Флейта в творчості китайських композиторів ХХпочатку XXI сторіч: жанрово-стильова парадигма
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського
Анотація
Метою дослідження є формування жанрово-стильової системи флейтового мистецтва Китаю ХХ-ХХІ ст. Декілька основних питань спроектували основну концепцію дисертації: 1.Жанр: як він мислиться композиторами? Що зумовлює їхній вибір? Як спрацьовують його комунікативні функції? 2.Стиль: наскільки китайський національний стиль (в термінології дослідження – ідіоетнічна стратегія) змінюється під впливом індивідуальних стилів та чи рухається в часі? 3.Програмність: які основні образи, символи та знаки складають підгрунття флейтової творчості китайських композиторів? Якими стійкими характеристиками володіють темброобраз та тембросимвол флейти у мистецтві китайських композиторів?
Several main questions designed the main concept of the dissertation: 1. Genre: how is it thought by composers? What determines their choice? How do its communicative functions work? 2. Style: to what extent does the Chinese national style (in the terminology of the research – idio-ethnic strategy) change under the influence of individual styles and does it move in time? 3. Program quality: what are the main images, symbols and signs that form the basis of the flute creative work of Chinese composers? What stable characteristics do the timbre image and timbre symbol of the flute have in the art of Chinese composers?
Several main questions designed the main concept of the dissertation: 1. Genre: how is it thought by composers? What determines their choice? How do its communicative functions work? 2. Style: to what extent does the Chinese national style (in the terminology of the research – idio-ethnic strategy) change under the influence of individual styles and does it move in time? 3. Program quality: what are the main images, symbols and signs that form the basis of the flute creative work of Chinese composers? What stable characteristics do the timbre image and timbre symbol of the flute have in the art of Chinese composers?
Опис
Ключові слова
флейта, інструментальне виконавство, творчість китайських композиторів, flute, instrumental performance, creativity of Chinese composers
Бібліографічний опис
Ван Юцзє. Флейта в творчості китайських композиторів ХХ початку XXI сторіч: жанрово-стильова парадигма : дис. ... д-ра філософії : спец.: 025 - Музичне мистецтво / Ван Юцзє. - Харків, 2024. - 210 с.