Кафедра сольного співу та оперної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сольного співу та оперної підготовки за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 66
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оперна творчість Г. Ф. Генделя в сучасній виконавській практиці режисерського театру (на прикладі опери "Альцина")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Єфремова, Валерія АндріївнаОб’єктом дослідження є оперна творчість Г. Ф. Генделя, зокрема, вокальний стиль композитора в опері «Альцина», яка вивчається на предмет виконавської специфіки та інтерпретаційних підходів до її прочитання в сучасному режисерському театрі. За аналітичний матеріал обрано клавірну версію «Альцини» Г. Ф. Генделя, відео та аудіо запис постановки опери у версії англійської режисерки Кеті Мітчелл, а також Лідії СтайєрДокумент "П'ять пісень на вірші Сервантеса" К. Паласіо: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Манченко, Віталій ПетровичМета дослідження – виявити специфіку вокальної стилістики пісенної спадщини К. Паласіо. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у тому, що в ній представлений повний композиційний аналіз усіх пісень збірки і досвід виконавського аналізу однієї з «П'яти пісень на вірші Сервантеса» К. Паласіо, а також систематизований і доповнений відомостями матеріал про вокальну творчість композитораДокумент Християнські мотиви в оперній драматургії європейських та російських композиторів ХІХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Бурцев, Микита ВікторовичМета дослідження –обгрунтувати виконанавські інтерпретаціі під кутом духовної точки зору. В даній роботі зроблена спроба детального наукового дослідження та структурування християнських мотивів в оперній творчості композиторів західноєвропейської та російської традиції ХІХ ст. Результати дослідження допомогають вокалісту звернути увагу на малодосліджувану проблему виконання партій, які так чи по іншому пов’язані з християнством та у приділенні уваги до способів її вирішення під кутом інтерпретаційних тонкощів на ґрунті духовного аналізу оперного тексту задля підвищення виконавського мислення при виконанні оперних творівДокумент Е. Шоссон і М. Метерлінк: музично-поетична символіка "Serres Chaudes"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Міланіна, Альона ОлегівнаМета дослідження – виявити жанрово-виконавську специфіку вокального циклу Е. Шоссона на вірші М. Метерлінка «Теплиці». Об'єкт дослідження – французька камерно-вокальна музика кінця XIX століття в жанрі mélodie. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших праць, пов'язаних з виявленням специфіки втілення символістської поезії М. Метерлінка у вокальному жанрі mélodie Е. ШоссонаДокумент Образ Лейли з опери Ж. Бізе "Шукачі перлів": вокально-сценічне втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Калоян, Анна ОлександрівнаМета роботи – виявлення специфіки вокально-сценічного втілення образу Лейли з опери Ж. Бізе «Шукачі перлів» на основі порівняння декількох виконавських версій. Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що дана робота являє собою один з перших дослідів порівняльного виконавської аналізу особливостей роботи вокаліста, присвяченої створенню вокальносценічного образу в аспекті постановки оперного спектаклюДокумент Вокальні цикли Лесі Дичко: стильовий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Сердюченко, Юлія ОлексіївнаМета дослідження – виявити особливості інтерпретаційного підходу до виконання вокальних циклів Лесі Дичко: «Настрої», «Пастелі», «Пейзажі» та «Енгармонійне». Новизна отриманих результатів дослідження полягає у виявленні стильової специфіки та особливостей інтерпретаційного підходу виконання вокальних циклів Лесі Дичко, котрі раніше не досліджувалися у визначеному аспектіДокумент "Каліграми" В. Пуленка: композиторська та виконавська інтерпретація(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Василенко, Вікторія ВікторівнаМета дослідження – виявити специфіку взаємодії поетичного та музичного текстів «Каліграм» Г. Аполлінера та Ф. Пуленка, а також шляхів його виконавської інтерпретації на основі вивчення композиторських «директив» і порівняння існуючих виконавських версій. