Магістерські роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "англійські композитори"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Альтова соната в творчості Пауля Гіндеміта, Богуслава Мартіну і Ребекки Кларк: жанрово-стильова специфіка та інтерпретаційні підходи(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Скворонська, Анастасія ГригорівнаМета дослідження – розкрити жанрово-стильові особливості та інтерпретологічні підходи до прочитання сонати для альта і фортепіано в європейській музиці першої половини ХХ сторіччя. Вперше в українському виконавському музикознавстві здійснено аналіз сонат для альта і фортепіано Б. Мартину, Р. Кларк, а також А. Бакса. Європейське альтове мистецтво першої половини ХХ ст. висвітлено як системний історичний об’єкт, що єднає в собі виконавське середовище, композиторський доробок у сфері альтової музики, засади альтової освіти, реалії нотного видавництва тощоДокумент Джазові новації американських піаністів ХХІ століття (на прикладі творчості Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Новиков, Артем ОлександровичМатеріалом дослідження послугували наукові публікації, аудіо та відеозаписи творів «Moon River» та «Hide and Sick» Джейкоба Колієра, відео з майстеркласів та конференцій по аранжуванню цього митця. До наукової аналітики потрапили також альбоми « In My Element » та «Сroved» Роберта Гласпера і його інтерв’ю. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві досліджено творчість відомих сучасних виконавців Джейкоба Колієра і Роберта Гласпера у контексті новаторства та впливу на розвиток американського джазового мистецтва ХХІ століття, проаналізовано авторську музику та аранжування, висвітлено окремі сучасні концепції регармонізації, стилістичної обробки та фактурного втілення за допомогою сучасних засобів та програм створення і обробки музичних композиційДокумент Диригентська інтепретація камерної опери Майкла Наймана "Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Саверський, Владислав ВікторовичМета дослідження – виявлення критеріїв і факторів, що становлять основу диригентської інтерпретації опери М.Наймана «Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом». Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що пропоноване дослідження є першим, предметом якого є інтерпретація опери М. Наймана «Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом»Документ Концерт для віолончелі з оркестром e-moll Е. Елгара op. 85: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Альохіна, Анастасія ІгорівнаОб’єктом дослідження є авторський стиль композитора на прикладі концерту для віолончелі з оркестром Е. Елгара. Наукова новизна роботи складається з того, что в ній вперше детально досліджується Концерт для віолончелі з оркестром e-moll Е. Елгара, деякі його біографічні данні, пов’язані безпосередньо с історією написання концерту, а також його співпраці з музикантами-виконавцямиДокумент Мелос вокальних творів В. Бріттена як основа виконавської інтерпретації(Харьківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Мей, ЦайханЗміст магістерської роботи обумовив звертання до фундаментальних напрямів сучасної музикології та гуманітаристики. Автор спирався на історіографічний, історико-типологічний, структурнофункціональний, жанрово-стильовий та інтерпретологічний методи дослідження феномену вокального мистецтва як об’єкту виконавської інтерпретації (в широкому контексті) та вокального циклу геніального представника музичної культури Англії Б. Бріттена (зокрема). У магістерській роботі викладено перший досвід у вітчизняному музикознавстві самостійного цілісного аналізу «Сонету Мікеладжело» Б. Бріттена в аспекті виконавської проблематики.Документ Опера "Дідона та Еней" Генрі Перселла у театральній практиці сучасної України(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Анісімова, Софія ОлександрівнаМета дослідження – виявити специфіку сценічного втілення опери в музичній практиці сучасної України. Наукова новизна отриманих результатів даного дослідження полягає в першому досвіді узагальнення підходів щодо актуалізації опери Г.Перселла «Дідона та Еней»