Кафедра оркестрових струнних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових струнних інструментів за Ключові слова "альтове виконавство"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Жанрова та виконавська специфіка концертів для альта з оркестром Яна Стаміца, Антоніна Стаміца і Карла Стаміца. Їх місце в еволюційному розвитку альта як сольного інструменту(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Мелешко, Світлана АндріївнаМета дослідження – виявити жанрову та виконавську специфіку концертів для альта з оркестром Стаміців в контексті традицій Мангеймської школи та безпосередній вплив альтової творчості сім’ї Стаміців на розвиток альтового виконавства від XVIІІ до ХХ століття. Наукова новизна отриманих результатів визначається відсутністю спеціальних досліджень, присвячених інтерпретаційним і виконавським аспектам концертів для альта з оркестром К. Стаміца, Я. Стаміца та А. Стаміца а також впливу їхньої творчості на становлення ролі альта в творчості композиторів XVIІІ - ХХ століттяДокумент Концертні твори для альта В. Бібіка: стильові та виконавські аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Курінна, Оксана КостянтинівнаРобота представляє перший досвід виконавського та наукового дослідження концерту для альта з оркестром №2 ор. 104 та концерту-симфонії для скрипки, альта та камерного оркестру ор. 61 В. Бібіка у сфері теоретичного та виконавського музикознавства. Базуючись на дослідження, були сформовані та сформульовані основні константи стилю композитора: симфонізм та поліфонізм як метод мислення, філософський світогляд як основа його музичної інтонації, опора на поліфонічну техніку письма, використання авангардної композиторської техніки другої половини XX століття – алеаторики, сонорики, пуантилізму, монологічний тип висловлювання, тяжіння до самоспоглядання, медитативність як основа драматургіїДокумент Розвиток європейського альтового мистецтва ХХ століття на прикладі творчості П. Хіндеміта(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Мелешко, Костянтин ОлександровичМета дослідження - вивчення процесу формування та становлення альта як інструменту в контексті розвитку європейського альтового мистецтва ХХ століття на прикладі сонатної творчості для альта П. Хіндеміта. В роботі позначені основні стилістичні напрямки, розглянуті основні жанри, вказані провідні композитори найвидатніших національних композиторських шкіл. Крім того, позначені та розібрані періоди розвитку і становлення альта, роль і функції інструменту і його різновидів в продовж кількох століть, продемонстрований процес еволюції і перетворення віоли в інструмент, найбільш наближений до сучасного альта і його характеристикамДокумент Твори для альта Джона Мак'юена в контексті розвитку європейського альтового мистецтва першої половини ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Меленчук, Лаліта ЛеонідівнаДослідницьку увагу у рамках даної магістерської роботи зосереджено на творчій постаті видатного представника й одного з основоположників шотландської композиторської школи початку першої половини ХХ століття Джона Блеквуда Мак’Юена / John Blackwood McEwan (1868 – 1948). У цій магістерській прицільно досліджено Концерт для альта з оркестром (1901) та Сонату для альта та фортепіано (1939–1944) Дж. Мак’Юена з урахуванням композиційно-драматурічних, жанрово-стилістичних, а також інтерпретаційних принципівДокумент Харківська альтова школа у контексті світових мистецьких процесів ХХ-ХХІ ст.(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Сафіна, Надія АлмазівнаВ роботі вперше представлено системний опис альтової школи Харкова; залучено до наукового обігу архівні аудіо записи видатних представників харківської альтової школи (солістів, ансамблів, камерного оркестру)