтва естради та джазу за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Жанр сонати для труби та фортепіано в творчості американських композиторів другої половини ХХ століття (на прикладі творів Х. Стівенса та Е. Евайзена)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Горобець, Олександр СергійовичМета дослідження полягає в розгляді та усвідомленні композіційно-драматургічних особливостей Сонат для труби з фортепіано Х. Стівенса та Е. Евайзена. Практичне значення отриманих результатів матеріалів магістерського дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані у лекційних курсах "Історія зарубіжної музики", "Методика навчання гри на спеціальному інструменті" для студентів духових кафедрДокумент Виконавський стиль Джона Патітуччі як відображення універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогодення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Карбовський, Владислав ЮрійовичОб'єктом дослідження є інструментально-басове виконавство в джазі, а предметом – втілення універсалізму басового виконавства на прикладі виконавського стилю Дж. Патітуччі. Мета дослідження – охарактеризувати виконавський стиль видатного контрабасиста і бас-гітариста Джона Патітуччі як прояв універсалізму басового виконавства в джазі сьогодення. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що вона є першим досвідом дослідження виконавського стилю Джона Патітуччі як прояву універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогоденняДокумент Саксофонова творчість Боба Берга в контексті джазового мистецтва кінця ХХ – початку ХХІ століть ( на прикладах джазових стандартів «Snakes» та «All The Way»)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Купельський, Ігор КазимировичМета магістерської роботи полягає в дослідженні саксофонової творчості Боба Берга як композитора і виконавця в контексті джазового мистецтва кінця XX – початку XXI століть (на прикладах авторських джазових стандартів «Snakes» та «All The Way»). Наукова новизна полягає в тому, що праця є першим досвідом дослідження саксофонової творчості Боба Берга як композитора і виконавця в контексті джазового мистецтва кінця XX – початку XXI століть у вітчизняному музикознавстві. Практична значимість отриманих результатів обумовлена можливістю застосування наявних матеріалів в навчальних курсах з історії джазової музики, аналізу музичних творів, а також в індивідуальній підготовці студентів кафедри музичного мистецтва естради та джазуДокумент Взаємодія академічного та джазового мистецтва в опері Дж. Гершвіна "Поргі і Бесс"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гунько, Марина ВалеріївнаМета дослідження – виявити аспекти взаємодії академічного та джазового мистецтва на прикладі опери Дж. Гершвіна «Поргі і Бесс» як зразка американської музичної культури. Практична значимість роботи полягає у тому, що її матеріали можуть бути використані у навчальних курсах з історії зарубіжної музики, історії естрадно-джазового мистецтва; в педагогіці та виконавській практиціДокумент Універсалізм творчого стилю Даєн Рівз (на прикладі виконання джазових балад)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Омельченко, Євгенія КостянтинівнаОб’єкт дослідження – творча діяльність Д. Рівз в контексті джазового мистецтва ІІ пол. ХХ – ХХІ ст., а предмет – специфіка творчого стилю Д. Рівз, яка поєднує в собі постаті співачки, композитора, педагога. Практична значимість зумовлена можливістю подальшого застосування отриманих результатів в рамках навчально-учбових курсів з аналізу музичних творів на кафедрі інтерпретології та аналізу музики; з історії джазової музики; а також в процесі індивідуальної самопідготовки студентів-вокалістів кафедри "Музичне Мистецтво Естради та Джазу».Документ Функції джазового стандарту як іманентної тематичної основи для імпровізації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Калафат, Ганна МихайлівнаУ зв'язку з поставленою метою розглянуто в даному дослідженні основні імпровізаційні форми музикування академічної традиції, та жанри, які мають в своїй основі принцип розробки певного тематизму та зіставити функціонування поняття тема (в першу чергу – тема для варіаційної розробки) в європейської музиці від усталеного традиційного розуміння тій самій категорії в джазі. На основі дослідження питань, пов'язаних з поняттям «джазовий стандарт», визначити типові моделі джазових стандартівДокумент Втілення стилю бібоп у творчості Елли Фітцджеральд (на прикладі інтепретацій деяких композицій)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Плужнікова, А. Ю.Мета дослідження – обґрунтувати вокально-виконавські особливості стилю бібоп в творчості Е.Фітцджеральд. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що у вітчизняному музикознавстві вперше розглянута творчість Елли Фітцджеральд в контексті стилю бібоп; виявлено особливості використання скету в різні періоди виконавської діяльності співачки; проаналізовано феномен її творчої особистості; проведено комплексний аналіз композицій в контексті вокально-виконавської специфіки в бібопіДокумент Вібрафон в джазі ( на творчості Г. Бертона)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Леоненко, Владислав ДмитровичМета – виявити функцію вібрафона в джазі з технологічного та художнього аспектів. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що даний аспект, а саме творчість Г. Бертона є малодослідженою і несе в собі як історичну так і пізнавальну функцію в художньому та технологічному аспектіДокумент Джазова стилістика у сучасному виконавстві на тромбоні(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Цимбал, Сергій СергійовичМета дослідження – виявити основні атрибути джазової стилістики, які характерні для сучасного виконавства на тромбоні. