Стильові трансформації жанру сольного інструментального концерту у творчості Мирослава Скорика
Вантажиться...
Дата
2023
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ХНУМ ім. І. П. Котляревського
Анотація
У дослідженні застосовано свідомий вибір щодо тлумачення стильових «образів» сольних
інструментальних концертів Мирослава Скорика не у їх, так би мовити, «еволюційній перспективі», а як духовно наснажений персоналістський досвід особи щодо собі відповідної «духовної ситуації» історичного часу та художніх прагнень. Більше того, у пропонованому дослідженні свідомо застосовується термін «інсталяція» – як те, що упроваджується в сенсі новітнього термінологічного покажчика «способу дії стилю над жанром». На сьогоднішній день подібне термінологічне нововведення до лона музикознавчої думки стосується не стільки прийнятної у мистецтвознавчій практиці «манери»
художнього вираження (про це докладно описано в електронних мережах), скільки раціонально організованого алгоритму упровадження певної «системи» інформації (як, наприклад, програмного забезпечення у компʼютерній системі)
Опис
Ключові слова
українські композитори, концерт для скрипки, концерт для віолончелі, концерт для фортепіано
Бібліографічний опис
Ставицький А. А. Стильові трансформації жанру сольного інструментального концерту у творчості Мирослава Скорика : магіст. робота / Ставицького Арсенія Андрійовича ; наук. кер. Рощенко О. Г. - Харків, 2023. - 77 с.