Роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "австрійські композитори"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ "Блискучий стиль" в музиці другої половини ХVIII - першої половини ХІХ ст. і його втілення в творах для фагота(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Йовенко, І.В роботі ставиться і розв’язується низка завдань: огляд наукових джерел, що стосуються феномену віртуозності та «блискучого» стилю в інструментальному виконавстві, огляд праць, присвячених мистецтву гри на фаготі, виявлення особливостей відображення параметрів «блискучого стилю» в творах для фагота обраних композиторів ХІХ ст. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній здійснюється аналітичний опис творів німецького композитооа-фаготиста Карла Альменредера та інших маловідомих композиторів ХІХ ст., що мали в своєму доробку твори для фаготаДокумент Вокальні твори А. Шенберга ор. 22: композіційний та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Науменко, Ірина ОлексіївнаМета роботи – виявити жанрово-стильові та інтерпретаційні особливості 4 пісень для середнього голосу ор. 22 А. Шенберга на прикладі запису виконавських версій Кетрін Він-Роджерс з Лондонським філармонічним оркестром та Катажини Отчик з ансамблем «Прометей» у аранжуванні Фелікса Грайссле. Наукова новизна результатів полягає зокрема у тому, що вперше здійснений композиційно-драматургічний і інтерпретаційно-виконавський аналіз чотирьох пісень ор. 22 А. ШенбергаДокумент Втілення художніх ідей класицизму у фортепіанних творах крупної форми Карла Черні(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Колесник, Марія ОлегівнаУ Харківському національному університеті імені І. П. Котляревського вже декілька років поспіль проводиться конкурс «Карл Черні: більше, ніж етюди», у рамках якого, за задумом, авторок проєкту К. Підпорінової та І. Сухленко, учасники та слухацька аудиторія знайомляться з композиторською творчістю Карла Черні. Актуальність даної теми обумовлена відсутністю досліджень, присвячених творам крупної форми К. Черні та необхідністю їх впровадження у сучасну виконавську практику. Дане дослідження є першим у вітчизняному мистецтвознавстві, предметом якого є крупна форма у фортепіанній творчості К. Черні, представлена у контексті художніх ідей Класицизму.Документ Діалог ліричного і комічного в інтерпретації образу графа Альмавіви з опер Моцарта та Россіні за тригологією Бомарше(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Вань, ЮньпенНаукова новизна зумовлена зверненням сучасного музикознавства до проявів семантики комічного і ліричного у різних історико-стильових умовах зважаючи на високу популярність вказаних опер. В дипломній роботі вперше досліджено жанрово-стильові та виконавські особливості партії графа Альмавіви в операх В.А. Моцарта і Дж. Россіні через інтерпретування концепту образ героя та виявлення модусу комічного і ліричного.Документ Жанр фортепіанної транскрипції у творчості Ф. Ліста: виконавський аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Ечкенко, Кирило ВасильовичОб’єктом дослідження є жанр транскрипції у західноєвропейській фортепіанній культурі та у творчості Ф. Ліста. У даному дослідженні транскрипції у творчості Ф. Ліста вивчаються через призму виконавських інтерпретацій, через порівняння інтерпретацій обраних творів піаністами ХХ століття та сучасними музикантами, що дає можливість простежити певні умови побутування жанру в виконавській практиці та перспективи його подальшого існуванняДокумент Жіночі образи музичного театру В. А. Моцарта (на прикладі Деспіни з опери «Così fan tutte»)(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Цзян, ЛуНаукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що опера В. А. Моцарта «Так чинять усі» та драматургічна лінія одного з головних персонажів твору розглядається в інтерпретаційному аспекті. Окрім того в роботі узагальнені та доповнені аналітичні розвідки з проблем музичної драматургії оперних творів В. А. Моцарта.Документ Звуковий образ валторни у творчості Д. Лігеті на прикладі ансамблів духових(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Білецький, Олексій СергійовичМета роботи — реконструювати головні характеристики звукового образу валторни у творчості Д. Ліґеті на основі певних засобів музичної виразності, що сприяють його створенню. Практичне значення роботи полягає в тому, що її використання можливе виконавцями-валторністами для створення нових інтерпретацій творів Д. Ліґеті. Також дослідження може стати частиною наукового підґрунтя для подальшого вивчення музикознавцями звукового образу валторни в музиці XX століття, чи дасть можливість дослідникам скласти подібні характеристики для інших інструментів у контексті творчості певних композиторівДокумент Звуковий образ фортепіано у ранніх творах Альбана Берга(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Шелудякова, Світлана ОлегівнаДане дослідження є першим, предметом якого є визначення параметрів звукового образу фортепіано у ранніх фортепіанних творах А. Берга з урахуванням їх композиційного задуму, еволюції музичної мови та інтерпретаційного аспекту.Документ Концерт для скрипки з оркестром Е. Корнгольда в аспекті виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Пророка, Дарина АндріївнаМета дослідження – виявити особливості виконавських інтерпретацій Концерту для скрипки з оркестром D-dur, ор. 35 Е. Корнгольда. