кафедра спеціального фортепіано
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд кафедра спеціального фортепіано за Ключові слова "австрійські композитори"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Втілення художніх ідей класицизму у фортепіанних творах крупної форми Карла Черні(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Колесник, Марія ОлегівнаУ Харківському національному університеті імені І. П. Котляревського вже декілька років поспіль проводиться конкурс «Карл Черні: більше, ніж етюди», у рамках якого, за задумом, авторок проєкту К. Підпорінової та І. Сухленко, учасники та слухацька аудиторія знайомляться з композиторською творчістю Карла Черні. Актуальність даної теми обумовлена відсутністю досліджень, присвячених творам крупної форми К. Черні та необхідністю їх впровадження у сучасну виконавську практику. Дане дослідження є першим у вітчизняному мистецтвознавстві, предметом якого є крупна форма у фортепіанній творчості К. Черні, представлена у контексті художніх ідей Класицизму.Документ Жанр фортепіанної транскрипції у творчості Ф. Ліста: виконавський аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Ечкенко, Кирило ВасильовичОб’єктом дослідження є жанр транскрипції у західноєвропейській фортепіанній культурі та у творчості Ф. Ліста. У даному дослідженні транскрипції у творчості Ф. Ліста вивчаються через призму виконавських інтерпретацій, через порівняння інтерпретацій обраних творів піаністами ХХ століття та сучасними музикантами, що дає можливість простежити певні умови побутування жанру в виконавській практиці та перспективи його подальшого існуванняДокумент Звуковий образ фортепіано у ранніх творах Альбана Берга(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Шелудякова, Світлана ОлегівнаДане дослідження є першим, предметом якого є визначення параметрів звукового образу фортепіано у ранніх фортепіанних творах А. Берга з урахуванням їх композиційного задуму, еволюції музичної мови та інтерпретаційного аспекту.Документ Творчість Ф. Гульди в контексті фортепіанного мистецтва ХХ ст.(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Горохова, Ганна ЄвгеніївнаМетою дослідження є виявлення базових параметрів музичної творчості Ф. Гульди шляхом аналізу його виконавських версій творів різних епох та власних опусів митця. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дане дослідження є першим, предметом якого є музична творчість Ф. ГульдиДокумент Форми прояву класико-романтичної традиції у фортепіанних п'єсах оp.11 А. Шенберга(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Гмирін, Павло ОлександровичМета даної роботи полягає в осягненні спадкоємності фортепіанних пʼєс атонального періоду А. Шенберга з романтичними традиціями та шляхів розкриття духовно-художнього світу композитора Г. Гульдом – одним із стійких прихильників естетики і практики нововіденської школи. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розкритті на конкретному прикладі спадкоємних зв’язків атональних фортепіанних п’єс А. Шенберга з мистецтвом класико-романтичної епохиДокумент Шубертіанство як тенденція фортепіанного виконавства ХХ століття (на прикладі експромтів ор. 90 та ор.142 Ф. Шуберта)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Самосватова, Олена СергіївнаНаукова новизна отриманих результатів магістерського дослідження полягає у спробі порівняльного інтерпретологічно-виконавського аналізу експромтів Ф. Шуберта; визначенні інтерпретаційних моделей виконання експромтів Ф. Шуберта; виявленні рис шубертіанства як тенденції фортепіанного виконавства ХХ ст.