Методичні рекомендації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Методичні рекомендації за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 132
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРТЕПІАННІ ЕТЮДИ В. КОСЕНКА(Київ Музична Україна, 1970) Вахраньов, Юлій ФедоровичВидання присвячене фортепіанним етюдам В. Косенка, які мають велике значення для педагогічного та концертного репертуару. Ю. Ф. Вахраньов в 1975- 1980 роках - зав. каф. спец. фортепіано Харківського інституту мистецтвДокумент Методика навчання гри на музичних інструментах у системі підготовки вчителя музики(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 1997) Чуріков, Віктор ВасильовичДокумент Ґлен Ґульд і його виконавське світовідчуття(Харків Факт, 2003) Сирятський, Віктор ОлексійовичУ роботі визначається місце Ґ. Ґульда в піаністичній культурі другої половини XX століття, аналізуються оригінальність його творчого мислення, виконавські новації. Докладно висвітлюються також інтерпретаторські методи митця, його внесок у сучасний піанізм і погляди на подальший розвиток фортепіанного мистецтва. Розраховано на викладачів і студентів вищих музичних навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться фортепіанним мистецтвомДокумент Самостійна робота студентів в процесі опанування засад диригентського виконавства(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2012) Башмакова, Наталія ВікторівнаНа основі узагальнення принципів і традицій викладання диригування на кафедрі народних інструментів України Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського та особистого педагогічного досвіду автора розглянуто особливості та проаналізовано основні напрями організації самостійної роботи студентів 1-го та 2-го курсів з дисципліни «Диригування». Окреслено спектр теоретичних питань та практичних вмінь, що припадають на самостійне вивчення та відпрацюванняДокумент Другий концерт Л. Бетховена : закономірності жанру та виконавські концепці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2012) Сирятська, Тетяна ОлександрівнаМетодичні рекомендації розраховані на всебічну технічну та художню підготовку концертних виконавців, солістів та викладачів, артистів камерного ансамблю та концертмейстерів. Мета пропонованих методичних рекомендацій - виявлення особливостей виконавських концепцій Другого концерту Л.Бетховена в інтерпретації провідних майстрів фортепіанного мистецтва XX ст.Документ Методика порівняльного аналізу виконавської драматургії(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2013) Тимофеєва, Кіра ВалеріївнаЗапропоновані методичні рекомендації присвячені викладу методології порівняльного аналізу, що представляє системний взаємозв'язок та містить наступні рівні: композиторський текст - виконавський текст виконавська драматургія - виконавський стильДокумент Бранденбурзький Концерт № 6 для двох альтів з оркестром І. С. Баха в аспекті розкриття та рішення ансамблевих взаємодій(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2013) Купріяненко, Ема БорисівнаУ роботі узагальнено здобутки багаторічної педагогічної та виконавської діяльності, що охоплює широкий спектр теоретико-методичних проблем. Симбіоз сольної концертності з камерною ансамблевістю породжує новий стиль виконавського мислення у бік домінування інструментальної ансамблевостіДокумент Практичні рекомендації до написання простої чотириголосної фуги(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2015) Беліченко, Наталія МиколаївнаРобота містить практичні рекомендації у вигляді викладення алгоритму певних дій до написання чотириголосної фуги барокового (бахівського) типу. Специфічна склад ність утворення подібної фуги, порівняно із триголосною, крім подолання труднощів чотириголосного контрапункту, полягає у необхідності збільшення кількості та частоти тематичних проведень, що призводить до значного ущільнення форми. Призначається студентам музикознавчої та композиторської спеціалізацій музичних вишівДокумент Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації(ФОП Панов А.М., 2016) Дорошенко, Валентіна ОлександрівнаМетодичні рекомендації «Вокаліз у професійній підготовці студента - актора театру анімації» з навчальної дисципліни «Сольний спів» висвітлюють специфіку опанування жанру вокалізу у системі професійної підготовки студента - актора театру анімації. Методичні рекомендації мають практичну спрямованість, що обумовлює їх призначеність педагогам, студентам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом вокалуДокумент Роль концертмейстера у визначенні художньої концепції виконання камерної вокальної музики(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2016) Кучер, Людмила ІванівнаДіяльність сучасних концертмейстерів поєднує дві функції - власне виконавську та педагогічну. Для того щоб виконати свою партію вільно, не сковуючи творчої індивідуальності соліста, сучасний концертмейстер повинен володіти цілим арсеналом особливих художніх і технічних засобів. Від його майстерності і натхнення багато в чому залежить творчий стан солістаДокумент Завдання з гармонії на фортепіано. Модуляція(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2016) Беліченко, Наталія МиколаївнаПосібник, що пропонується, розрахований насамперед на студентів виконавських спеціальностей вищих музичних навчальних закладів. Метою посібника є практична допомога у засвоєнні теми «Модуляція» з курсу гармонії і надбанні стійких та впевнених навичок гри на фортепіано функціональних і енгармонічних модуляцій.Документ Практика роботи з оперним хором(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2018) Бєлік-Золотарьова, Наталія Андріївна«Практика роботи з оперним хором» є фундаментальною та професійноорієнтованою дисципліною з фаху «Хорове диригування». Вивчення аспектів роботи оперного хормейстера дозволило обгрунтувати «Практику роботи з оперним хором», основу якої складають різноманітні чинники оперного та хорового мистецтва, що виявляють специфіку оперно-хорового виконавстваДокумент Розвиток асоціативного мислення художнього вкусу та стилю у студентів в класі концертмейстерської майстерності»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2018) Кондрат'єва, Тетяна ІгорівнаУ роботі доцента Т.