Методичні рекомендації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Методичні рекомендації за Ключові слова "виконавство на фортепіано"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Другий концерт Л.Бетховена: виконавськи труднощі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Сирятська, Тетяна ОлександрівнаМетодичні рекомендації призначені для самостійної роботи студентів, які вивчають дисципліну «Загальне та спеціалізоване фортепіано». Рекомендації розраховані на всебічну технічну та художню підготовку концертних виконавців, солістів та викладачів, артистів камерного ансамблю та концертмейстерів.Документ Предмет і матеріал виконавської інтерпретації та відзеркалення в них історичних відзнак музичної культури(2022) Сирятська, Тетяна ОлександрівнаМетою даних методичних рекомендацій є допомога студентам в освоєнні дисципліни «Наукові проблеми сучасного фортепіанного виконавства».Документ Принципи роботи над поліфонічними циклами М. Скорика(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Сирятська, Тетяна ОлександрівнаМетодичні рекомендації покликані оптимізувати самостійну роботу здобувачів вищої освіти. Розкриваються основні принципи роботи над поліфонічними творами, і особливості їх реалізації в процесі підготовки студентів до виконання прелюдій та фуг М. Скорика.Документ Третя скрипкова соната К. Сіндінга у класі камерного ансамблю(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Чуб, Максим АндрійовичУ даній роботі представлений виконавський аналіз Третьої скрипкової сонати К. Сіндінга. Репрезентовані принципи композиторського стилю та письма норвезького майстра на прикладі твору камерно-інструментального репертуару. Розглядаються можливі труднощі піаністів у роботі над твором, а також методи їх подолання і рекомендації щодо більш ефективних практичних занять у класі камерного ансамблю.Документ Фортепіанні етюди ор. 15 С. Борткевича в аспекті педагогічних завдань(Харківський національний університет мистецв імені І.П. Котляревського, 2023) Чередниченко, Ольга ВікторівнаЗапропоновані методичні рекомендації спрямовані на розширення досвіду сучасних здобувачів у царині фортепіанного етюду. Незважаючи на те, що багато зразків цього жанру міцно посіли своє місце у навчальному процесі, сучасна ситуація демонструє його затребуваність як у композиторській, так і виконавській практиці. З цих позицій ХХ століття, відзначене оновленням музичної мови, використовує усталені піаністичні прийоми в умовах новітніх технік письма, нового підходу до розуміння часопростору, переосмислення традиційних понять ладотональної музики. Співіснування в музичній культурі минулого століття різновекторних тенденцій дозволяє обрати ті зразки етюдного жанру, які відповідають або можливості виявити свою майстерність, або вирішити певні завдання на шляху вдосконалення професійних навичок. Ще одним поштовхом для написання методичних рекомендацій стало бажання ввести в коло знань здобувачів деякі наукові відомості, які не здобули ще поширення, та більш детально познайомити зі здобутком С. Борткевича в сфері фортепіанної музики.