Кафедра оркестрових струнних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових струнних інструментів за Ключові слова "камерний ансамбль"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Еволюція жанру струнного квартету в творчості Е. Вілла- Лобоса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Шепельська, Олександра ДмитрівнаМетою дослідження є виявлення еволюції жанру струнного квартету в творчості Е. Вілла-Лобоса та специфіки виконання зразкових творів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що в ній вперше в українській інтерпретології здійснюється аналіз особливостей виконання Квартетів №№3, 11 та 15 Е. Вілла-ЛобосаДокумент Концертно-камерні твори для скрипки угорських композиторів кінця ХІХ – першої половини ХХ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Баєва, Тетяна ІванівнаМета дослідження – виявити жанрово-стильові особливості концертно-камерних творів для скрипки угорських композиторів кінця ХІХ – першої половини ХХ століть. Матеріал дослідження складають найпоказовіші твори угорських авторів, що відображають національно-особливе у трактовці концертно- камерних жанрів : «Блискуча фантазія» на теми з опери Ж. Бізе «Кармен» для скрипки і фортепіано Є. Хубаї, Друга рапсодія для скрипки з оркестром Б. Бартока, «Танці села Кало» для скрипки і фортепіано З. Кодая (нотні тексти, аудіозаписи).Документ Сонати для контрабаса та фортепіано А. Мішека: виконавський та жанрово-стилістичний аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Баранов, Олексій ЄвгеновичМета дослідження – виявити жанрово-стильову та виконавську специфіку циклу з трьох сонат для контрабасу та фортепіано А. Мішека. Наукова новизна отриманих результатів пропонованої роботи полягає у тому, що в ній вперше виявлено жанрово-стильову та виконавську специфіку Циклу з трьох сонат для контрабасу та фортепіано А. Мішека.Документ Інструментальне тріо у творчості Жана Франсе та Еріка Івейзена: композиторський задум та жанрово-стильове втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Зима, Ірина ДмитрівнаМета дослідження – обґрунтувати жанрово-стильові принципи інструментального тріо у музичній культурі Європи та США останньої третини ХХ – початку ХХІ століть на прикладах зразків тріо для кларнета, альта і фортепіано Жана Франсе (Франція) та Еріка Івейзена (США). Наукова новизна отриманих результатів дослідження пов’язана з упровадженням у науковий обіг досі не досліджених зразків камерно-інструментальної творчості кінця ХХ – початку ХХІ століть Ж. Франсе та Е. Івейзена, творчість яких представляє значний інтерес для української музичної науки, а також виконавської практики сьогодення