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в роботі вперше пропонується інтерпретаційно-виконавський аналіз вокального циклу Ф. Пуленка «Каліграми» та здійснюється порівняння його виконавських версій – про П’єра Бернака, Франсуа Ле Ру, Жерара Сузая, Фелісіті ЛоттДокумент Образ графа Робінзона в опері "Таємний шлюб" Доменіко Чимарози: інтепретаційний аналіз(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Харчук, Борис ОлександровичМатеріал дослідження: образ Графа Робінзона з опери «Таємний шлюб» Доменіка Чімарози на прикладі чотирьох постановок: Андреа Батістіні, Стефанії Хейзі та спектаклів Харківської та Краснодарської оперних студій. Наукова новизна даної роботи полягає в тому, що вона являє собою перший досвід виявлення особливостей вокально-сценічного втілення образу Графа Робінзона на прикладі двох постановок опери. Даний образ розглянуто так само з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задумуДокумент Своєрідність вокально-хорових творів Ірини Алексійчук (на прикладі хору a cappella «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» і вокального циклу «Глина Господня» на вірші О. Степаненко)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мясоєд, Ірина ЮріївнаМета дослідження – розкрити розмаїття жанрово-стильових рішень у вокально-хоровій музиці І. Алексійчук на прикладі обраних творів. Матеріалом дослідження є партитура хорової мініатюри «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» для мішаного хору а cappella.Документ Виконавська інтерпретація вокальних творів Е. Гріга на вірші німецьких поетів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Зуєва, Євгенія ГеннадіївнаМета дослідження полягає у виявленні специфіки відбору та трактовки Е. Грігом німецької поезії в його камерно-вокальній ліриці, визначенні можливих шляхів інтерпретації його пісень та найбільш переконливої виконавської версії ор. 2, ор. 4 та ор. 48 Е. Гріга для побудови власної моделі інтерпретації зазначених циклів. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі вперше запропоновано виконавський аналіз пісень ор. 2, ор. 4 Е. Гріга (деякі виконавські аспекти ор. 48 розглядає С. Джаррет [57]), а також порівняння їх виконавських версійДокумент Романсова лірика М. Лисенка та ії інтерпретація у теноровому репертуарі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Онацький, Максим ЮрійовичМета роботи – виявити жанрово-виконавську специфіку романсової лірики М.В. Лисенка у теноровій творчості. Матеріал дослідження представлено наступними камерно-вокальними композиціями М.В. Лисенка: «Розвійтеся з вітром», «Місяцю-князю», «Не дивись на місяць весною», «Нічого, нічого». Наукова новизна і теоретичне значення результатів дослідження полягає в тому, що наша робота стала однією з перших праць, де було проаналізовано камерно-вокальну творчість М. Лисенка з точки зору її інтерпретації в теноровому репертуаріДокумент Тема Середньовіччя у творчості К. Сен-Санса (на прикладі «La fiancée du timbalier»)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ніколюк, Вікторія ОлегівнаМета дослідження - розкрити значущість традицій Середньовіччя у творчості представників французького романтичного мистецтва Гюго - Сен-Санса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в постановці проблеми рецепції середньовічної культури згідно з французьким романтизмом. Дане дослідження є однією з перших робіт, де розглядається жанр романтичної балади в вокальній творчості К. Сен-СансаДокумент Виконавський стиль Миколи Коваля(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Вєтров, Олексій ВолодимировичМета дослідження – виявлення домінант виконавського стилю Миколи Коваля на прикладі його інтерпретацій зразків оперного мистецтва та камерної музики. Пропонована робота є однією з перших, в якій досліджується виконавський стиль народного артиста України, професора М. П. Коваля. Дана робота мала на меті виявлення унікальних рис виконавського стилю співака на основі власного досвіду спілкування з М. П. КовалемДокумент Виконавські інтепретації образу Джоконди з одноіменної опери А. Понк'єллі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Шадманова-Стратійчук, Анна ОлександрівнаМета дослідження – виявити особливості сценічних втілень образу Джоконди з однойменної опери Амількаре Понк’єллі за допомогою порівняльного аналізу різних виконавських інтерпретацій. