Кафедра оркестрових струнних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових струнних інструментів за Ключові слова "австрійські композитори"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концерт для скрипки з оркестром Е. Корнгольда в аспекті виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Пророка, Дарина АндріївнаМета дослідження – виявити особливості виконавських інтерпретацій Концерту для скрипки з оркестром D-dur, ор. 35 Е. Корнгольда. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що дана атестаційна робота постає першою спробою у вітчизняному музикознавчому просторі виявити особливості виконавських інтерпретацій Концерту для скрипки з оркестром D-dur, ор. 35 Е. КорнгольдаДокумент Скрипкова соната Е. В. Корнгольда: досвід системного аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Капустинська, ЮліяМета дослідження: введення творчої постаті Еріха Корнгольда в українське мистецтвознавство, розгляд феномену особистості композитора та його ранньої діяльності, аналіз скрипкової сонати G-dur. Результати даного дослідження представляють собою один з перших досвідів аналізу скрипкової творчості Е.В.КорнгольдаДокумент Скрипкові соло Генріха Вільгельма Ернста в сучасній виконавській практиці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Кирієнко, Максим ВікторовичМета дослідження – виявити особливості втілення «образу» скрипки у представлених вище творах Г. Ернста. Матеріал дослідження склали нотний текст, аудіозаписи та відеозаписи великого капрису «Лісовий цар» та етюда No6 «Остання роза літа». Наукова новизна роботи полягає в тому, що в дослідженні вперше в українському музикознавстві прицільно вивчається Великий каприс «Лісний цар» та етюд No6 «Остання роза літа» Г. Ернста. В роботі розкривається жанрові та виконавські аспекти даних творівДокумент Сюїта для контрабасу solo в музичному мистецтві кінця ХХ - ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Цьолка, Віктор ВасильовичМета дослідження – виявити специфіку жанру сюїти для контрабасу solo у у музичному мистецтві XX–XXI століть. Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній музикознавчої літературі здійснено огляд сучасних сюїт для контрабасу solo, а також здійснено структурно- композиційний та виконавський аналіз Сюїти у старовинному стилі для контрабасу solo Х. Фріби та Сюїти для контрабасу solo «Після прочитання казки Л. Керрола “Аліса у країні Чудес”» О. Муравйова