Принципи темброво-композиційного перевтілення балетної музики І. Стравінського в його авторських версіях для скрипки та фортепіано
Вантажиться...
Дата
2020
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ХНУМ ім. І. П. Котляревського
Анотація
Мета дослідження – розкрити виконавську, композиційну та темброву специфіку «Італійської сюїти» для скрипки і фортепіано (транскрипції музики до балету «Пульчінелла»), а також «Дивертисменту» для скрипки і фортепіано (транскрипції музики до балету «Поцілунок феї») в порівнянні із оригінальними
партитурами балетів І. Стравінського та виявити шляхи переробки власної музики від балетних опусів до камерних скрипково-фортепіанних версій
Опис
Ключові слова
скрипкове виконавство, балет, транскрипція
Бібліографічний опис
Проценко Є. В. Принципи темброво-композиційного перевтілення балетної музики І. Стравінського в його авторських версіях для скрипки та фортепіано : магіст. робота / Є. В. Проценко ; наук. кер. Ващенко О. В. - Харків, 2020. - 75 с.