Творчі мистецькі проєкти (доктор мистецтва)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Творчі мистецькі проєкти (доктор мистецтва) за Ключові слова "Ukrainian composers"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концертні амплуа альта в творчості композиторів XVIII–XXI ст.(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Удовиченко, Микола Миколайович; Udovychenko, Mykola MykolayovychУ науковому обґрунтуванні творчого мистецького проєкту здійснено спробу висвітлення шляхів формування альтового репертуару, що відбувалося паралельно процесу становлення альта як сольного концертного інструменту (власне, процес формування амплуа). Наукове обґрунтування направлено на дослідження причин та зв’язків, важливих для процесу такого становлення. Автор виходить з позицій, що концертне виконавство, форми його існування невід’ємно пов’язані та обумовлені конкретними історичними факторами та розвитком суспільства. Висвітлені зв’язки надають уявлення про виключно самобутній тембр альта, з різноманітним, неповторним і дуже характерним забарвленням звуку, що робить цей інструмент незамінним як у складі оркестру, різноманітних ансамблів, так і у якості сольного інструментуДокумент Культурно-стильові ландшафти вокальної музики України в творчій практиці виконавця-тенора(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Коноров, Олексій Олексійович; Konorov , Oleksiy OleksiyovychПропоноване дослідження спроба на прикладі одного виду співацької спеціалізації (тенорового мистецтва) репрезентувати культурно-стильові ландшафти музичної історії України: від фундаторів доби ХІХ століття (М. Лисенко, К. Стеценко, Я. Степовий) - до класиків ХХ століття (В. Губаренко). Концептуальна спрямованість мистецьких проєктів артиста вокаліста потребує додаткових зусиль скоординованої дослідницько-пошукової роботи щодо відповідності виконавської практики сучасної України історичним засадам національного культуротворення. Культурно-стильовий ландшафт української вокальної музики у світлі тенорового виконавства, що розробляється під гаслом національних цінностей, стане «terra cogito» для сучасного слухацького сприймання композиторського твору та заповнить «прогалину», існуючу між творчістю співака та науковою рефлексією (словом про нього).Документ «Стихія» сучасного баяна як мистецька платформа жанрово-стильових трансформацій(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Мельниченко, Максим Вікторович; Melnychenko, Maksym ViktorovychГоловною ідеєю творчого мистецького проєкту є презентація музики для баяна в цілісному аспекті жанрово-стильової палітри творчості сучасних композиторів, а також сприяння розповсюдженню та вдосконаленню професійного баянного мистецтва. Всеохопність залучення баяна до творчої практики виявлено під час роботи над проєктом крізь призму усіх складових: виконавство, композиторська творчість, жанрово-стильові системи, органологія. Оригінальність та актуальність ідеї розкрита через поєднання творчої та наукової складових – концертів, воркшопів, конференцій, наукових статей, в яких автор послідовно доводив власну концепцію. Основна ідея пропонованого наукового обґрунтування формується навколо питань жанрів та стилів сучасного баянного мистецтва, жанрово-стильових трансформацій, виконавських прийомів гри, стабільних та мобільних елементів композиторського тексту та звукового образу сучасного баяна. Автор виходить з позиції, що баянне виконавство, форми його існування та жанри обумовлені розвитком суспільства, конкретними національними традиціями та тісно пов’язані з творчістю особистостей, які його формують.Документ Цимбальний всесвіт: стильові виміри сучасної творчості(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Кужба, Михайло Дмитрович; Kuzhba, Mykhailo DmytrovychГоловною ідеєю творчого мистецького проєкту є демонстрація різноманіття стилів та жанрів цимбальної творчості сьогодення на прикладі музичних творів композиторів різних національних шкіл та історичних епох (від бароко до сучасності), що увиразнилось у назві «Цимбальний всесвіт». Всеохопність залучення цимбалів до творчої практики виявлено під час роботи над проєктом крізь призму усіх складових: виконавство, композиторська творчість, жанровостильові системи, органологія. Оригінальність та актуальність ідеї розкрита через поєднання творчої та наукової складових – концертів, майстер-класів, воркшопів, конференцій, наукових статей, в яких автор послідовно доводив власну концепцію.