Кафедра спеціального фортепіано
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціального фортепіано за Ключові слова "фортепіано"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Другий концерт Л. Бетховена : закономірності жанру та виконавські концепці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2012) Сирятська, Тетяна ОлександрівнаМетодичні рекомендації розраховані на всебічну технічну та художню підготовку концертних виконавців, солістів та викладачів, артистів камерного ансамблю та концертмейстерів. Мета пропонованих методичних рекомендацій - виявлення особливостей виконавських концепцій Другого концерту Л.Бетховена в інтерпретації провідних майстрів фортепіанного мистецтва XX ст.Документ Методика порівняльного аналізу виконавської драматургії(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2013) Тимофеєва, Кіра ВалеріївнаЗапропоновані методичні рекомендації присвячені викладу методології порівняльного аналізу, що представляє системний взаємозв'язок та містить наступні рівні: композиторський текст - виконавський текст виконавська драматургія - виконавський стильДокумент Фортепіанна мініатюра у творчості сучасних українських композиторів(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Попов, Юрій КириловичУ пропонованих методичних рекомендаціях подано музикознавчу та виконавсько-педагогічну характеристику семи найбільш яскравих творів сучасних українських композиторів, створених з використанням різних композиційних технік та стилістичних прийомів. Зокрема, охарактеризовано Прелюдію №5 fis-moll Богдана Решетілова, «Молитву митця» та п’єсу «Одна мамка, сорок дідиків» Олега Безбородька, «Веснянку»Євгена Геплюка, «Stück» Богдани Фроляк, «Кітч-музику» Віталія Вишинського, «Подорож пінгвіна з поступовою появою на задньому плані полярного сяйва» Золтана Алмаші, «Postludium» Богдана Сегіна, прокоментовано образно-художню, інтонаційно-композиційну та методико-виконавську специфіку цих творів в аспекті утілення провідних тенденцій постромантизму, неофольклоризму, структуралізму, постмодернізму та медитативної музики. Методичні рекомендації «Фортепіанна мініатюра у творчості сучасних українських композиторів» призначені для самостійної роботи здобувачів освіти та покликані допомогти їм у освоєнні найновіших пластів сучасної української музики на аудиторних заняттях, в самостійній роботі та в процесі самоосвіти.Документ Ґлен Ґульд і його виконавське світовідчуття(Харків Факт, 2003) Сирятський, Віктор ОлексійовичУ роботі визначається місце Ґ. Ґульда в піаністичній культурі другої половини XX століття, аналізуються оригінальність його творчого мислення, виконавські новації. Докладно висвітлюються також інтерпретаторські методи митця, його внесок у сучасний піанізм і погляди на подальший розвиток фортепіанного мистецтва. Розраховано на викладачів і студентів вищих музичних навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться фортепіанним мистецтвом