Кафедра композиції та інструментування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра композиції та інструментування за Ключові слова "харківські композитори"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Перша симфонія В. Золотухіна та концерт-симфонія В. Птушкіна у контексті жанрової традиції(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Поляков, Павло ЮрійовичМета дослідження – проаналізувати обрані твори в аспекті засобів оновлення жанрового канону симфонії в українському музичному мистецтві останньої третини ХХ-початку ХХІ ст. Наукова новизна даної роботи полягає в тому, що вперше в українському музикознавстві здійснено компаративний аналіз Першої симфонії В. Золотухіна і В. М. ПтушкінаДокумент Принципи оркестрового стилю С. П. Турнєєва(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Богатирьов, Володимир ОлександровичВ магістерській роботі вперше в українському музикознавстві виявлено і систематизовано принципи оркестрового стилю С. Турнєєва на прикладі симфонічної картини «Награвання», Подвійного концерту для гобоя та фагота з оркестром, симфонічних фресок «Тарас Бульба»; надано комплексний аналіз симфонічної картини «Награвання», Подвійного концерту для гобоя та фагота з оркестром та симфонічних фресок «Тарас Бульба» у зв'язку із особливостями оркестровки; систематизовано принципи композиторського мислення, узагальнено риси стилю, виявлено особливості музичної мови С. Турнєєва; узагальнено естетичні принципи оркестровки С. Турнєєва, в результаті аналізу творів виявлені і класифіковані типи оркестрової фактуриДокумент Семантика тембрів струнно смичкових інструментів у творах українських композиторів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Юрко, Христина СергіївнаМета дослідження – обґрунтувати семантичну концепцію тембру в системі композиторського стилю на прикладі творів сучасних українських композиторів. Наукова новизна результатів полягає в тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві проаналізовано твори «Ранкові молитви» В. Птушкіна, "Lamentoso» С. Турнєєва, Концерт для контрабаса та струнних та «Варіації відкритого простору» для двох скрипок та струнного оркестру З. Алмаші в аспекті обґрунтування семантичної концепції тембру як складової системи композиторського стилюДокумент Тема космосу в оркестрово-хорових творах Кш. Пендерецького та В. Мужчиля(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Конохова, Тетяна ОлексiiвнаМатерiалом дослiдження слугували кантата «Kosmogonia» Кш. Пендерецького та космогонiя-перфоманс для мiшаного хору з ударними «Чорний квадрат» В. Мужчиля як зразки iнтерпретацiї космiчної теми в творчостi композиторiв новiтнього часу. В магістерскій роботі надано iсторioграфiчний екскурс з приводу вiдтворення космiчноi теми в системi гуманiтарного знання; розкрито специфiку iнтерпретацiї космiчної теми в музичному мисленнi рiзних епох; систематизовано свiтогляднi критерiї класифiкацiї космiчної теми в музицi; окреслено спорiдненнiсть понятть «космiзм» i «симфонiзм»; виявлено стильовi етапи вiдтворення музичної космогонiї в музицi Новiтнього часу; запропоновано аналiтичнi етюди двох зразкiв iнтерпретацiї теми космосу в творах Кш. Пендерецького та В. Мужчиля