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дане наукове дослідження є один з перших дослідів виявлення особливостей вокально-сценічного втілення образу Джоконди з однойменної опери А. Понк’єллі на основі порівняння їх різних виконавських інтерпретацій. Дані образи розглянуто також з позиції виконавської проблематики і реалізації композиторського задумуДокумент Вокально-сценічні традиції втілення образу демона з опери Антона Рубінштейна "Демон"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жолновач, Антон ВіталійовичМета роботи — виявити особливості вокально-сценічної традиції втілення образу Демона на основі порівняльного аналізу інтерпретаційних версій. Наукова новизна отриманих результатів пропонованої роботи полягає в тому, що вона, розвиваючи ідеї порівняльного музикознавства, фокусує увагу на виявленні вокально-сценічних традицій образу головного героя опери «Демон» Антона Рубінштейна. Постать Демона розглянуто з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму виконавцями різних поколіньДокумент Виконавський аналіз образу Анни з опери "Украдене щастя" Ю. Мейтуса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гогайзель, Ольга СергіївнаМета дослідження – визначити специфіку виконавської інтерпретації образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю. Мейтуса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше запропоновано виконавський аналіз образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю.Мейтуса (на прикладі двох арій героїні), який охоплює такі позиції: особливості взаємодії слова і музики, розкриття психологічного портрету героїні і виконавську специфіку втілення образуДокумент Вокальні твори В. М. Птушкіна у виконавській інтерпретації В. О. Болдирєва (на прикладі камерної кантати " В ім'я пані любові")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ярова, Ксенія ВіталіївнаНовизна результатів дослідження полягає у тому, що вперше: - досліджено камерну кантату В. М. Птушкіна «В ім’я пані любові» на слова Данте в аспекті виконавського аналізу; дослідженно виконавську інтерпретацію В. О. Болдирєва камерної кантати В. М. Птушкіна «В ім’я пані любові»; проведено бесіду з професором В. О. Болдирєвим щодо історії роботи над камерною кантатою В. М. Птушкіна «В ім’я пані любові» і створення виконавцем власної інтерпретації. Матеріал дослідження – рукопис партитури камерної кантати В. М. Птушкіна «В ім’я пані любові»; аудіозапис виконання твору на фестивалі Київ Мюзік Фест 1992 рокуДокумент Образ Зібеля в опері "Фауст" Ш. Гуно у виконавській практиці останньої чверті ХХ - початку ХХІ ст.(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Алієва, Ельнара РахимівнаМета дослідження – розгляд музично-виконавських версій партії Зібеля в оперній практиці останньої чверті ХХ - початку ХХІ ст. Наукова новизна полягає в подальшому вивченні оперної спадщини Ш. Гуно в науковому аспекті, недостатньо розробленому в вітчизняному музикознавстві. У даній магістерській роботі вперше досліджено персонаж Зібеля в опері «Фауст» Ш. Гуно у музично-виконавському аспектіДокумент Борис Тищенко "Три пісні на вірші Марини Цвєтаєвої": досвід виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Лядова, АлінаМета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати вокальний цикл Б. Тищенка та виявити особливості виконавської інтерпретації. В роботі вперше вокальний цикл розглядається в аспекті традицій пісенного жанру, що сприяє найбільшому зв’язку поезії й музики. Також розглядаються особливості вокальної циклічної форми, де єдність пісень створюється не тільки загальною ідейно-смисловою спрямованістю, але і структурно, спираючись на принципи формоутворенняДокумент Виконавсько-стильові традиції у творчості Г. Свиридова (на прикладі тенорових партій)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Коноров, Олексій ОлексійовичМета дослідження – виявити виконавські труднощі, проблеми та традиції втілення в контексті тенорового репертуару на прикладі маленької кантати «Деревянная Русь» (1964) Г. Свиридова. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що магістерська робота є однією з перших спроб комплексного дослідження художнього світу Г. Свиридова крізь призму професійного формування співака, зокрема, тенорового репертуару, з урахуванням виконавських труднощів і традицій