Роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 304
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокально-сценічні традиції втілення образу демона з опери Антона Рубінштейна "Демон"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жолновач, Антон ВіталійовичМета роботи — виявити особливості вокально-сценічної традиції втілення образу Демона на основі порівняльного аналізу інтерпретаційних версій. Наукова новизна отриманих результатів пропонованої роботи полягає в тому, що вона, розвиваючи ідеї порівняльного музикознавства, фокусує увагу на виявленні вокально-сценічних традицій образу головного героя опери «Демон» Антона Рубінштейна. Постать Демона розглянуто з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму виконавцями різних поколіньДокумент Взаємодія академічного та джазового мистецтва в опері Дж. Гершвіна "Поргі і Бесс"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гунько, Марина ВалеріївнаМета дослідження – виявити аспекти взаємодії академічного та джазового мистецтва на прикладі опери Дж. Гершвіна «Поргі і Бесс» як зразка американської музичної культури. Практична значимість роботи полягає у тому, що її матеріали можуть бути використані у навчальних курсах з історії зарубіжної музики, історії естрадно-джазового мистецтва; в педагогіці та виконавській практиціДокумент Фортепіанна творчість Ф. Шуберта у виконавській практиці ХХ-ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Войтко, Олександр ВікторовичМатеріалом дослідження обрано нотний текст експромтів D899, Сонати №19 D 958 до-мінор та їх виконавські версії К. Аррау, М. Утіди, А. Шиффа. Мета роботи: виявити типові алгоритм інтерпретації фортепіанних творів Ф. Шуберта. Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що вперше фортепіанна творчість Ф. Шуберта представлена як важлива складова фортепіанного мистецтва ХХ-ХХІ столітьДокумент Відтворення "образу" інструменту в сонаті для арфи соло Ф. Дізі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Андрусенко, Ірина ОлегівнаМета дослідження – виявити особливості арфового стилю в його втіленні Ф.Дізі. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вона є першим досвідом розгляду Сонати Ф.Дізі як класичного зразку відтворення данного жанру в арфовому мистецтвіДокумент Жанр кантати в творчості харківських композиторів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Кучмась, Федор ЮрійовичМета дослідження − виявити ключові особливості трактування та здійснити жанрову типологію кантати у творчості В. Птушкіна и В. Мужчиля. Наукова новизна дослідження полягає в першому досвіді аналізу всіх кантат В. Птушкіна і хорів без інструментального супроводу В. Мужчиля, порівнянні їх з творами українських та іноземних митців і вибудовуванні панорами хорової музики сучасних харківських композиторівДокумент Універсалізм творчого стилю Даєн Рівз (на прикладі виконання джазових балад)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Омельченко, Євгенія КостянтинівнаОб’єкт дослідження – творча діяльність Д. Рівз в контексті джазового мистецтва ІІ пол. ХХ – ХХІ ст., а предмет – специфіка творчого стилю Д. Рівз, яка поєднує в собі постаті співачки, композитора, педагога. Практична значимість зумовлена можливістю подальшого застосування отриманих результатів в рамках навчально-учбових курсів з аналізу музичних творів на кафедрі інтерпретології та аналізу музики; з історії джазової музики; а також в процесі індивідуальної самопідготовки студентів-вокалістів кафедри "Музичне Мистецтво Естради та Джазу».Документ Жанр фортепіанного концерту в творчості М. Скорика: стильовий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Зіма, Наталія ПилипівнаОб’єктом дослідження є фортепіанне мистецтво України; предметом – стильові та виконавські аспекти інтерпретації жанру фортепіанного концерту у творчому доробку М. Скорика. Мета дослідження – виявлення базових принципів виконавської інтерпретації фортепіанних концертів М. Скорика.Документ Сакральна складова ораторії як концептуального жанру хорової культури(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Сухова, Любава ОлександрівнаМета дослідження – визначити художні концепції обраних знакових зразків жанру ораторії як систему музично-інтонаційних та вербально- поетичних засобів виразності. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що дана магістерська робота є однією з перших спроб проаналізувати різно-стильові зразки жанру ораторії на різних історичних етапах його розвитку в духовно- семантичному аспектіДокумент Образ Лейли з опери Ж. Бізе "Шукачі перлів": вокально-сценічне втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Калоян, Анна ОлександрівнаМета роботи – виявлення специфіки вокально-сценічного втілення образу Лейли з опери Ж. Бізе «Шукачі перлів» на основі порівняння декількох виконавських версій. Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що дана робота являє собою один з перших дослідів порівняльного виконавської аналізу особливостей роботи вокаліста, присвяченої створенню вокальносценічного образу в аспекті постановки оперного спектаклюДокумент Орігінали та переклади творів В. Рунчака для дуету домри та баяна(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Марченко, Алла МиколаївнаМета дослідження полягає у виявленні виконавської специфіки оригіналів та перекладів дуетних творів В. Рунчака для скрипки та баяну і домри та баяну. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше розкриваються особливості «Kyriе eleison» та «Гуцульської мозаїки» В. Рунчака у версії для домри та баянуДокумент Духовна хорова творчість a cappella Б. Фільц: жанрово-стилістичні засади та особливості виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ткаченко, Ірина ЮріївнаМета дослідження – виявлення жанрово-стилістичних засад та виконавських особливостей у псалмах – зразках духовної хорової спадщини a cappella Б. Фільц. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що дана магістерська робота представляє собою досвід теоретичного та виконавського аналізу духовних хорових творів сьогодення («Псалми Давидові» Б.Фільц), увиразнюючи тим самим їх роль у спадкоємності національної духовної музичної традиції у ХХІ століттіДокумент Своєрідність вокально-хорових творів Ірини Алексійчук (на прикладі хору a cappella «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» і вокального циклу «Глина Господня» на вірші О. Степаненко)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мясоєд, Ірина ЮріївнаМета дослідження – розкрити розмаїття жанрово-стильових рішень у вокально-хоровій музиці І. Алексійчук на прикладі обраних творів. Матеріалом дослідження є партитура хорової мініатюри «Свят, Свят, Свят Господь Саваоф» для мішаного хору а cappella.Документ Виконавський аналіз образу Анни з опери "Украдене щастя" Ю. Мейтуса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гогайзель, Ольга СергіївнаМета дослідження – визначити специфіку виконавської інтерпретації образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю. Мейтуса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше запропоновано виконавський аналіз образу Анни з опери «Украдене щастя» Ю.Мейтуса (на прикладі двох арій героїні), який охоплює такі позиції: особливості взаємодії слова і музики, розкриття психологічного портрету героїні і виконавську специфіку втілення образуДокумент Новаторство та спадкоємність музичної традиції у творчості Вл. Золотарьова та В. Зубицького(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Махно, Тарас СтаніславовичМета дослідження − виявити новаторські та спадкоємні риси творчості композиторів на ґрунті аналізу індивідуального та національного стилю. Наукова новизна отриманих результатів даної роботи полягає в тому, що вона являється одним із перших досліджень формування правильного звучання та виконання творів Вл. Золотарьова. Вибрані твори композитора розглянуто також з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму різними виконавцямиДокумент Образ скрипки у концертних та камерних творах А. Дворжака(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Колеснік, Олександра ІгорівнаМета дослідження полягає в виявленні загального та індивідуального у трактуванні А. Дворжаком образа скрипки. В роботі вперше системно досліджено трактовку образу скрипки в інструментальній творчості А. Доржака у композиторському та виконавському аспектахДокумент Оперна творчість Г. Ф. Генделя в сучасній виконавській практиці режисерського театру (на прикладі опери "Альцина")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Єфремова, Валерія АндріївнаОб’єктом дослідження є оперна творчість Г. Ф. Генделя, зокрема, вокальний стиль композитора в опері «Альцина», яка вивчається на предмет виконавської специфіки та інтерпретаційних підходів до її прочитання в сучасному режисерському театрі. За аналітичний матеріал обрано клавірну версію «Альцини» Г. Ф. Генделя, відео та аудіо запис постановки опери у версії англійської режисерки Кеті Мітчелл, а також Лідії СтайєрДокумент "П'ять пісень на вірші Сервантеса" К. Паласіо: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Манченко, Віталій ПетровичМета дослідження – виявити специфіку вокальної стилістики пісенної спадщини К. Паласіо. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у тому, що в ній представлений повний композиційний аналіз усіх пісень збірки і досвід виконавського аналізу однієї з «П'яти пісень на вірші Сервантеса» К. Паласіо, а також систематизований і доповнений відомостями матеріал про вокальну творчість композитораДокумент Сюїта для контрабасу solo в музичному мистецтві кінця ХХ - ХХІ століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Цьолка, Віктор ВасильовичМета дослідження – виявити специфіку жанру сюїти для контрабасу solo у у музичному мистецтві XX–XXI століть. Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній музикознавчої літературі здійснено огляд сучасних сюїт для контрабасу solo, а також здійснено структурно- композиційний та виконавський аналіз Сюїти у старовинному стилі для контрабасу solo Х. Фріби та Сюїти для контрабасу solo «Після прочитання казки Л. Керрола “Аліса у країні Чудес”» О. МуравйоваДокумент Стиль фортепіанної творчості Левка Ревуцького: жанрові та виконавські аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Мірошниченко, Марина ІгорівнаМета дослідження полягає у виявленні специфіки жанрових та виконавських аспектів фортепіанного стилю творів Л. Ревуцького. Дане дослідження є одним з перших досвідів виявлення й обґрунтування жанрово-виконавських особливостей фортепіанного стилю Л. Ревуцького на основі аналізу різноманітних інтерпретацій клавірних творів композитораДокумент Фортепіанні твори Б. Лятошинського та В. Бібіка : аспекти фактурно-гармонічного комплексу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Стасюк, Мирослава ДмитрівнаМета дослідження — виявити особливості фактурно-гармонічного комплексу у фортепіанному стилі вищеназваних композиторів. Дана робота є першим досвідом дослідження фактурно-гармонічного комплексу у циклах «Відображення», «Шевченківська сюїта» Б. Лятошинського та фортепіанних сонатах В. Бібіка