І. Кондратьєвої висвітлюються питання творчого підходу до виконання фортепіанної партії. Акцентується значення асоціативного мислення та художньої уяви в роботі концертмейстера у вокальних творахДокумент ТИПОЛОГІЯ ЖАНРУ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО КОНЦЕРТУ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ В КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ПРАКТИЦІ(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2018) Копелюк, Олег ОлексійовичДане навчально-методичне видання присвячене дослідженню жанру українського фортепіанного концерту в контексті музичної культури України першої половини XX століття. Встановлюються етапи розвитку фортепіанного концерту в Західній Європі та Росії. На основі існуючих фактів надається стислий розгляд фортепіанних концертів українських композиторів першої половини XX століттяДокумент Методичні вказівки з навчальної дисципліни: «Сценічна мова» «Основні напрямки в роботі з постановки голосу»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Грінік, Тетяна ЛеонідівнаМетодичні вказівки "Основні напрямки в роботі з постановки голосу" з навчальної дисципліни "Сценічна мова" підготовлені з урахуванням програми "Сценічна мова" для студентів вищих навчальних закладів культури і мистецтв (спеціальність 026 "Сценічне мистецтво"). Знайомлять з основними напрямками в роботі з постановки голосу, дихання, метою практичної роботи над дикцією та виправленням мовних вад, етапами роботи над художнім твором. Предмет «Сценічна мова» - дисципліна, яка охоплює найбільш важливі теоретичні та практичні питання роботи над словом. Мета методичних вказівок допомогти студентам оволодіти теоретичними основами предмета «Сценічна мова», практичними навичками внутрішньої та зовнішньої техніки словесної дії. Виховати культуру мови, опанувати літературні норми. Матеріал методичних вказівок спрямований на роботу над технікою мови, на розвиток і вдосконалення мовних і голосових можливостей студента, оволодіння певним комплексом вправ, виховання слухового контролю за своєю мовою і мовою оточуючих, усвідомлення та виправлення неорганічних мовних вад, виправлення говору та акцентів, на роботу над аналізом, художнім втіленням і виконанням творів різних жанрів. Методичні вказівки мають практичну спрямованість, пд) обумовлює їх призначеність педагогам, студентам, акторам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом сценічного мовлення та взагалі мовлення як такого. Головною метою методичних вказівок є формування у студентів добре тренованого голосомовного апарату і підготовка його до повноцінної словесної діїДокумент Методичні вказівки з навчальної дисципліни: «Сценічна мова» «Основні напрямки в роботі з постановки голосу»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Грінік, Тетяна ЛеонідівнаПредмет «Сценічна мова» - дисципліна, яка охоплює найбільш важливі теоретичні та практичні питання роботи над словом. Мета методичних вказівок допомогти студентам оволодіти теоретичними основами предмета «Сценічна мова», практичними навичками внутрішньої та зовнішньої техніки словесної дії. Виховати культуру мови, опанувати літературні норми. Матеріал методичних вказівок спрямований на роботу над технікою мови, на розвиток і вдосконалення мовних і голосових можливостей студента, оволодіння певним комплексом вправ, виховання слухового контролю за своєю мовою і мовою оточуючих, усвідомлення та виправлення неорганічних мовних вад, виправлення говору та акцентів, на роботу над аналізом, художнім втіленням і виконанням творів різних жанрів. Методичні вказівки мають практичну спрямованість, що обумовлює їх призначеність педагогам, студентам, акторам і всім бажаючим оволодіти мистецтвом сценічного мовлення та взагалі мовлення як такого. Головною метою методичних вказівок є формування у студентів добре тренованого голосомовного апарату і підготовка його до повноцінної словесної діДокумент Хорова творчість а cappella харківських композиторів другої половини ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Бєлік-Золотарьова, Наталія АндріївнаВивчення хорового доробку а cappella харківських митців сприятиме розумінню тенденцій розвитку української хорової творчості, вияву впливу представників харківської композиторської школи на мистецькі процеси вітчизняної культуриДокумент «ПЯТЬ ВІРШІВ МАТИЛЬДИ ВЕЗЕНДОНК» Р. ВАГНЕРА В КЛАСІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Інюточкіна, Ніна ВалентинівнаМета методичних рекомендацій - багатоаспектний аналіз фортепіанного супроводу вокального циклу Р. Вагнера «П'ять віршів Матильди Везендонк» для виявлення його ролі в створенні інтерпретаційного задумуДокумент Жанр українського фортепіанного концерту другої половини XX століття в навчально-виконавській практиці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Копелюк, Олег ОлексійовичДосліджується вплив професійної композиторської школи Б. М. Лятошинського на подальше створення молодими композиторами жанру концерту. Виявляються характерні стилістичні особливості концертів другої половини XX століття. Простежується практика концертування концертних жанрів у другій половині XX століття. Видання розраховане на викладачів мистецької спрямованості, студентів, аспірантів вищих навчальних закладівДокумент Вплив суміжних мистецтв на формування творчої особистості концертмейстера(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Кондрат'єва, Тетяна ІгорівнаУ роботі доцента Кондратьєвої Т.І. висвітлюються питання творчого підходу до виконання фортепіанної партії. Акцентується значення асоціативного мислення та художньої уяви в роботі концертмейстера у вокальних творах