Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на трубі"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Toot Suite» для труби та джазового фортепіанного тріо Клода Боллінга як зразок сlassical crossover: жанрово-стильові та виконавські принципи(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Любота, Андрій СергійовичМета дослідження – виявити жанрово–стильові та виконавські принципи «Toot Suite» для труби та джазового фортепіанного тріо Клода Боллінга як прикладу напряму classical crossover у французькій музичній культурі другої половини ХХ століття. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в дослідженні вперше здійснений компаративний аналіз чотирьох інтерпретацій досліджуваної «Toot Suite» К.Боллінга представниками різних національних виконавських шкіл з урахуванням особливостей їх трактування (Франція: Клод Боллінг – Морис Андре, Hervé Sellin – Eric Aubier; Україна – Дмитро Суховієнко та Андрій Ільків; США – Hector Martignonа та Joe Burgstaller)Документ Концерт для труби з оркестром Вадима Гомоляки: композиторська концепція та виконавське втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Тимощук, Павло СергійовичМета дослідження – обгрунтувати композиторську концепцію та виявити принципи виконавської інтерпретації Концерту для труби з оркестром Вадима Гомоляки. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що це дослідження є першим досвідом вивчення і розкритті виконавської специфіки Концерту для труби з оркестром Вадима Гомоляки у вітчизняному музикознавствіДокумент Концерти для труби з оркестром у виконавській практиці сучасності(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Тан ЦиханМатеріалом дослідження став нотний текст концертів для труби з оркестром Т.Альбіноні, Й. Гайдна, О. Арутюняна, Л.Колодуба. Також проаналізовано концертні віртуозні варіації китайського композитора Хуана Жичжао та долучено виконавські версії обраних концертів, аналіз яких став основою аналітичних підрозділів. Позиції наукової новизни отриманих результатів складає досвід виконавського аналізу концертів для труби різних стилів композиторської та виконавської творчості.Документ Концертний жанр для труби с оркестром ХVІІІ сторіччя: виконавська специфіка(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Бабіненко, Ярослав ВолодимировичМета дослідження – визначити виконавську специфіку концертного жанру для труби з оркестром XVIII ст. Наукову новизну отриманих результатів доводить актуалізація та аналіз сучасного підходу до концертів для труби з оркестром Й. Неруді та Г. Гуммеля у зрізі стилістично-виконавських питань з урахуванням широкої амплітуди виразових можливостей натуральних та клапанних інструментівДокумент Реконструкція виконання барокової музики на трубі у новітню добу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Антоха, Олег АндрійовичМета дослідження – виявити особливості реконструкції виконання творів доби Бароко для труби у Новітню добу. Наукова новизна отриманих результатів полягає у дослідженні феномену реконструкції барокового виконавства на трубі у кінці ХХ – ХХІ століть в інтерпретаційному аспекті (з урахуванням технічних та інтерпретаційних особливостей виконання музики доби Бароко на трубі): на прикладі порівняльного аналізу двох інтерпретацій Концерту D-dur для труби, струнного оркестру та basso continuo Г. Ф. Телемана у виконавських версіях Моріса Андре (Франція) та Нікласа Еклюнда (Швеція)Документ Твори для труби Е. Бозза: в композиторських та виконавських аспектах(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Ірха, Віталій БогдановичУ магістерській роботі була поставлена мета виявлення композиційних та виконавських особливостей творів для труби Е. Бозза. Творчість композитора була розглянута з методологічної точки зору та власне композиційно-виконавського аналізу. Проаналізовано етапи розвитку та становлення труби до її сучасного вигляду, як концертуючого інструменту. Зазначено, що цей інструмент багатовікової еволюції набув яскраво-виражених універсальних якостей, але не втратив і своєї специфікиДокумент Французький інструментальний концерт середини ХХ століття: виконавсько-стильовий простір (на матеріалі творів для труби А. Жоліве та А. Томазі)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Бевз, Денис ВолодимировичМатеріал дослідження: Концертіно для труби з оркестром А. Жоліве та Концерт для труби з оркестром А. Томазі – ноти (партитура), аудіо- та відеозаписи. Наукову новизну отриманих результатів демонструє акцентуація уваги виконавців не лише на безпосередньо процес відтворення музичного тексту, а й на значну попередню музично-аналітичну роботу з репертуарними творами, а також наведено приклад такого процесу на творах французьких композиторів у жанрі інструментального концерту