Кафедра народних інструментів України
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра народних інструментів України за Ключові слова "виконавство на баяні"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Новаторство та спадкоємність музичної традиції у творчості Вл. Золотарьова та В. Зубицького(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Махно, Тарас СтаніславовичМета дослідження − виявити новаторські та спадкоємні риси творчості композиторів на ґрунті аналізу індивідуального та національного стилю. Наукова новизна отриманих результатів даної роботи полягає в тому, що вона являється одним із перших досліджень формування правильного звучання та виконання творів Вл. Золотарьова. Вибрані твори композитора розглянуто також з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму різними виконавцямиДокумент Фінал сьомої фортепіанної сонати С. Прокоф'єва у виконанні на баяні: особливості перекладення та виконавської інтепретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ляхов, Кирило СергійовичМета дослідження – розкрити специфіку виконавського прочитання фіналу фортепіанної сонати No7 С. Прокоф’єва на баяні через висвітлення особливостей перекладення твору та характеристику його виконавської реалізації. Наукова новизна отриманих результатів даної роботи полягає в тому, що вперше у вітчизняному музикознавстві здійснено аналіз виконавських особливостей баянної версії фіналу фортепіанної сонати No7 С. Прокоф’єваДокумент "Чотири пори року в Буенос- Айресе" А. П'яцолли як авторське висловлювання і тема для інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мельников, Олександр ОлександровичМета даного дослідження – виявити виразні можливості композиторських інтерпретацій теми в циклі А. П’яццоли «Cuatro Estaciones Porteñas»/ «Чотири пори року в Буенос-Айресі» та транскрипції Л. Десятникова. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше розглянуто особливості творчості Астора П’яццоли на прикладі циклу «Cuatro Estaciones Porteñas» в контексті проблеми виконавської інтерпретації творів для баяна (акордеона)