Фортепіанні “Варіації" М.Скорика: новаторський звукообраз під час роботи студентів-піаністів у класі фортепіано
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Посвіт
Анотація
У пропонованих методичних рекомендаціях йдеться про герменевтичну рецепцію не лише структуротворчого принципу варіаційності в цілому: прицільний інтерес складає його реалізація в модерністській версії, що значить про парадигмальну заданість уповні конкретного композиційного принципу в сенсі стилетворчих ініціатив ХХ століття; і в першу чергу – стосовно модерного способу національного стилеутворення, який визначив перспективу розвитку українського національного стилю від межі ХІХ–ХХ століть до межі ІІ–ІІІ тисячоліть.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Попов Ю. К. Фортепіанні “Варіації" М.Скорика: новаторський звукообраз під час роботи студентів-піаністів у класі фортепіано : метод. рек. до сам. роботи студентів, магістрантів та аспірантів за спец. 025 «Музичне мистецтво» / Попов Юрій Кирилович. - Дрогобич: Посвіт, 2022. - 58 с.