Принципи темброво-композиційного перевтілення балетної музики І. Стравінського в його авторських версіях для скрипки та фортепіано

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ХНУМ ім. І. П. Котляревського

Анотація

Мета дослідження – розкрити виконавську, композиційну та темброву специфіку «Італійської сюїти» для скрипки і фортепіано (транскрипції музики до балету «Пульчінелла»), а також «Дивертисменту» для скрипки і фортепіано (транскрипції музики до балету «Поцілунок феї») в порівнянні із оригінальними партитурами балетів І. Стравінського та виявити шляхи переробки власної музики від балетних опусів до камерних скрипково-фортепіанних версій

Опис

Бібліографічний опис

Проценко Є. В. Принципи темброво-композиційного перевтілення балетної музики І. Стравінського в його авторських версіях для скрипки та фортепіано : магіст. робота / Є. В. Проценко ; наук. кер. Ващенко О. В. - Харків, 2020. - 75 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в