Кафедра хорового та оперно - симфонічного диригування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра хорового та оперно - симфонічного диригування за Ключові слова "диригентське виконавство"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Диригентська інтепретація камерної опери Майкла Наймана "Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Саверський, Владислав ВікторовичМета дослідження – виявлення критеріїв і факторів, що становлять основу диригентської інтерпретації опери М.Наймана «Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом». Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що пропоноване дослідження є першим, предметом якого є інтерпретація опери М. Наймана «Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом»Документ Диригентський стиль В. Фуртвенглера (на прикладі інтерпретаційних концепцій симфоній № 5 та № 7 Людвіга ван Бетховена)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Шнирьова, Анастасія ЄвгенівнаМета дослідження – виявити специфіку інтерпретаційного стилю Вільгельма Фуртвенглера. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній запропонований інтерпретаційний аналіз симфоній NoNo5,7 Л. ван Бетховена, систематизуються та аналізуються наявні підходи до дослідження диригентської творчості В. ФуртвенглераДокумент Концерт для гобоя та фаготу з камерним оркестром С. Турнєєва: композиторська та диригентська інтепретація(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Ляшко, Віталій ВікторовичМета дослідження полягає у виявленні композиційно-драматургічних принципів Концерту для гобоя та фаготу з оркестром (1990) С. Турнєєва, основних виконавських завдань, що стоять перед диригентом та шляхів інтерпретації цього твору. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що в роботі вперше пропонується аналіз Концерту для гобоя та фаготу з оркестром (1990) С. Турнєєва та його диригентської інтерпретаціїДокумент "Одинадцять етюдів у формі старовинних танців" Віктора Косенка: сучасні інтепретаційні виміри(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Лихоманенко, Сергій ВікторовичМета роботи – на основі аналізу оркестрових інтерпретацій та виконавських особливостей сучасних оркестрових обробок для симфонічних та камерних оркестрів сформулювати специфіку інтерпретаційних версій «Одинадцяти етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше реалізована спроба систематизації існуючих оркестровок по клавіру В. Косенка «Одинадцять етюдів у формі старовинних танців»Документ Симфонії Й. Брамса в аспекті диригентської інтерпретації(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Фан, ЦзіньцяоМета дослідження – сформулювати основи диригентської інтерпретації симфоній Й. Брамса в історичній ретроспекції. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає у досвіді аналізу сучасних диригентських інтерпретацій симфонічної творчості Й. Брамса, визначенні поняття диригентської інтерпретації як комунікативної стратегії.Документ Традиції італійської диригентської школи (на прикладі інтепретації увертюр до опер Дж. Верді)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Дяченко, Юрій СтаніславовичМетою дослідження є виявлення головних особливостей інтерпретації творів Дж. Верді у виконавській творчості представників-диригентів італійської оперно-симфонічної школи. Дослідження є першим досвідом аналізу сучасної італійської оперно-симфонічної диригентської школи