Кафедра сольного співу та оперної підготовки

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Сучасний вокальний репертуар
    (Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Жаркіх, Тетяна Василівна
    Курс «Сучасний вокальний репертуар» орієнтований на формування особистості виконавця класичного напрямку, який володіє широким творчим кругозором, знанням різнохарактерного та різнопланового пісенного репертуару. Особливого значення у вивченні цього курсу приділяється вихованню сценічної культури та навичкам правильного підбору сучасного репертуару з урахуванням індивідуальних вокально-сценічних можливостей виконавця
  • Документ
    Робота над концертно-камерним репертуаром ( на прикладі вокальної лірики Й. Брамса, І. Я. Лопатинського )
    (Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Помпєєва, Анна Юріївна
    Концертно-камерне виконавство – особливий вид співу, який вимагає від виконавця окрім гарного володіння вокально-технічних навичок, бути емоційно і інтелектуально розвиненою людиною, вимагає бути гарним психологом. Методичні рекомендації допоможуть студентам при роботі над деякими концертно-камерними творами у виборі виразних засобів, які знадобляться вокалісту для виконання.
  • Документ
    Історія вокального мистецтва
    (Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Жаркіх, Тетяна Василівна
    Методичні рекомендації визначають технологію вивчення дисципліни «Історія вокального мистецтва»; необхідне методичне забезпечення; складові та технологію оцінювання програмних результатів навчання.
  • Документ
    Робота над деякими аріями з репертуару ліричного меццо-сопрано
    (Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Кузьміна, Олександра Анатоліївна
    Актуальні завдання сучасної виконавської практики стають дедалі складнішими та різноманітнішими. Тому виконавцям, які обрали для себе кар’єрний шлях у цьому напрямку, потрібно розумно і зважено працювати над репертуаром та з перших років навчання виконувати базову роботу, підготовлюючи твори таким чином, щоб пізніше за першої потреби можна було виконати їх на прослуховуванні/конкурсі тощо. Пропоновані методичні рекомендації допоможуть студентам при виконанні арій В. А. Моцарта, Р. Штрауса, Ж. Массне.
  • Документ
    Актуалізація народної пісні карпатського регіону (до проблеми формування співацького репертуару)
    (Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Маркович, Михайло Іванович
    Методичні рекомендації спрямовані на допомогу здобувачам освіти у формуванні свідомого ставлення під час професійної діяльності до виховання національних пріоритетів. Зокрема, пропонований матеріал спрямований на допомогу при виборі репертуару, пропагуванні вокальних творів українських композиторів, пов’язаних з енто-фольклорними впливами (зокрема, музичним етнофондом Карпатського регіону), та за їх вивченням у класі сольного співу – у входженні до практичних форм концертного виконавства (філармонічна діяльність, в якій пісенний тип переважає).
  • Документ
    Роль концертмейстера у визначенні художньої концепції виконання камерної вокальної музики
    (ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2016) Кучер, Людмила Іванівна
    Діяльність сучасних концертмейстерів поєднує дві функції - власне виконавську та педагогічну. Для того щоб виконати свою партію вільно, не сковуючи творчої індивідуальності соліста, сучасний концертмейстер повинен володіти цілим арсеналом особливих художніх і технічних засобів. Від його майстерності і натхнення багато в чому залежить творчий стан соліста
  • Документ
    Практикум з французької вокальної музики
    (ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жаркіх, Тетяна Василівна
    Матеріал методичних рекомендацій сприяє оволодінню стилістикою французької вокальної музики, де велике значення набуває чітка вимова французьких фонем. Практичний курс стає необхідною підмогою у професійному розвитку студентів за фахом «Академічний спів», які набувають потрібні знання як у теоретичному, так і практичному аспекті щодо особливостей інтерпретації французьких вокальних творів