Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на валторні"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ "Гамбургзький" концерт для солюючої, чотирьох натуральних валторн та камерного оркестру Дьордя Ліґеті: виконавсько-стильовий аспект(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Цао ШенМетою роботи є спроба розкрити виконавсько-стильову специфіку «Гамбурзького» концерту Д. Ліґеті, зокрема в аспекті взаємодії композиторської і виконавської практики сучасного валторнового мистецтва. Аналітичним матеріалом дослідження є пізня інструментальна творчість Д. Ліґеті, філософсько-естетичні уподобання митця, реалізовані в «Ліґеті-стилі», музичний текст Концерту та виконавські прочитання твору (відеозаписи виконання Марією Луїзою Нойнекер та Шабольшем Цемленєм.Документ Звуковий образ валторни у творчості Д. Лігеті на прикладі ансамблів духових(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Білецький, Олексій СергійовичМета роботи — реконструювати головні характеристики звукового образу валторни у творчості Д. Ліґеті на основі певних засобів музичної виразності, що сприяють його створенню. Практичне значення роботи полягає в тому, що її використання можливе виконавцями-валторністами для створення нових інтерпретацій творів Д. Ліґеті. Також дослідження може стати частиною наукового підґрунтя для подальшого вивчення музикознавцями звукового образу валторни в музиці XX століття, чи дасть можливість дослідникам скласти подібні характеристики для інших інструментів у контексті творчості певних композиторівДокумент Концертштюк для валторни. Зразки жанру в творчості К. М. Вебера, А. Лорцинга, К. Сен-Санса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Бодрухін, Сергій ОлександровичНаукова новизна дослідження виявляться декількома аспектами: простежено історію валторни до1850-х років; описано виникнення жанру концертштюка; зроблено інтонаційно-драматургічний аналіз зразків Концертштюка для валторни з оркестром К. М. Вебера, А. Лорцинга; зроблено аналіз виконавських складностей з точки зору сучасного виконавця на хроматичній валторніДокумент Стильові та виконавські особливості сонат для валторни в європейській музиці ХХ століття(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Урбанович, І. В.Мета даної роботи – визначення аспектів інтерпретації сонат для валторни і фортепіано композиторів ХХ ст. Наукова новизна роботи полягає в тому, що отримує подальший розвиток вивчення жанрово-стильових, композиційно-драматургічних і виконавських особливостей сонат П. Хіндеміта, Ж. Він'єрі, Ф. ПуленкаДокумент Творчість для валторни композиторів ХХ ст.: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Шульга, Микола ЮрійовичМета дослідження – сформулювати параметри виконавської специфіки оригінальних композицій для валторни в ХХ столітті. Наукова новизна отриманих результатів пов’язана з актуалізацією виконавських аспектів стосовно творів Е.Бозза, П. Хіндемітта, виконавства Ф. Фаркаша