Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на фаготі"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ "Блискучий стиль" в музиці другої половини ХVIII - першої половини ХІХ ст. і його втілення в творах для фагота(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Йовенко, І.В роботі ставиться і розв’язується низка завдань: огляд наукових джерел, що стосуються феномену віртуозності та «блискучого» стилю в інструментальному виконавстві, огляд праць, присвячених мистецтву гри на фаготі, виявлення особливостей відображення параметрів «блискучого стилю» в творах для фагота обраних композиторів ХІХ ст. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній здійснюється аналітичний опис творів німецького композитооа-фаготиста Карла Альменредера та інших маловідомих композиторів ХІХ ст., що мали в своєму доробку твори для фаготаДокумент Концерт для фаготу з оркестром в ХVIII - XXI столітті: трактовка жанру та солюючої партії(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Іванець, Максим ІгоровичВ роботі вперше пропонується порівняльний аналіз Концертів для фаготу П. Шикеле та Д. Фуджікура, на основі чого робиться висновок щодо ролі традиції в концерті та нові досягнення з точки зору розкриття потенціалу фагота як сольного інструменту. Окремі положення роботи можуть бути застосовані як методичний матеріал в педагогічній роботі в класах фаготу. Дослідження також може бути корисним для виконавців-солістів та оркестрантів, які формують свій репертуар на основі сучасної музикиДокумент Сонатина О.Тансмана для фаготу: інтепретологічний аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Хорольська, Вікторія ВолодимирівнаМета дослідження – в результаті аналізу інтерпретацій різних виконавських версій Сонатини для фагота та фортепіано О.Тансмана виявити особливості втілення творчих задумів, що допомагають розкрити технічний та виразний потенціал фагота як солюючого інструменту. Наукова новизна отриманих результатів даного дослідження полягає в тому,що в роботі вперше виконано аналіз Сонатини для фаготу О. Тансмана з позиції виконавського досвіду, визначено низку основних її структурних особливостей та виконавських труднощів. Це дозволить розкрити багатогранність виразних можливостей фагота, що оптимально реалізовано в авторському творчому задуміДокумент Темброва драматургія сонати для фагота і фортепіано К. Сен-Санса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Рогоза, Володимир ОлександровичМетою даної роботи є здійснення виконавського аналізу тембрової драматургії в Сонаті для фагота і фортепіано ор. 168 К. Сен-Санса. Звернення до останнього камерно-інструментального твору К. Сен-Санса – Сонати для фагота і фортепіано – обумовлено систематичним інтересом виконавців до даного твору та її маловивченістю в науково-дослідницькій літературі. А також досвід вивчення виключно виконавського аспекту втілення тембрової драматургії обраного твору відсутній в сучасній українській музикознавчої практиціДокумент Формування жанру фантазії для фагота(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Костишак, Наталія ОлегівнаМатеріалом дослідження виступає нотний текст та відеозаписи виконавських версій Фантазій К. Вебера [72], А. Блоха [64], Є. Боззи [77], М. Арнольда [83]. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше окреслено розвиток жанру фантазії для фагота; представлено шлях його трансформації у виконавській фаготовій традиції; надано класифікацію жанру фантазії для фагота