Методичні рекомендації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Методичні рекомендації за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 132
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ G. Miller. «Moonlight Serenade»(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Дубка, Олександр СергійовичАранжування для ансамблю мідних духових інструментів для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ–ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво естради»Документ George Shearing “Lullaby of birdland”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Illio Volante “Fattore Jam”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Illio Volante “Fattore Jam”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркеструДокумент Kurt Peche “Swing renaissanse”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Блінков, Олексанр Люс’єновичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ L. Barton. Kick In The Brass(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2024) Дубка, Олександр СергійовичАранжування для великого брас ансамблю для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня закладів вищої освіти мистецького спрямуванняДокумент Ray Noble “Harlem Nocturn”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Ковач, Юрій ІгоровичАранжування для малого естрадного оркестру для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво»Документ Robert Obranko “Short and sweet”(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2024) Блінков, Олександр Люс’єновичІнструментування для малого естрадного оркестру, партитураДокумент Villa-Lobos Н. Bachianas Brasileiras No. 5. Aria for Soprano and Trombone ensemble(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Дубка, Олександр СергійовичАранжування для сопрано і ансамблю тромбонів для закладів вищої освіти культури і мистецтв ІІІ–ІV рівнів акредитації спеціальність 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Музичне мистецтво естради»Документ Авангардні творчі пошуки композиторів США (на прикладі камерної музики Дж. Крама)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ващенко, Олена ВікторівнаМетодичні рекомендації призначені для вивчення камерної музики Дж. Крама як частини теми «Авангардні пошуки композиторів США» в курсі навчальної дисципліни «Історія світової музичної культури» ХНУМ імені І. П. Котляревського. На прикладі двох творів композитора – «Чорних янголів» для смичкового квартету (1970) та «Ночі чотирьох Місяців» для меццосопрано і камерного ансамблю (1969) – розкривається взаємодія традиційних жанрових моделей із новаторськими музично-мовними засобами, прийомами розширених виконавських технік і рисами інструментального театруДокумент Актуалізація народної пісні карпатського регіону (до проблеми формування співацького репертуару)(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Маркович, Михайло ІвановичМетодичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти у формуванні свідомого ставлення під час професійної діяльності до виховання національних пріоритетів. Зокрема, пропонований матеріал спрямований на допомогу при виборі репертуару, пропагуванні вокальних творів українських композиторів, пов’язаних з енто-фольклорними впливами (зокрема, музичним етнофондом Карпатського регіону), та за їх вивченням у класі сольного співу – у входженні до практичних форм концертного виконавства (філармонічна діяльність, в якій пісенний тип переважає).Документ Бранденбурзький Концерт № 6 для двох альтів з оркестром І. С. Баха в аспекті розкриття та рішення ансамблевих взаємодій(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2013) Купріяненко, Ема БорисівнаУ роботі узагальнено здобутки багаторічної педагогічної та виконавської діяльності, що охоплює широкий спектр теоретико-методичних проблем. Симбіоз сольної концертності з камерною ансамблевістю породжує новий стиль виконавського мислення у бік домінування інструментальної ансамблевостіДокумент Виконавська інтерпретація вокального твору студентом-актором(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Хуторська, Анна ЙосифівнаДані методичні рекомендації призначені студентам театрального факультету Харківського національного університету мистецтв імені І.П. Котляревського при вивчені навчальної дисципліни «Сольний спів» та інших закладів вищої освіти мистецького спрямування, вони націлені на актуалізацію у здобувача освіти усвідомлення процесу створення виконавської інтерпретації вокальних творів, розуміння методів та інструментів її сценічної реалізаціїДокумент Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації(ФОП Панов А.М., 2016) Дорошенко, Валентіна ОлександрівнаМетодичні рекомендації «Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації» з навчальної дисципліни «Сольний спів» висвітлюють специфіку опанування жанру вокалізу у системі професійної підготовки студента - актора театру анімації. Методичні рекомендації мають практичну спрямованість, що обумовлює їх призначеність педагогам, студентам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом вокалуДокумент Вплив суміжних мистецтв на формування творчої особистості концертмейстера(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Кондрат'єва, Тетяна ІгорівнаУ роботі доцента Кондратьєвої Т.І. висвітлюються питання творчого підходу до виконання фортепіанної партії. Акцентується значення асоціативного мислення та художньої уяви в роботі концертмейстера у вокальних творахДокумент Диригування(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2024) Стрілець, Андрій МиколайовичМетодичні рекомендації містять перелік тем та визначають тривалість самостійної роботи для їх опанування. По кожній з тем зазначені мета роботи і технологія перевірки результатів самостійної роботи. У розділі «Форми організації самостійної роботи» надано опис можливих форм роботи здобувача освіти та методичні поради щодо підвищення ефективності опанування і удосконалення практичних навичок диригування. Методичні рекомендації містять перелік актуальних рекомендованих джерел інформаціїДокумент Диригування(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2024) Стрілець, Андрій МиколайовичМетодичні рекомендації містять перелік тем та визначають тривалість самостійної роботи для їх опанування. По кожній з тем зазначені мета роботи і технологія перевірки результатів самостійної роботи. У розділі «Форми організації самостійної роботи» надано опис можливих форм роботи здобувача освіти та методичні поради щодо підвищення ефективності опанування і удосконалення практичних навичок диригування. Методичні рекомендації містять перелік актуальних рекомендованих джерел інформації.Документ Диригування. Методичні рекомендації до проведення самостійної роботи. Освітній рівень – другий, освітньо-науковий ступінь вищої освіти – магістр. Галузь знань – 02 Культура і мистецтво. Спеціальність – 025 Музичне мистецтво(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2022) Стрілець, Андрій Миколайович.З навчальної дисципліни передбачені наступні види самостійної роботи здобувача вищої освіти: практичне вивчення творів програми та засвоєння прийомів техніки диригування; ознайомлення з літературою з переліку рекомендованої літератури; прослуховування аудіозаписів (відеозаписів) творів, що входять в програму студента, та порівняння виконавських інтерпретацій; ознайомлення з творчістю композитора, твори якого входять до програми; відвідування концертів симфонічної музики, оркестрів народних інструментів; оволодіння музичною термінологією; написання анотацій до творів, що вивчаються. Зазначені види самостійної роботи виконуються здобувачем вищої освіти поза аудиторією.Документ Диригування. Методичні рекомендації до проведення самостійної роботи. Освітній рівень – перший, освітньо-науковий ступінь вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 02 Культура і мистецтво. Спеціальність – 025 Музичне мистецтво(ХНУМ ім. І.П. Котляревського, 2022) Стрілець, Андрій Миколайович.Метою вивчення навчальної дисципліни є оволодіння прийомами диригентської техніки, методикою аналітичної роботи з партитурою, навичками практичної роботи з оркестром та солістами, що є фундаментом для подальшої плідної професійної діяльності. Опанування матеріалу навчальної дисципліни передбачає самостійну роботу здобувачів в обсязі, що визначений у робочому навчальному плані. Обсяг самостійної роботи здобувачів денної форми навчання складає 60 годинДокумент Друга скрипкова соната Н. Гаде у класі камерного ансамблю(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Волик, Олексій ОлексійовичДана робота представляє виконавський аналіз Другої скрипкової сонати Н. Гаде. Розглянуто особливості стилю датського композитора, окреслюється музична форма кожної частини твору, виявляються семантично образні складові. Репрезентуються можливі труднощі у студентів, а також методи їх подолання і рекомендації щодо більш ефективних практичних занять у класі камерного ансамблю