Кафедра теорії музики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії музики за Назва
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Класико-романтичний інваріант фортепіанного циклу з двадцяти чотирьох прелюдій в процесі історичного становлення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Хміль, Ганна ОлександрівнаМета роботи – виявити особливості історичного становлення, закономірності розвитку циклу 24 прелюдій, а також нові підходи до використання засобів художньої виразності (мелодії, гармонії, ритму, фольклорних елементів і ін.). Вперше досліджено характерні властивості та новаторські принципи розглянутого жанру в творчості композиторів-романтиків, імпресіоністів, композиторів ХХ століття і сучасних авторів в контексті традиційного розуміння циклу, закладеного Ф. ШопеномДокумент Курс імпровізації в системі професійної музичної освіти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Ємельяненко, Марина РусланівнаМета дослідження – розглянути та узагальнити уявлення щодо імпровізації як практичного феномену та основні методи роботи в курсі імпровізації в системі професійної музичної освіти. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що зроблено один із перших кроків на шляху вивчення недостатньо досліджених практичних аспектів курсу імпровізації в музичній професійній освіті, зокрема специфіки імпровізації мелодії на поетичний і прозовий тексти, імпровізації акомпанементу як процесу творчого моделювання та формах і методах роботи над імпровізацією в курсах музично-теоретичних дисциплін і її перспективиДокумент Фортепіанні твори Б. Лятошинського та В. Бібіка : аспекти фактурно-гармонічного комплексу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Стасюк, Мирослава ДмитрівнаМета дослідження — виявити особливості фактурно-гармонічного комплексу у фортепіанному стилі вищеназваних композиторів. Дана робота є першим досвідом дослідження фактурно-гармонічного комплексу у циклах «Відображення», «Шевченківська сюїта» Б. Лятошинського та фортепіанних сонатах В. Бібіка