Творчість для кларнета Поля Жанжана та Мікеле Мангані: виконавський підхід

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського

Анотація

Автор дослідження є виконавцем деяких їхніх творів, тому в дослідженні обрано саме виконавський підхід. Важливо, що це стало поштовхом до вивчення сучасних шкіл гри на кларнеті. Окрему увагу в пропонованій роботі приділено Валерію Алтухову, який створив власну школу у Харкові та яка є знаною у світі; та школі кларнету, яка вже є у Китаї та розквітає, зокрема, творчості таких музикантів, як Фань Вей, Фань Лей, Бай Тай, Донг Деджун. Матеріал дослідження - Твори для кларнету П. Жанжана, зокрема збірки етюдів (18 Etudes for the Clarinet, Vade Mecum Du Clarinettiste, 16 Etudes Modernes), «Венеціанський карнавал», «Арабески», Сlair matin, Концертний дует для кларнету та бас кларнету, Андантіно та Скерцо); твір «Кольори з Китаю» (Colors from China) М. Мангані, оглядово його ж: Концерт для кларнету з оркестром, «Блюз», джазові дуети, Листки з альбому/Pagina d/album, «Вердіана» та окремі виконавські інтерпретації. Похідно долучені інші твори, що віддзеркалюють становлення виконавських кларнетових шкіл у XVIII–XX ст.

Опис

Ключові слова

виконавство на кларнеті, італійські композитори, французькі композитори

Бібліографічний опис

Цзен Цянь.Творчість для кларнета Поля Жанжана та Мікеле Мангані: виконавський підхід : магіст. робота / Цзен Цянь ; наук. кер. Ніколаєвська Ю.В. - Харків, 2022. - 65 с.