Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра оркестрових духових та ударних інструментів за Ключові слова "бразильські композитори"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Творчість для маримби Н. Розауро: досвід виконавського аналізу(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Сі ЦзячженьМатеріал дослідження – нотний текст Концерту для маримби з камерним оркестром Нея Розауро, виконавські версії Евелін Гленні, Тамойя Аоморі та авторська; мініатюри (Три прелюдії, «Сутінки після дощу», «Ритм танок»); циклічні форми: сольні сюїти, варіації; соната та ансамблеві твори за участю маримби Н. Розауро. Оглядово долучені твори Ching Cheng Lin, С.Головко, Тошіро Маузумі, Claudio Santangelo та ін. Наукова новизна отриманих результатів пов’язана з досвідом систематизації творчості для маримби Н. Розауро та виконавського аналізу окремих опусів.Документ Творчість композиторів-перкусіоністів кінця ХХ – початку ХХІ ст.: жанрово-стильовий та виконавський аспекти(2020) Бондаренко, Олена ОлександрівнаМета дослідження – виявити стильові та жанрові особливості творів композиторів-перкусіоністів Новітнього часу в аспекті новаційності, яка потребує не тільки розгляду технології виконавства, але й психології творчості виконавства на ударних інструментах. Об’єктом моєї магістерської роботи є творчість сучасних композиторів-перкусіоністів; предметом – творчий стиль сучасних композиторів-перкусіоністів як універсальних музикантів: бразильця Нея Розауро (композитора й виконавця в одній особі) та інших представників різних генерацій та шкіл: серба Небойши Живковича та американця Ерла Хетча.