Кафедра історії української та зарубіжної музики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра історії української та зарубіжної музики за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Композиторський феномен Едварда Елгара в дзеркалі пізніх симфонічних творів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Лисичка, Олександр МиколайовичМета дослідження – розкрити сутність композиторського феномена Е. Елгара, відбитого в останніх симфонічних творах композитора. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що в ньому вперше розкрито властивості композиторської особистості майстра, втілені в його пізніх симфонічних творахДокумент Жанр кантати в творчості харківських композиторів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Кучмась, Федор ЮрійовичМета дослідження − виявити ключові особливості трактування та здійснити жанрову типологію кантати у творчості В. Птушкіна и В. Мужчиля. Наукова новизна дослідження полягає в першому досвіді аналізу всіх кантат В. Птушкіна і хорів без інструментального супроводу В. Мужчиля, порівнянні їх з творами українських та іноземних митців і вибудовуванні панорами хорової музики сучасних харківських композиторівДокумент Смислова та формообразуюча роль репетитивності у музиці Ф. Гласса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мельникова, Анастасія ВолодимирівнаМета дослідження – виявити дію принципу репетитивності на різних рівнях організації музичного матеріалу (нотний текст, форма для слухача і структура для виконавця, в умовах взаємозв’язку хореографії та музики) в творах Ф. Гласса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше використано метод візуальної презентації для аналізу творів з використанням репетитивної технікиДокумент Новий орієнталізм в творчості європейських композиторів першої третини ХХ століття (на прикладі музичних втілень поезії Р. Тагора)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мамона, Ангеліна ГеннадіївнаМета роботи виявити специфіку орієнтальних образів в композиторській практиці першої третини ХХ столітті на матеріалі музичних втілень поезії Р.Тагора. Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що вперше вводиться поняття «новий орієнталізм» стосовно музичної практики, пов’язаної з культурою першої третини ХХ століття. Вперше також поставлена проблема «Р. Тагор і європейська композиторська школа», що продовжує музичне дослідження орієнталізму. Уточнюються модифікації, що відбувалися в традиції європейського музичного орієнталізму та роль в них Р. Тагора