Кафедра сценічної мови
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сценічної мови за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації(ФОП Панов А.М., 2016) Дорошенко, Валентіна ОлександрівнаМетодичні рекомендації «Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації» з навчальної дисципліни «Сольний спів» висвітлюють специфіку опанування жанру вокалізу у системі професійної підготовки студента - актора театру анімації. Методичні рекомендації мають практичну спрямованість, що обумовлює їх призначеність педагогам, студентам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом вокалуДокумент Методичні вказівки з навчальної дисципліни: «Сценічна мова» «Основні напрямки в роботі з постановки голосу»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Грінік, Тетяна ЛеонідівнаМетодичні вказівки "Основні напрямки в роботі з постановки голосу" з навчальної дисципліни "Сценічна мова" підготовлені з урахуванням програми "Сценічна мова" для студентів вищих навчальних закладів культури і мистецтв (спеціальність 026 "Сценічне мистецтво"). Знайомлять з основними напрямками в роботі з постановки голосу, дихання, метою практичної роботи над дикцією та виправленням мовних вад, етапами роботи над художнім твором. Предмет «Сценічна мова» - дисципліна, яка охоплює найбільш важливі теоретичні та практичні питання роботи над словом. Мета методичних вказівок допомогти студентам оволодіти теоретичними основами предмета «Сценічна мова», практичними навичками внутрішньої та зовнішньої техніки словесної дії. Виховати культуру мови, опанувати літературні норми. Матеріал методичних вказівок спрямований на роботу над технікою мови, на розвиток і вдосконалення мовних і голосових можливостей студента, оволодіння певним комплексом вправ, виховання слухового контролю за своєю мовою і мовою оточуючих, усвідомлення та виправлення неорганічних мовних вад, виправлення говору та акцентів, на роботу над аналізом, художнім втіленням і виконанням творів різних жанрів. Методичні вказівки мають практичну спрямованість, пд) обумовлює їх призначеність педагогам, студентам, акторам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом сценічного мовлення та взагалі мовлення як такого. Головною метою методичних вказівок є формування у студентів добре тренованого голосомовного апарату і підготовка його до повноцінної словесної діїДокумент Методичні вказівки з навчальної дисципліни: «Сценічна мова» «Основні напрямки в роботі з постановки голосу»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Грінік, Тетяна ЛеонідівнаПредмет «Сценічна мова» - дисципліна, яка охоплює найбільш важливі теоретичні та практичні питання роботи над словом. Мета методичних вказівок допомогти студентам оволодіти теоретичними основами предмета «Сценічна мова», практичними навичками внутрішньої та зовнішньої техніки словесної дії. Виховати культуру мови, опанувати літературні норми. Матеріал методичних вказівок спрямований на роботу над технікою мови, на розвиток і вдосконалення мовних і голосових можливостей студента, оволодіння певним комплексом вправ, виховання слухового контролю за своєю мовою і мовою оточуючих, усвідомлення та виправлення неорганічних мовних вад, виправлення говору та акцентів, на роботу над аналізом, художнім втіленням і виконанням творів різних жанрів. Методичні вказівки мають практичну спрямованість, що обумовлює їх призначеність педагогам, студентам, акторам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом сценічного мовлення та взагалі мовлення як такого. Головною метою методичних вказівок є формування у студентів добре тренованого голосомовного апарату і підготовка його до повноцінної словесної діДокумент Сольний спів. Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів освіти денної форми навчання. ОР «Бакалавр». Галузь знань - 02 Культура і мистецтво, спеціальність 026 Сценічне мистецтво, ОПП «Сценічне мистецтво» («Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», «Акторське мистецтво театру ляльок»)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Хуторська, Анна ЙосифівнаДані методичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти в опануванні дисципліни «Сольний спів», формуванні свідомого ставлення до власного голосу, розвитку його виразових можливостей у контексті професійної діяльності за спеціальністю 026-«Сценічне мистецтво». Обсяг самостійної роботи здобувачів денної форми навчання складає 84 годиниДокумент Охорона співацького голосу студентів-акторів. Методичні рекомендації для здобувачів освіти денної форми