Кафедра хорового та оперно-симфонічного диригування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра хорового та оперно-симфонічного диригування за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Практика роботи з оперним хором(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2018) Бєлік-Золотарьова, Наталія Андріївна«Практика роботи з оперним хором» є фундаментальною та професійноорієнтованою дисципліною з фаху «Хорове диригування». Вивчення аспектів роботи оперного хормейстера дозволило обгрунтувати «Практику роботи з оперним хором», основу якої складають різноманітні чинники оперного та хорового мистецтва, що виявляють специфіку оперно-хорового виконавстваДокумент Хорова творчість а cappella харківських композиторів другої половини ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2019) Бєлік-Золотарьова, Наталія АндріївнаВивчення хорового доробку а cappella харківських митців сприятиме розумінню тенденцій розвитку української хорової творчості, вияву впливу представників харківської композиторської школи на мистецькі процеси вітчизняної культуриДокумент Методичні рекомендації для організації самостійної роботи здобувачів із навчальної дисципліни «Читання хорових партитур» (на матеріалі хорових творів українських композиторів)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Яструб, Олена МиколаївнаВ методичних рекомендаціях на матеріалі хорових творів українських композиторів ХІХ – ХХІ століть розглядаються способи роботи над хоровою партитурою за інструментом; методи транспонування та читання з аркушу хорової партитури; принципи поєднання хорової партитури з інструментальним супроводом; особливості виконання фуги на прикладі четвертої частини «Розвивайся, зелена діброва» кантати «Весна» М. Скорика; надано нотні приклади; методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студента. Особливу увагу приділено слуховому та зоровому сприйняттю музичного тексту, роль внутрішнього слуху студента під час читання хорової партитури за інструментом.Документ Структура та функції голосового апарату(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Михайлець, Вікторія ВікторівнаВ методичних рекомендаціях розглядаються структура та функціонування окремих складових голосового апарату, визначаються аспекти, які впливають на формування та розвиток вокально-технічних та виконавських навичок хормейстерів. Методичний матеріал спрямований на оптимізацію самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до теми «Практичні та теоретичні основи вокальної техніки».Документ Формування навичок цілісного засвоєння хорової партитури(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Чумак, Олена ЄвгенівнаУ методичних рекомендаціях висвітлено питання цілісного сприйняття хорової партитури та особливостей її відтворення на фортепіано. Наведено спеціальні вправи, спрямовані на вдосконалення художньо-виконавської майстерності.Документ Специфіка виконавської інтерпретації хорового твору(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Михайлова, Наталія МиколаївнаВ методичних рекомендаціях розглядається поняття та специфіка виконавської інтерпретації хорового твору, надано рекомендації щодо системного аналізу хорової партитури та наведено його орієнтовний план. Методичний матеріал спрямований на оптимізацію самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 025 «Музичне мистецтво» ОПП «Хорове та оперно-симфонічне диригування» та сприятиме формуванню виконавської майстерності диригента