Імпровізація як складова виконавського мистецтва саксофоністів Європи та Китаю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського

Анотація

В дослідженні вперше був здійснений аналіз та порівняння індивідуальних виконавських стилів Якопо Таддеї та Лю Юаня, як представників двох різних світових культур, з акцентом на якості їх імпровізаційної майстерності. Вперше в світовій практиці проаналізовано твір К. Лоба «Бібоп». Уточнено роль імпровізаційності в творі китайського композитора Аньлун Хуаня «Китайська рапсодія №3». Набуло подальшого розвитку виявлення закономірностей виникнення китайського джазу, як самобутнього синкретичного стилю.

Опис

Бібліографічний опис

Чжан Хаотін. Імпровізація як складова виконавського мистецтва саксофоністів Європи та Китаю : магіст. робота / Чжан Хаотін ; наук. кер. Ягодзинська Ірина Олександрівна. - Харків, 2023. - 57 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в