Кафедра сценічної мови
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сценічної мови за Ключові слова "сценічне мистецтво"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавська інтерпретація вокального твору студентом-актором(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Хуторська, Анна ЙосифівнаДані методичні рекомендації призначені студентам театрального факультету Харківського національного університету мистецтв імені І.П. Котляревського при вивчені навчальної дисципліни «Сольний спів» та інших закладів вищої освіти мистецького спрямування, вони націлені на актуалізацію у здобувача освіти усвідомлення процесу створення виконавської інтерпретації вокальних творів, розуміння методів та інструментів її сценічної реалізаціїДокумент Охорона співацького голосу студентів-акторів. Методичні рекомендації для здобувачів освіти денної форми навчання ОР «Бакалавр», галузь знань - 02 Культура і мистецтво, спеціальність 026 Сценічне мистецтво, ОПП «Сценічне мистецтво» («Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», Акторське мистецтво театру ляльок»)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Томчук, Тамара МиколаївнаДані методичні рекомендації покликані надати студентам-акторам інформацію щодо запобіганню хворобам голосового апарату та збереженню його функціональних якостей у подальшій професійній діяльностіДокумент Сольний спів. Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів освіти денної форми навчання. ОР «Бакалавр». Галузь знань - 02 Культура і мистецтво, спеціальність 026 Сценічне мистецтво, ОПП «Сценічне мистецтво» («Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», «Акторське мистецтво театру ляльок»)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Хуторська, Анна ЙосифівнаДані методичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти в опануванні дисципліни «Сольний спів», формуванні свідомого ставлення до власного голосу, розвитку його виразових можливостей у контексті професійної діяльності за спеціальністю 026-«Сценічне мистецтво». Обсяг самостійної роботи здобувачів денної форми навчання складає 84 годиниДокумент Специфіка роботи над жанром народної пісні у класі Сольного співу» (зі студентами спеціалізації «Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», «Акторське мистецтво театру ляльок»)(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Німенська, Жанна ВалентинівнаПропоновані методичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти в опануванні дисципліни «Сольний спів». Систематизовано теоретичні знання та практичні спостереження щодо засадничих завдань вокальної педагогіки для майбутніх авторів: формуванні свідомого ставлення до власного голосу, розвитку його виразових можливостей у контексті професійної діяльності за спеціальністю 026-«Сценічне мистецтво».Документ Сценічна мова(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Гукасян-Коробейнікова, Сніжана ОлександрівнаСтрімкий розвиток сучасного театрального мистецтва, різноманітність його форм вимагають постійного вдосконалення акторської майстерності, в тому числі й майстерності сценічного мовлення. Художні засоби, які використовує сучасний театр, висувають високі вимоги до володіння актором диханням, голосом, дикцією та нормами сучасної української літературної вимови.Документ Сценічна мова. Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів освіти денної форми навчання. Освітній рівень – перший. Ступінь вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 02 Культура і мистецтво. Спеціальність – 026 Сценічне мистецтво. Освітньо-професійна програма – Сценічне мистецтво («Режисура драматичного театру», «Режисура театру ляльок)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Важньова, Людмила Андріївна; Ключка, Анна ІгорівнаОпанування матеріалу навчальної дисципліни передбачає проведення індивідуальних занять із самостійної роботи. Методичні рекомендації охоплюють весь комплекс питань, пов’язаних з роботою над сценічним словом: розвинення мовних і голосових можливостей майбутніх режисерів, виховання інтонаційно-мелодичної культури, дикційної й орфоепічної культури, вивчення дійової та стильової природи художнього слова, а також інструментам роботи з акторами над словесною дією