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що дана атестаційна робота постає першою спробою у вітчизняному музикознавчому просторі виявити особливості виконавських інтерпретацій Концерту для скрипки з оркестром D-dur, ор. 35 Е. КорнгольдаДокумент Концертний жанр для труби с оркестром ХVІІІ сторіччя: виконавська специфіка(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Бабіненко, Ярослав ВолодимировичМета дослідження – визначити виконавську специфіку концертного жанру для труби з оркестром XVIII ст. Наукову новизну отриманих результатів доводить актуалізація та аналіз сучасного підходу до концертів для труби з оркестром Й. Неруді та Г. Гуммеля у зрізі стилістично-виконавських питань з урахуванням широкої амплітуди виразових можливостей натуральних та клапанних інструментівДокумент Образ Сервілії з опери В. А. Моцарта "Милосердя Тіта": досвід виконавського аналізу(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Чжан, ТяньМатеріал дослідження: партія Сервілії з опери Моцарта «Милосердя Тіта» у виконанні відомих співачок сучасності Люсі Кроу, Луції Попп, Барбари Бонней, Регули Мулеман, Кірі те Канава, Катерини Каспер, Ельжбети Шмиткої, Кетлін Бетл. Магістерська робота висвітлює характеристика образу графа Альмавіва з опери В. А. Моцарта «Весілля Фігаро» у виконавському аспекті.Документ Образ Фігаро в оперній творчості В. А. Моцарта: композиторське та виконавське прочитання(Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського, 2023) Бао, ЮймінНаукова новизна отриманих результатів полягає у тому що, грунтуючись на сучасному виконанні оновленного трактування образу Фігаро китайськими співаками Ляо Чан’юн та Чжан Давей, запропоновано особистісне виконавське прочитання та інтерпретація образу Фігаро.Документ Порівняльний аналіз образу Бартоло в операх Дж. Россіні та В. А. Моцарта: вокально виконавський підхід(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Безуб, Дмитро ВолодимировичМатеріалом дослідження є нотний текст опер «Севільський цирульник» Дж. Россіні та «Весілля Фігаро» В. А. Моцарта, а також текст комедій «Севільський цирульник» та «Одруження Фігаро» П’єра Бомарше. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що у даному дослідженні вперше виявлено специфіку виконавського підходу до трактування образу Бартоло у операх Дж. Россіні та В. А. Моцарта. Результати даної роботи можуть бути використані у подальших дослідженнях, присвячених оперній творчості В. А. Моцарта та Дж. Россіні, а також у межах курсів «Академічний спів», «Оперний клас», «Історія вокального виконавства»Документ Скрипкова соната Е. В. Корнгольда: досвід системного аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Капустинська, ЮліяМета дослідження: введення творчої постаті Еріха Корнгольда в українське мистецтвознавство, розгляд феномену особистості композитора та його ранньої діяльності, аналіз скрипкової сонати G-dur. Результати даного дослідження представляють собою один з перших досвідів аналізу скрипкової творчості Е.В.КорнгольдаДокумент Скрипкові соло Генріха Вільгельма Ернста в сучасній виконавській практиці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Кирієнко, Максим ВікторовичМета дослідження – виявити особливості втілення «образу» скрипки у представлених вище творах Г. Ернста. Матеріал дослідження склали нотний текст, аудіозаписи та відеозаписи великого капрису «Лісовий цар» та етюда No6 «Остання роза літа». Наукова новизна роботи полягає в тому, що в дослідженні вперше в українському музикознавстві прицільно вивчається Великий каприс «Лісний цар» та етюд No6 «Остання роза літа» Г. Ернста. В роботі розкривається жанрові та виконавські аспекти даних творівДокумент Сюїта для контрабасу solo в музичному мистецтві кінця ХХ - ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Цьолка, Віктор ВасильовичМета дослідження – виявити специфіку жанру сюїти для контрабасу solo у у музичному мистецтві XX–XXI століть. Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній музикознавчої літературі здійснено огляд сучасних сюїт для контрабасу solo, а також здійснено структурно- композиційний та виконавський аналіз Сюїти у старовинному стилі для контрабасу solo Х. Фріби та Сюїти для контрабасу solo «Після прочитання казки Л. Керрола “Аліса у країні Чудес”» О. МуравйоваДокумент Творчість Ф. Гульди в контексті фортепіанного мистецтва ХХ ст.(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Горохова, Ганна ЄвгеніївнаМетою дослідження є виявлення базових параметрів музичної творчості Ф. Гульди шляхом аналізу його виконавських версій творів різних епох та власних опусів митця. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дане дослідження є першим, предметом якого є музична творчість Ф. ГульдиДокумент Форми прояву класико-романтичної традиції у фортепіанних п'єсах оp.11 А. Шенберга(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Гмирін, Павло ОлександровичМета даної роботи полягає в осягненні спадкоємності фортепіанних пʼєс атонального періоду А. Шенберга з романтичними традиціями та шляхів розкриття духовно-художнього світу композитора Г. Гульдом – одним із стійких прихильників естетики і практики нововіденської школи. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розкритті на конкретному прикладі спадкоємних зв’язків атональних фортепіанних п’єс А. Шенберга з мистецтвом класико-романтичної епохиДокумент Шубертіанство як тенденція фортепіанного виконавства ХХ століття (на прикладі експромтів ор. 90 та ор.142 Ф. Шуберта)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Самосватова, Олена СергіївнаНаукова новизна отриманих результатів магістерського дослідження полягає у спробі порівняльного інтерпретологічно-виконавського аналізу експромтів Ф. Шуберта; визначенні інтерпретаційних моделей виконання експромтів Ф. Шуберта; виявленні рис шубертіанства як тенденції фортепіанного виконавства ХХ ст.