Кафедра історії української та зарубіжної музики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Драматургія мюзиклу «Свіні Тодд» С. Сондхайма(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2024) Ващенко, Олена ВікторівнаМетодичні рекомендації призначені для вивчення особливостей драматургії мюзиклу «Свіні Тодд» С. Сондхайма в рамках Теми 6 «Мюзикли С. Сондхайма: непопулярний еталон». На прикладі аналізу ключових драматургічних вузлів мюзиклу – початкових номерів, фіналу І дії, опенінгу другої дії, а також «останніх 15 хвилин шоу», ролі лейтмотивів і дуетів – розкривається специфіка інтерпретації С. Сондхаймом моделі зрілого мюзиклу, сформованої в «Золоту еру», а також її індивідуальне композиторське прочитанняДокумент Методичні рекомендації до Самостійної роботи студентів за навчальною дисципліною «Музична критика» для підготовки першого професійно-освітнього рівня вищої освіти(Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського, 2023) Анфілова, Світлана Геннадіївна; Дербас, Марина ОлексіївнаЗапропоновані рекомендації створено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Вони є науково-методичним супроводом до самостійної роботи в курсі навчальної дисципліни «Музична критика», містять рекомендації щодо алгоритму самостійної роботи, текст лекції провідних фахівців в галузі критики та журналістики – представників вишів мистецької спрямованості, які були представлені в межах вебінарів «Музична журналістика. Таємниці майстерності», що відбулися у ХНУМ ім. І. П. Котляревського у 2021 році.Документ Авангардні творчі пошуки композиторів США (на прикладі камерної музики Дж. Крама)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ващенко, Олена ВікторівнаМетодичні рекомендації призначені для вивчення камерної музики Дж. Крама як частини теми «Авангардні пошуки композиторів США» в курсі навчальної дисципліни «Історія світової музичної культури» ХНУМ імені І. П. Котляревського. На прикладі двох творів композитора – «Чорних янголів» для смичкового квартету (1970) та «Ночі чотирьох Місяців» для меццосопрано і камерного ансамблю (1969) – розкривається взаємодія традиційних жанрових моделей із новаторськими музично-мовними засобами, прийомами розширених виконавських технік і рисами інструментального театру