Монографії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Монографії за Автор "Ніколаєвська, Юлія Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Homo interpretatus в музичному мистецтві ХХ – початку XXI століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ніколаєвська, Юлія ВікторівнаМонографія присвячена ключовому для мистецтва ХХ-ХХІ сто літь образу людини – Homo Interpretatus, який є базовим концептом інтер претативної теорії музичної комунікації, зумовлюючи її актуальність для сучасної музикології. Перша частина містить огляд сучасних теорій комунікації та дотичних до пошукованої теорії категорій аналітичного музикознавства. Розроблено струк туру інтерпретології, низку понять цілісної концепції Homo Interpretatus та ав торську типологію комунікативно-інтерпретувальних стратегій, яка мислиться максимально відкритою до нових комунікацій. Друга частина пропонує приклади дієвої реалізації комунікативних страте гій Homo Intеrpеrtatus, що напрацьовані авторкою у педагогічній та концертно просвітницькій діяльності та слугують системному обґрунтуванню запропо нованої теорії. Аналітичні розділи присвячено комунікативним стратегіям Homo Interpretatus (композитор-виконавець-дослідник-слухач), що розкри вають їх зміст в царині мистецтва класики та нон-класики.Документ Харківська гітарна школа: таланти і час(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2017) Ніколаєвська, Юлія ВікторівнаУ дослідженні висвітлено історичні етапи становлення академічної хар ківської гітарної школи, сучасний стан гітарного виконавства одного з провідних центрів мистецької освіти України – Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського. На підставі всебічного аналізу діяльності визначних особистостей, причет них до процесу формування гітарної школи в Харкові, а також методологічних засад вивчення спадкоємності кількох генерацій виконавців у системі «вчитель – учень» на сучасному етапі зроблено узагальнення щодо стратегічних напрямів розвитку гітарного мистецтва на чолі з лідерами виконавського та викладацького процесу. Викладено концепційне бачення розвитку української гітаристики. Дослідження призначено для музикантів-професіоналів, викладачів і сту дентів музичних вишів України