KhNUAR

KhNUAR - Kharkiv National University of Arts Repository

Вітаємо!

Ласкаво просимо до Електронного архіву Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського!

Репозитарій (KhNUAR ) наповнюється науковими та навчально-методичними матеріалами, роботами здобувачів вищої освіти (за умови наявності рецензії наукового керівника) та іншими документами, створеними співробітниками університету.

Розміщуйте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії KhNUAR, сприяйте підвищенню рейтингу університету.

Ознайомтесь з положенням про репозитарій

Photo by @inspiredimages
 

Фонди

Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.

Зараз показуємо 1 - 5 з 5

Нові надходження

Документ
Симфонії Й. Брамса в аспекті диригентської інтерпретації
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Фан, Цзіньцяо
Мета дослідження – сформулювати основи диригентської інтерпретації симфоній Й. Брамса в історичній ретроспекції. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає у досвіді аналізу сучасних диригентських інтерпретацій симфонічної творчості Й. Брамса, визначенні поняття диригентської інтерпретації як комунікативної стратегії.
Документ
Становлення національної школи сольного виконавства на саксофоні у Китаї
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Лі, Шенпін
У цьому дослідженні збігаються практична спрямованість автора на оволодіння інструментом на засадах мистецького синтезу національної китайської та української шкіл гри на саксофоні. Зважаючи на недостатність вивчення історії розвитку китайської саксофонової школи в аспекті формування академічного мистецтва і впливів на нього інших принципів музикування ХХ ст. (зокрема, синтезування з західноєвропейським виконавським досвідом), актуальність означених аспектів дослідження є безумовною.
Документ
Вокальна творчість Майкла Бубле: композиторський та виконавський аспекти
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Ма, Голі
Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза. Актуальною є також ідентифікація певного комплексу виконавських прийомів виконавця, які впливають на процес та результат виконавської інтерпретації у стильовому аспекті, що сприяє як подальшому розвитку теорії стилю та виконавського музикознавства, так і педагогічній і виконавській практиці.
Документ
Французький мюзикл: жанрово-стильові параметри
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Хе, Чанцзюнь
Матеріал дослідження утворюють мюзикли «Нотр-Дам де Парі» (Notre Dame de Paris), «Ромео і Джульєта» (Romeo et Juliette), «Моцарт» (Mozart l'Opera Rock), «Легенда про короля Артура» (La Légende du roi Arthur). В даній магістерській праці вперше систематизовано особливості авторської інтерпретації жанрового канону мюзиклу, властивих йому традицій та новацій.
Документ
Імпровізація як складова виконавського мистецтва саксофоністів Європи та Китаю
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Чжан, Хаотін
В дослідженні вперше був здійснений аналіз та порівняння індивідуальних виконавських стилів Якопо Таддеї та Лю Юаня, як представників двох різних світових культур, з акцентом на якості їх імпровізаційної майстерності. Вперше в світовій практиці проаналізовано твір К. Лоба «Бібоп». Уточнено роль імпровізаційності в творі китайського композитора Аньлун Хуаня «Китайська рапсодія №3». Набуло подальшого розвитку виявлення закономірностей виникнення китайського джазу, як самобутнього синкретичного стилю.