Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на гобої"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Втілення пасторальності у творах для гобоя solo в музиці композиторів ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Стоянов, Данило ВадимовичМета дослідження – розкрити основні віхи процесу театралізації виконавства на гобої. Матеріалом дослідження обрано нотний текст А. Дораті «П‘ять п‘єс» для гобоя соло, Б. Бріттен «Шість Метаморфоз по Овідію» ор. 49, Г. Джейкоба «Сім багателей» для гобоя соло, а також аудіо та відео записи виконавських версій. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше розглянуто виконавські аспекти циклів для гобоя А. Дораті «П‘ять п‘єс» для гобоя соло, Г. Джейкоба «Сім багателей» для гобоя соло. Надано виконавські рекомендації видатних гобоїстів для кращого відтворення змісту. Намічено шлях до пошуку вірної інтерпретації та відгуку у душі слухачівДокумент Концерт для гобоя та струнного оркестру d – moll А. Марчелло: жанровий, композіційний та виконавський аналіз(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Гриценко, Неля ВікторівнаМета дослідження – виявити особливості відтворення музики А. Марчелло у різних інструментальних версіях Концерту для гобоя d - moll. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що створено комплексний розгляд зазначеного концерту з позиції теорії жанру концерту, а також виконавського аспекту. Також зведені данні стосовно етапів розвитку гобоя та його використання