Роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 304
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокально-сценічні традиції втілення образу демона з опери Антона Рубінштейна "Демон"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жолновач, Антон ВіталійовичМета роботи — виявити особливості вокально-сценічної традиції втілення образу Демона на основі порівняльного аналізу інтерпретаційних версій. Наукова новизна отриманих результатів пропонованої роботи полягає в тому, що вона, розвиваючи ідеї порівняльного музикознавства, фокусує увагу на виявленні вокально-сценічних традицій образу головного героя опери «Демон» Антона Рубінштейна. Постать Демона розглянуто з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму виконавцями різних поколіньДокумент Образ Лейли з опери Ж. Бізе "Шукачі перлів": вокально-сценічне втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Калоян, Анна ОлександрівнаМета роботи – виявлення специфіки вокально-сценічного втілення образу Лейли з опери Ж. Бізе «Шукачі перлів» на основі порівняння декількох виконавських версій. Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що дана робота являє собою один з перших дослідів порівняльного виконавської аналізу особливостей роботи вокаліста, присвяченої створенню вокальносценічного образу в аспекті постановки оперного спектаклюДокумент Орігінали та переклади творів В. Рунчака для дуету домри та баяна(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Марченко, Алла МиколаївнаМета дослідження полягає у виявленні виконавської специфіки оригіналів та перекладів дуетних творів В. Рунчака для скрипки та баяну і домри та баяну. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше розкриваються особливості «Kyriе eleison» та «Гуцульської мозаїки» В. Рунчака у версії для домри та баянуДокумент Духовна хорова творчість a cappella Б. Фільц: жанрово-стилістичні засади та особливості виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ткаченко, Ірина ЮріївнаМета дослідження – виявлення жанрово-стилістичних засад та виконавських особливостей у псалмах – зразках духовної хорової спадщини a cappella Б. Фільц. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що дана магістерська робота представляє собою досвід теоретичного та виконавського аналізу духовних хорових творів сьогодення («Псалми Давидові» Б.Фільц), увиразнюючи тим самим їх роль у спадкоємності національної духовної музичної традиції у ХХІ століттіДокумент Своєрідність вокально-хорових творів Ірини Алексійчук (на прикладі хору a cappella «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» і вокального циклу «Глина Господня» на вірші О. Степаненко)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мясоєд, Ірина ЮріївнаМета дослідження – розкрити розмаїття жанрово-стильових рішень у вокально-хоровій музиці І. Алексійчук на прикладі обраних творів. Матеріалом дослідження є партитура хорової мініатюри «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» для мішаного хору а cappella.Документ Виконавський аналіз образу Анни з опери "Украдене щастя" Ю. Мейтуса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гогайзель, Ольга СергіївнаМета дослідження – визначити специфіку виконавської інтерпретації образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю. Мейтуса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше запропоновано виконавський аналіз образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю.Мейтуса (на прикладі двох арій героїні), який охоплює такі позиції: особливості взаємодії слова і музики, розкриття психологічного портрету героїні і виконавську специфіку втілення образуДокумент Новаторство та спадкоємність музичної традиції у творчості Вл. Золотарьова та В. Зубицького(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Махно, Тарас СтаніславовичМета дослідження − виявити новаторські та спадкоємні риси творчості композиторів на ґрунті аналізу індивідуального та національного стилю. Наукова новизна отриманих результатів даної роботи полягає в тому, що вона являється одним із перших досліджень формування правильного звучання та виконання творів Вл. Золотарьова. Вибрані твори композитора розглянуто також з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму різними виконавцямиДокумент Образ скрипки у концертних та камерних творах А. Дворжака(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Колеснік, Олександра ІгорівнаМета дослідження полягає в виявленні загального та індивідуального у трактуванні А. Дворжаком образа скрипки. В роботі вперше системно досліджено трактовку образу скрипки в інструментальній творчості А. Доржака у композиторському та виконавському аспектахДокумент Оперна творчість Г. Ф. Генделя в сучасній виконавській практиці режисерського театру (на прикладі опери "Альцина")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Єфремова, Валерія АндріївнаОб’єктом дослідження є оперна творчість Г. Ф. Генделя, зокрема, вокальний стиль композитора в опері «Альцина», яка вивчається на предмет виконавської специфіки та інтерпретаційних підходів до її прочитання в сучасному режисерському театрі. За аналітичний матеріал обрано клавірну версію «Альцини» Г. Ф. Генделя, відео та аудіо запис постановки опери у версії англійської режисерки Кеті Мітчелл, а також Лідії СтайєрДокумент "П'ять пісень на вірші Сервантеса" К. Паласіо: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Манченко, Віталій ПетровичМета дослідження – виявити специфіку вокальної стилістики пісенної спадщини К. Паласіо. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у тому, що в ній представлений повний композиційний аналіз усіх пісень збірки і досвід виконавського аналізу однієї з «П'яти пісень на вірші Сервантеса» К. Паласіо, а також систематизований і доповнений відомостями матеріал про вокальну творчість композитораДокумент Сюїта для контрабасу solo в музичному мистецтві кінця ХХ - ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Цьолка, Віктор ВасильовичМета дослідження – виявити специфіку жанру сюїти для контрабасу solo у у музичному мистецтві XX–XXI століть. Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній музикознавчої літературі здійснено огляд сучасних сюїт для контрабасу solo, а також здійснено структурно- композиційний та виконавський аналіз Сюїти у старовинному стилі для контрабасу solo Х. Фріби та Сюїти для контрабасу solo «Після прочитання казки Л. Керрола “Аліса у країні Чудес”» О. МуравйоваДокумент Стиль фортепіанної творчості Левка Ревуцького: жанрові та виконавські аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мірошниченко, Марина ІгорівнаМета дослідження полягає у виявленні специфіки жанрових та виконавських аспектів фортепіанного стилю творів Л. Ревуцького. Дане дослідження є одним з перших досвідів виявлення й обґрунтування жанрово-виконавських особливостей фортепіанного стилю Л. Ревуцького на основі аналізу різноманітних інтерпретацій клавірних творів композитораДокумент Фортепіанні твори Б. Лятошинського та В. Бібіка : аспекти фактурно-гармонічного комплексу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Стасюк, Мирослава ДмитрівнаМета дослідження — виявити особливості фактурно-гармонічного комплексу у фортепіанному стилі вищеназваних композиторів. Дана робота є першим досвідом дослідження фактурно-гармонічного комплексу у циклах «Відображення», «Шевченківська сюїта» Б. Лятошинського та фортепіанних сонатах В. БібікаДокумент Фортепіанна музика Мілія Балакірєва в жанрово-стильовому та виконавському аспектах(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жадан, Олександр ІвановичМета дослідження: надати цілісну картину досліджуваного феномену – фортепіанної творчості М. Балакірєва в жанрово-стильовому та виконавському аспектах. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що дана робота є першим дослідженням стильової специфіки творів М. Балакірєва, завершених після творчої кризи, а також першим україномовним дослідженням, присвяченим фортепіанній творчості М. Балакірєва взагалі. В ній вперше проаналізовано низку його творів для фортепіано, які дотепер не потрапляли до поля зору науковцівДокумент Харківська фортепіанна школа у 60-70-х роках ХХ століття: імена, традиції, виконавські принципи (джерелознавчий аспект)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Михальчук, Зоряна ІгорівнаМета дослідження – визначити базові принципи харківської фортепіанної школи шляхом реконструкції творчих портретів її засновників – викладачів кафедри спеціального фортепіано Харківського інституту мистецтв 60-70-х років ХХ століття. Матеріалом дослідження слугують архівні документи та інтерв’ю, публікації, спогади учнів, аудіо записи М. Єщенко, Н. Єщенко, В. Лозової. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дане дослідження є першим зразком, в якому аналізуються та порівнюються виконавські та педагогічні принципи харківської фортепіанної школи, що були сформовані у 60-70-х роках ХХ сторіччяДокумент Твори для гітари А. Андрушка(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Левченко, Дар'я ФедорівнаМета дослідження полягає у комплексному вивченні та виявленні жанрово-стилістичних та виконавських особливостей творчого доробку для гітари сучасного львівського композитора А. Андрушка. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому вперше запропоновано характеристику композиторського стилю А. Андрушка на підставі вивчення творчого доробку як для гітаристів-професіоналів, так і для юних виконавців з урахуванням її жанрово-стилістичних і виконавських особливостей. Окрім того, у праці систематизовано відомості про феномен дитячої музики в аспекті жанрово-стилістичного комплексу та розглянуто гітарну музику для дітей у контексті композиторського стилю А. АндрушкаДокумент Клавірні сонати Д. Скарлатті в аспекті порівняльного аналізу редакторських та виконавських версій (на прикладі сонат K. 27, K. 54, K. 380, K. 544)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Абебе, Ольга МиколаївнаМета роботи – за допомогою порівняльної характеристики різних редакторських та виконавських версій низки сонат Д. Скарлатті виявити змістовно-смисловий та виконавський потенціал досліджуваних творів. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше пропонується комплексна порівняльна характеристика різних редакторських та виконавських версій низки клавірних сонат Д. СкарлаттіДокумент Нові напрями сучасного оригінального репертуару для бандури (на прикладі творчості Г. Матвіїва та Т. Старенкова)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Коновал, Ганна АнатоліївнаМетою дослідження є репрезентація нових напрямів оригінальної музики для бандури, представлених творчістю Т. Старенкова і Г. Матвіїва, а також висвітлення її жанрово-стильових характеристик. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше в українському музикознавстві висвітлено та узагальнено стильові риси музичної творчості для бандури Т.Старенкова і Г.Матвіїва через характеристику окремих їх творівДокумент Художній потенціал фортепіанних варіаційних циклів Карла Марії Вебера(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Возіянова, Ольга ВіталіївнаМета магістерської роботи полягає в розкритті художнього потенціалу варіаційних циклів К. М. Вебера. Наукова новизна результатів магістерської роботи полягає в тому, що в ній вперше здійснюється порівняльна характеристика варіацій К. М. Вебера з варіаційними опусами В. А. Моцарта, Й. Н. Гуммеля, Л. ван Бетховена, Ф. Мендельсона, Р. Шумана та Й. Брамса.Документ Професія військового диригента в системі військово-оркестрового виконавства України ( на прикладі постаті В. О. Богданова)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Созанська, Уляна АнатоліївнаМета магістерської роботи – дослідити важливість і значущість принципів функціонування військового диригента, а також висвітлити особливості його діяльності у контексті оркестрового мистецтва українського війська. Новизна отриманих результатів дослідження пов’язана із залученням проблематики історії, теорії та виконавства військової музики, зокрема, диригування військовим оркестром до кола питань академічного музикознавства, її систематизацією та характеристикою, окресленням перспектив майбутніх наукових розвідок