Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "виконавство на кларнеті"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бас-кларнет в музичному мистецтві XX-XXI століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Осауленко, Ірина СергіївнаАналітичний матеріал дослідження складають твори для бас-кларнета: Е. Боцца — «Балада» для бас-кларнета та фортепіано, Дж. Рассел — Концерт для бас-кларнета з оркестром. В пропонованій магістерській роботі вперше представлено системний підхід до вивчення виконавського мистецтва бас- кларнета та осмислено його позиції в сучасному музикуванні, досліджено історію становлення виконавської майстерності на бас-кларнеті, визначено роль бас-кларнета в оркестровій, ансамблевій та сольній виконавській практиціДокумент Кларнет в творчості українських композиторів періоду 60-90-х років ХХ століття (на прикладі творчості Л. Шукайло, Є. Станковича і М. Скорика)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Ляшко, Віталій ВікторовичМета дослідження – виявити і розкрити специфіку авторського трактування тембру кларнета в творчості українських композиторів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у висвітленні проблеми віртуозності на матеріалі кларнетового репертуару, кристалізації цілісної системи новітніх вдосконалених виконавських прийомів та засобів нетрадиційної музичної виразності при грі на кларнетіДокумент Стильові константи в творах для кларнета українських композиторів ХХ-ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ващенко, Юлія ОлександрівнаАналітичний матеріал дослідження складають твори для кларнета українських композиторів В. Гомоляки, Є. Станковича, Л. Шукайло та Р. Каширцева. В магістерській роботі вперше охарактеризовано місце кларнета в сучасній системі українського музикування, запропонован композиційно-драматургічний аналіз творів В. Гомоляки, Є. Станковича, Л. Шукайло та Р. КаширцеваДокумент Творчість для кларнета Поля Жанжана та Мікеле Мангані: виконавський підхід(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Цзен ЦяньАвтор дослідження є виконавцем деяких їхніх творів, тому в дослідженні обрано саме виконавський підхід. Важливо, що це стало поштовхом до вивчення сучасних шкіл гри на кларнеті. Окрему увагу в пропонованій роботі приділено Валерію Алтухову, який створив власну школу у Харкові та яка є знаною у світі; та школі кларнету, яка вже є у Китаї та розквітає, зокрема, творчості таких музикантів, як Фань Вей, Фань Лей, Бай Тай, Донг Деджун. Матеріал дослідження - Твори для кларнету П. Жанжана, зокрема збірки етюдів (18 Etudes for the Clarinet, Vade Mecum Du Clarinettiste, 16 Etudes Modernes), «Венеціанський карнавал», «Арабески», Сlair matin, Концертний дует для кларнету та бас кларнету, Андантіно та Скерцо); твір «Кольори з Китаю» (Colors from China) М. Мангані, оглядово його ж: Концерт для кларнету з оркестром, «Блюз», джазові дуети, Листки з альбому/Pagina d/album, «Вердіана» та окремі виконавські інтерпретації. Похідно долучені інші твори, що віддзеркалюють становлення виконавських кларнетових шкіл у XVIII–XX ст.