Камерно-інструментальна музика А. Шнітке: принципи композиторського мислення
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ХНУМ ім. І. П. Котляревського
Анотація
Дисертацію присвячено вивченню принципів композиторського мислення А. Шнітке в сфері камерно-інструментальної музики. Систематизуються наукові спостереження щодо різних принципів композиторського мислення, об’єднаних поняттями універсалізму та постмодерністського мислення, деталізуються прояви діалогізму, ігрової логіки, «двополюсності», таксономічних ефектів, установок на
заперечення власного «Я», роботи по моделях. Аргументується звернення до поняття «композиторське мислення», що в даній роботі виступає певною альтернативою стилю та дозволяє уникнути деяких термінологічних протиріч, що виникають між «стилем» та «полістилістикою», «стилем» та «постмодерністським мисленням»
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ващенко О. В. Камерно-інструментальна музика А. Шнітке: принципи композиторського мислення : автореф. дис. канд. мистецтвознавства / О. В. Ващенко. - Харків, 2016. 19 с.