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше композиторський доробок сучасних американських композиторів (Р. Пізлі, Е. Річардс) розглядається в контексті джазової стилістики, оскільки, не дивлячись, на те, що опуси для мідних духових широко затребувані у виконавській практиці, у коло зору вітчизняних дослідників досі вони не потраплялиДокумент Синтез стилів у творчості гурту "Дахабраха" (на прикладі композицій "Ягудки" та "Русалочки")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Чижова, Катерина АнатоліївнаМета магістерської роботи – виявити синтез стилів у творчості гурту «ДахаБраха». Наукова новизна вбачається у відсутності спеціальних досліджень, присвячених творчості гурту «ДахаБраха», особливості їх викладу пісенної творчості, перетворення жанру автентичної української пісні в стилі етнохаосДокумент Виконавська специфіка композицій для саксофону Філа Вудса та Андрія Чмута(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Волочнюк, Марина ВікторівнаМета дослідження полягає у висвітленні специфіки трактування саксофону в музичному мистецтві XX-XXI століття на прикладі творів композиторів-практиків. Наукова новизна отриманих результатів полягає у дослідженні специфіки саксофонних творів композиторів-практиків на прикладі Сонати для саксофона альта та фортепіано Ф. Вудса та «Moving Forward» А. ЧмутаДокумент Новації у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Курбацька, Софія АндріївнаМета дипломної роботи магістра полягає в дослідженні новацій у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що систематизовані стилістичні напрямки та персоналії джазового саксофонного виконавства початку ХХІ століття, проаналізовано особливості стилю та музичну драматургію твору «Звуки предків» Кенні ГарреттаДокумент Ансамбль тромбонів в контексті сучасного виконавського мистецтва (на прикладі творів українських та зарубіжних композиторів)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Мартьянов, Євгеній ВячеславовичМета дослідження – виявити специфіку ансамблю тромбонів в контексті сучасного виконавського мистецтва. Данна магістерська робота є одним із перших дослідів комплексного підходу до виконавських проблем, що виникають у жанрі ансамблів тромбонів. У роботі вперше запропоновано історіографічний огляд витоків та процесів становлення тромбонового мистецтва в музиці різних епох та стилів, розглянуто органологію тромбона в аспектах його виконавського звукообразу та техніки гриДокумент Творчі амплуа Ахмада Джамаля в джазовому мистецтві(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Савкова, Валерія ЯрославівнаМета роботи – дослідити вектори творчості Ахмада Джамаля в контексті джазового мистецтва середини ХХ – початку ХХІ століть, зокрема композиторську, виконавську діяльність, аранжувальні новації. Проаналізувати записи тріо Джамаля, виявити особливості джазової стилістики митця. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше описуються інноваційні тенденції стилю А. Джамаля як аранжувальника, лідера тріо, композитораДокумент Джазові новації американських піаністів ХХІ століття (на прикладі творчості Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Новиков, Артем ОлександровичМатеріалом дослідження послугували наукові публікації, аудіо та відеозаписи творів «Moon River» та «Hide and Sick» Джейкоба Колієра, відео з майстеркласів та конференцій по аранжуванню цього митця. До наукової аналітики потрапили також альбоми « In My Element » та «Сroved» Роберта Гласпера і його інтерв’ю. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві досліджено творчість відомих сучасних виконавців Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера у контексті новаторства та впливу на розвиток американського джазового мистецтва ХХІ століття, проаналізовано авторську музику та аранжування, висвітлено окремі сучасні концепції регармонізації, стилістичної обробки та фактурного втілення за допомогою сучасних засобів та програм створення і обробки музичних композиційДокумент Noble Ray “Harlem Nocturne”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитаціїДокумент Поетика анімаційного мюзиклу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Гіренко, Маргарита ВіталіївнаДане дослідження є першим досвідом спеціального вивчення поетики анімаційного мюзиклу. У ній вперше обґрунтовано феноменологічну специфіку анімаційного мюзиклу як явища музично-театрального та екранного мистецтв; виявлено специфіку жанру в анімаційних мюзиклах через призму взаємодії в них компонентів різних мистецтв; виділено композиційні та жанрові особливості, надано систематизацію вокальних номерів та відзначено здобутки жанруДокумент George Shearing “Lullaby of birdland”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Рапсодія для саксофона: жанрово-стильові особливості (на прикладі творів К. Дебюссі та А. Вайнейна)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Чуріков, Віктор ВікторовичВ дипломній роботі магістра розглянуто феномен жанру рапсодії для саксофону; надано структурно-композиційний та драматургічний аналіз Рапсодії А. Вайнейна; представлено огляд творчості та розглянуто особливості стилю А. Вайнейна як представника бельгійської композиторської школи; надано порівняльну характеристику виконавських інтерпретацій Рапсодії А. ВайнейнаДокумент Феномен творчості Ела Джерро в контексті естрадно-джазового вокального виконавства ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Сєідов, Гідаят Аріф-оглиЗа словами Е. Джерро, джаз, як найживіша і найдинамічніша музика на світі, постійно змінюється, як і його слухачі, тому вдосконалення методів дослідження виконавської стилістики сучасних естрадно-джазових композицій на прикладі творчості Е. Джерро складає наукову новизну отриманих результатів магістерської роботи