Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "бароко"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концерт для гобоя та струнного оркестру d – moll А. Марчелло: жанровий, композіційний та виконавський аналіз(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Гриценко, Неля ВікторівнаМета дослідження – виявити особливості відтворення музики А. Марчелло у різних інструментальних версіях Концерту для гобоя d - moll. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що створено комплексний розгляд зазначеного концерту з позиції теорії жанру концерту, а також виконавського аспекту. Також зведені данні стосовно етапів розвитку гобоя та його використанняДокумент Реконструкція виконання барокової музики на трубі у новітню добу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Антоха, Олег АндрійовичМета дослідження – виявити особливості реконструкції виконання творів доби Бароко для труби у Новітню добу. Наукова новизна отриманих результатів полягає у дослідженні феномену реконструкції барокового виконавства на трубі у кінці ХХ – ХХІ століть в інтерпретаційному аспекті (з урахуванням технічних та інтерпретаційних особливостей виконання музики доби Бароко на трубі): на прикладі порівняльного аналізу двох інтерпретацій Концерту D-dur для труби, струнного оркестру та basso continuo Г. Ф. Телемана у виконавських версіях Моріса Андре (Франція) та Нікласа Еклюнда (Швеція)