Кафедра камерного ансамблю
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра камерного ансамблю за Ключові слова "камерний ансамбль"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Друга скрипкова соната Н. Гаде у класі камерного ансамблю(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Волик, Олексій ОлексійовичДана робота представляє виконавський аналіз Другої скрипкової сонати Н. Гаде. Розглянуто особливості стилю датського композитора, окреслюється музична форма кожної частини твору, виявляються семантично образні складові. Репрезентуються можливі труднощі у студентів, а також методи їх подолання і рекомендації щодо більш ефективних практичних занять у класі камерного ансамблюДокумент Особливості аесамблевої комунікації в камерно-інструментальних дуетах(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Сидоренко, Ольга ЮріївнаВ запропонованому навчально-методичному виданні розглядаються питання, пов’язані із дослідженням взаємодії індивідуальних виконавських стилів музикантів в контексті камерної скрипкової сонати. Виявлені параметри стилю творчості виконавців, що обумовлюють та реалізують їх комунікативний потенціал. Проаналізовані фактори, які впливають на творче спілкування музикантів у процесі створення спільної інтерпретації камерної скрипкової сонати. На основі теоретичної концепції і розгляду особливостей творчості видатних виконавців вироблені методично-рекомендаційні поради здобувачам музичної освіти при підготовці ансамблевих творів.Документ Третя скрипкова соната К. Сіндінга у класі камерного ансамблю(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Чуб, Максим АндрійовичУ даній роботі представлений виконавський аналіз Третьої скрипкової сонати К. Сіндінга. Репрезентовані принципи композиторського стилю та письма норвезького майстра на прикладі твору камерно-інструментального репертуару. Розглядаються можливі труднощі піаністів у роботі над твором, а також методи їх подолання і рекомендації щодо більш ефективних практичних занять у класі камерного ансамблю.