Кафедра спеціального фортепіано
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціального фортепіано за Ключові слова "українські композитори"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ТИПОЛОГІЯ ЖАНРУ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО КОНЦЕРТУ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ В КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ПРАКТИЦІ(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2018) Копелюк, Олег ОлексійовичДане навчально-методичне видання присвячене дослідженню жанру українського фортепіанного концерту в контексті музичної культури України першої половини XX століття. Встановлюються етапи розвитку фортепіанного концерту в Західній Європі та Росії. На основі існуючих фактів надається стислий розгляд фортепіанних концертів українських композиторів першої половини XX століттяДокумент Фортепіанна мініатюра у творчості сучасних українських композиторів(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Попов, Юрій КириловичУ пропонованих методичних рекомендаціях подано музикознавчу та виконавсько-педагогічну характеристику семи найбільш яскравих творів сучасних українських композиторів, створених з використанням різних композиційних технік та стилістичних прийомів. Зокрема, охарактеризовано Прелюдію №5 fis-moll Богдана Решетілова, «Молитву митця» та п’єсу «Одна мамка, сорок дідиків» Олега Безбородька, «Веснянку»Євгена Геплюка, «Stück» Богдани Фроляк, «Кітч-музику» Віталія Вишинського, «Подорож пінгвіна з поступовою появою на задньому плані полярного сяйва» Золтана Алмаші, «Postludium» Богдана Сегіна, прокоментовано образно-художню, інтонаційно-композиційну та методико-виконавську специфіку цих творів в аспекті утілення провідних тенденцій постромантизму, неофольклоризму, структуралізму, постмодернізму та медитативної музики. Методичні рекомендації «Фортепіанна мініатюра у творчості сучасних українських композиторів» призначені для самостійної роботи здобувачів освіти та покликані допомогти їм у освоєнні найновіших пластів сучасної української музики на аудиторних заняттях, в самостійній роботі та в процесі самоосвіти.Документ Фортепіанні “Варіації" М.Скорика: новаторський звукообраз під час роботи студентів-піаністів у класі фортепіано(Посвіт, 2022) Попов, Юрій КириловичУ пропонованих методичних рекомендаціях йдеться про герменевтичну рецепцію не лише структуротворчого принципу варіаційності в цілому: прицільний інтерес складає його реалізація в модерністській версії, що значить про парадигмальну заданість уповні конкретного композиційного принципу в сенсі стилетворчих ініціатив ХХ століття; і в першу чергу – стосовно модерного способу національного стилеутворення, який визначив перспективу розвитку українського національного стилю від межі ХІХ–ХХ століть до межі ІІ–ІІІ тисячоліть.