Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на ударних інструментах"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості трактування сольної партії в концерті для вібрафона з оркестром Емануеля Сежурне(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Ханарін, Олексій ІгоровичМета дослідження – виявити специфіку жанрово-стильових особливостей трактування сольного інструмента в Концерті для вібрафона з оркестром Е. Сежурне в контексті виконавства на ударних інструментах європейської традиції. Матеріалом дослідження є нотний текст та існуючі записи Концерту для вібрафона з оркестром Е. Сежурне, представників різних виконавських шкіл гри на вібрафоні: Богдан Бакану (Румунія), Джулія Тан (Сінгапур), Крістоф Ситцен (Швейцарія) Грегор Хроват (Словенія) та ін. Матеріал та висновки дослідження є першим в українському музикознавстві досвідом вивчення творчості сучасного французького композитора Е. Сежурне, зокрема, обраного Концерту для вібрафону з камерним оркестромДокумент Творчість для маримби Н. Розауро: досвід виконавського аналізу(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Сі ЦзячженьМатеріал дослідження – нотний текст Концерту для маримби з камерним оркестром Нея Розауро, виконавські версії Евелін Гленні, Тамойя Аоморі та авторська; мініатюри (Три прелюдії, «Сутінки після дощу», «Ритм танок»); циклічні форми: сольні сюїти, варіації; соната та ансамблеві твори за участю маримби Н. Розауро. Оглядово долучені твори Ching Cheng Lin, С.Головко, Тошіро Маузумі, Claudio Santangelo та ін. Наукова новизна отриманих результатів пов’язана з досвідом систематизації творчості для маримби Н. Розауро та виконавського аналізу окремих опусів.Документ Творчість композиторів-перкусіоністів кінця ХХ – початку ХХІ ст.: жанрово-стильовий та виконавський аспекти(2020) Бондаренко, Олена ОлександрівнаМета дослідження – виявити стильові та жанрові особливості творів композиторів-перкусіоністів Новітнього часу в аспекті новаційності, яка потребує не тільки розгляду технології виконавства, але й психології творчості виконавства на ударних інструментах. Об’єктом моєї магістерської роботи є творчість сучасних композиторів-перкусіоністів; предметом – творчий стиль сучасних композиторів-перкусіоністів як універсальних музикантів: бразильця Нея Розауро (композитора й виконавця в одній особі) та інших представників різних генерацій та шкіл: серба Небойши Живковича та американця Ерла Хетча.