навчання ОР «Бакалавр», галузь знань - 02 Культура і мистецтво, спеціальність 026 Сценічне мистецтво, ОПП «Сценічне мистецтво» («Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», Акторське мистецтво театру ляльок»)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Томчук, Тамара МиколаївнаДані методичні рекомендації покликані надати студентам-акторам інформацію щодо запобіганню хворобам голосового апарату та збереженню його функціональних якостей у подальшій професійній діяльностіДокумент Сценічна мова(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Гукасян-Коробейнікова, Сніжана ОлександрівнаСтрімкий розвиток сучасного театрального мистецтва, різноманітність його форм вимагають постійного вдосконалення акторської майстерності, в тому числі й майстерності сценічного мовлення. Художні засоби, які використовує сучасний театр, висувають високі вимоги до володіння актором диханням, голосом, дикцією та нормами сучасної української літературної вимови.Документ Специфіка роботи над жанром народної пісні у класі Сольного співу» (зі студентами спеціалізації «Акторське мистецтво драматичного театру і кіно», «Акторське мистецтво театру ляльок»)(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Німенська, Жанна ВалентинівнаПропоновані методичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти в опануванні дисципліни «Сольний спів». Систематизовано теоретичні знання та практичні спостереження щодо засадничих завдань вокальної педагогіки для майбутніх авторів: формуванні свідомого ставлення до власного голосу, розвитку його виразових можливостей у контексті професійної діяльності за спеціальністю 026-«Сценічне мистецтво».Документ Сценічна мова. Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів освіти денної форми навчання. Освітній рівень – перший. Ступінь вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 02 Культура і мистецтво. Спеціальність – 026 Сценічне мистецтво. Освітньо-професійна програма – Сценічне мистецтво («Режисура драматичного театру», «Режисура театру ляльок)(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2023) Важньова, Людмила Андріївна; Ключка, Анна ІгорівнаОпанування матеріалу навчальної дисципліни передбачає проведення індивідуальних занять із самостійної роботи. Методичні рекомендації охоплюють весь комплекс питань, пов’язаних з роботою над сценічним словом: розвинення мовних і голосових можливостей майбутніх режисерів, виховання інтонаційно-мелодичної культури, дикційної й орфоепічної культури, вивчення дійової та стильової природи художнього слова, а також інструментам роботи з акторами над словесною дієюДокумент Виконавська інтерпретація вокального твору студентом-актором(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Хуторська, Анна ЙосифівнаДані методичні рекомендації призначені студентам театрального факультету Харківського національного університету мистецтв імені І.П. Котляревського при вивчені навчальної дисципліни «Сольний спів» та інших закладів вищої освіти мистецького спрямування, вони націлені на актуалізацію у здобувача освіти усвідомлення процесу створення виконавської інтерпретації вокальних творів, розуміння методів та інструментів її сценічної реалізаціїДокумент Методика викладання сценічної мови(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Грінік, Тетяна ЛеонідівнаМетодичні рекомендації призначені для самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП Сценічне мистецтво фахової профілізації «Актор драматичного театру і кіно», «Режисер драматичного театру», «Актор театру ляльок», «Режисер театру ляльок». Рекомендації спрямовані на більш поглиблене вивчення вибіркової дисципліни «Методика викладання сценічної мови», що надасть здобувачам вищої освіти теоретичні знання та практичні навички для завершення осягнення усього того комплексу сценічного мовлення курсу дисципліни «Сценічна мова», що вони опановували впродовж навчання в попередні роки протягом всього періоду підготовки під час здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.Документ Робота актора з мікрофоном(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Цимбал, Наталія МиколаївнаМетодичні рекомендації містять вимоги до виконання самостійної роботи здобувачами вищої освіти освітньо-професійної програми «Сценічне мистецтво (акторське мистецтво драматичного театру і кіно; акторське мистецтво театру ляльок)» і спрямовані на формування відповідних знань і навичок у роботі з мікрофоном, пов’язаних зі сферою професійної діяльності, та на розвиток загальної мовної культури.